utorak, 22. veljače 2022.

GYMSHARK Energy+


Konačno je došlo vrijeme da sa vama podijelim svoj prvi par Gymshark tajici, kolekciju Energy+ koje sam kupila prije više od godinu dana. 


Kao što ćete moći primijetiti, ako do sada već niste, većinu tajici uzimam u crnoj boji jer tako mogu biti sigurna da će biti pun pogodak i da neće doći do nekih neugodnosti kao što je prekomjerno izbijanje znoja, koji je na bojama itekako vidljiv, no ovo je bila prva kolekcija gdje sam se pored crne odlučila za neku drugu boju.

ČINJENICE O ENERGY+ KOLEKCIJI

TAJICE
- super-visoki struk
- detaljirane rupice i konturiranje gluteusa
- rebrasti pojas
- duljine 7/8, malo iznad gležnja
- 94% najlon, 6% elastin


Smatram kako trebam pojasniti ovu dužinu tajici stoga kratko pojašnjenje; postoje tri vrste:
1.) 6/8 CROPPED 
2.) 8/8 FULL
3.) 7/8 ANKLE


Zaista je bitno da kod kuće imate krojački metar i znate svoje mjere, kao i brojeve koje nosite jer ćete se morati ravnati po njima. Ja sam uvjerena da bi za neke modele tajici mogla odabrati veličinu S ali nekako se komotnije uvijek osjećam u M veličini koju naposljetku i uzimam. 


TAJICE
Ako pažljivije promotrite službenu stranicu primijetit ćete kako na njoj ova kolekcija više nije dostupna već možete naručiti samo onu običnu, bez plusa u imenu. Razlika između te dvije kolekcije je vrlo mala jer Energy tajice imaju klasičan visoki struk i punu dužinu nogavica te su samim time i 5€ jeftinije. 

Kada je u pitanju kompresija, razlika između crnih i taupe tajici je vrlo mala no to je stvar do crne boje za koju su mi objasnili da ''očvrsne'' materijal. Neovisno o tome, oba para su zaista ugodna za nositi no postoji mogućnost da vam se malo ove rupice urežu u kožu no ne do te mjere da zaustavljaju cirkulaciju, to nikako. 
Kada radite čučnjeve, tajice neće biti 100% neprozirne ali ovisno o donjem rublju koje nosite, ono će biti nekih 90% što je također odlično kao i način na koji su šivane, s kojim nećete imati 'cammel toe' u području prepona. 



Vjerojatno ste do sada primijetili kako postoje razno-razne kopije ovih tajici, kako na Aliexpress stranici tako i u našim trgovinama ZOE leggingsS obzirom da sam bila znatiželjna, isprobala sam obje kopije i mogu reći kako nisu niti do koljena originalu jer kineska verzija nije toliko kompresivna, rupice se brzo poderu i prošire, a o prozirnosti se ne isplati ni pričati dok je ZOE verzija toliko kompresivna da ih jedva možete obući, a njihova cijena je jednaka onoj originala što je po meni neisplativo. 


KONAČAN DOJAM
Ove tajice su prije svega vrlo jednostavne za održavanje i možete ih prati u perilici za rublje na 30° iako ih ja nekako preferiram oprati ih na ruke upravo zbog tih rupica koje i dan-danas izgledaju isto kao i prvog dana. Kompresija je nešto što naprosto obožavam i ne mogu zamisliti da ne postoji na tajicama koje nosim jer mi izuzetno dobro drže mišiće na pravim mjestima.

Iako ova kolekcija za mene nije u potpunosti neprozirna kada su u pitanju čučnjevi, svejedno planiram kupiti barem još jedan par u boji jer smatram da su zaista odlične tajice, kako za trening tako i za svakodnevno nošenje.

Što se tiče cijene, ove tajice su bile 55€ dok je obična kolekcija 50€ što smatram da je pristojna cijena za ono što dobijete. 


Za više informacija o ovom kompletu i ako, naravno, želite vidjeti kako to sve izgleda na videu, bacite pogled na video koji sam vam također pripremila: 




Nema komentara:

Objavi komentar