utorak, 10. veljače 2015.

SLEEK i-Divine | Oh So Special

Prije tri godine, možda čak i manje, gledala bih na Sleek kozmetiku kao nešto nedostupno sve dok nisam počela pisati blog. Nije bitno imati veliki džeparac kako biste si priuštili ono što želite, ako je to nešto malo pozamašnije svote, uštedite no ako je to nešto poput Sleek palete, snađete se.

Sleek kozmetika sama po sebi nije skupa, ako pogledate kakvu kvalitetu dobijete za nešto što će vam biti prije svega u stalnoj upotrebi i za koliku svotu novca - daleko se isplati.


AMBALAŽA
Paleta prije svega dolazi u papirnatoj kutijci na kojoj se s prednje strane nalazi naziv palete, broj i gramaža pojedinačnog sjenila dok su sa stražnje strane ispisani prijedlozi za mjesta na koje možete nanjeti nijanse te sastav sjenila.


Kada je paleta izvan kutijce može se primjetiti kako je njena površina matirana dok su slova brenda sjajnije istaknuta. Na poleđini palete nalazi se njen naziv iz razloga što su sve palete istog izgleda te ih je na taj način lakše prepoznati.



O PALETI 
Kada se otvori, sa gornje strane nalazi se veliko ogledalo koje zaista dobro dođe ukoliko nemate neko drugo u blizini dok se sa donje strane nalazi dvanaest sjenila i obostrani spužvasti aplikator. Aplikator nisam imala prilike isprobati iz razloga što preferiram više kistove no ukoliko niste vlasnik/ca kistova, vjerujem kako će aplikator dobro poslužiti. Količina pojedinačnog sjenila je 1,1g.

Iz Sleeka kažu kako Oh So Special paleta sadrži laskajuće nijanse rozih i smeđih sjenila koja će pridonjeti divnim rezultatima bez obzira za koju prigodu ih nanesete i tu se slažem sa njima. Paleta sadrži sedam mat i pet shimmer sjenila što je za mene savršen omjer jer nekako više preferiram matirana sjenila no ukoliko više volite shimmer sjenila, preporučam da zavirite na Sleek stranicu i pronađete nešto što vama bolje odgovara.


Što se tiče pigmentacije, koju možete približno vidjeti na swatchevima slike niže, ova Sleek paleta je poprilično zadovoljavajuća ukoliko izuzmemo nijanse Bow i Pamper koje nisu nešto obećavajuće želite li ih nanjeti na sam kapak. Preostale nijanse su pigmentirane te se lako može raditi sa njima.

Mala preporuka, nijansa Bow je idealna za naglasiti unutarnji kut oka i/ili područje ispod obrva, za to je i više nego idealna.


Sjenila se sama po sebi ne truse no ukoliko uzimate mat nijanse kistićima to bi se moglo dogoditi stoga preporučam da 'umočite' prstiće ukoliko želite nanjeti neku od tih nijansi na sam kapak oka. Moram priznati da još uvijek nisam isprobala sve nijanse no veselim se tutorijalima koje ću raditi isključivo samo sa njima.


MOJI DOJMOVI
Ovu paletu imam nekih više od pola godine i za to vrijeme koje ju koristim mogu reći kako su sjenila doista divna te da je njihova pigmentacija zasta odlična u odnosu na neka druga sjenila koja sam imala prilike isprobati. Vrijedi spomenuti kako sjenila zaista dugo drže na očima, ne skupljaju se u pregibu kapka, ukoliko kostite primer, i zaista se lako blendaju
U svakoj pozitivi mora biti i malo negative pa tako postoji jedna stvar koja mi se nikako ne sviđa, a to je prečvrsta ambalaža. Naime, ambalaža je toliko čvrsta da svaki put kada ju otvaram skoro polomim nokte koliko ju je teško otvoriti.. istina je da u toj malenoj negativi leži i prednost, a ona je ta da koliko god puta vam zatvorena paleta padne na pod, sjenilima neće biti ništa. Sve u svemu, ovoj divi dajem 9/10.



Paletu možete pronaći na službenoj Sleek stranici po cijeni od skoro pa 12$ + dostava koja će vas doći još 3. Moja preporuka je da pričekate akcije jer ih znaju imati pa se čak i tih 25 ili 30% itekako isplati. Što se tiče dostave, ona zna nekada trajati dva tjedna, a ponekad i tri.. Ukoliko vam se neda čekati na dostavu, tada možete naručiti i preko Pink Panda stranice gdje je cijena palete 84,95kn + dostava.


Imate li koju Sleek paletu? Ako ne, koja se nalazi na vašoj wishlisti?

Broj komentara: 16 :

  1. Jos uvijek nemam niti jednu paletu, skupilo se dosta monosjajila pa nekako se zelim prvo njih rijesiti ali na wishlisti ih imam dosta :D Zanima me, da li si probala neku paletu od Revolutiona, recimo one "kopije" Naked paleta? Jer me zanima kakve su one recimo u odnosu sa Sleek paletama, budući da je poprilicna razlika u cijeni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost Iconic palete nisam isprobala, ali ovu jednu što jesam imaš među recenzijama. :) Moja sljedeća na wishlisti je Sleek V2 :D

      Izbriši
  2. Jao što je predivna <3 Samo bih voljela da su ove roskaste boje ipak malo više pigmentirane.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove shimmer su okej pigmentacije, ali ova 'Pamper' nula bodova.

      Izbriši
  3. Jedna od lepših Sleek paletica. Organza mi je posebno precious. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam ju baš neki dan i moram priznati da je divna za dnevni look :) I slažem se s gore navedenim, jedna je od ljepših :D

      Izbriši
  4. Organza mi je trenutno na kapcima :)
    Divna paleta.

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam je :)) vec dobrih pola godine :) Super mi je, iako su boje malo tamnije od ovih sa slike,cini mi se :) i super je pigmentiranost mokrim kistom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slike su slikane još prije sa Galaxy S3 tako da nisu kako bi trebale biti no približno jesu ;) Mokrim kistom nisam isprobala, no morat ću sada kada si spomenula.

      Izbriši
  6. meni je ovo nadraza sleek paleta i najvise upotrebljena od svih ostalih sleek paleta koje imam :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna paleta! :D Baš mi se dopada. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prva paleta koju sam naručila od Sleek-a i prezadovoljna sam. :) Nijansu the mail sam već potrošila, a sljedeća paleta koju želim je Au Naturel. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini mi se kako je baš ova paleta svima prva u nizu ;) The Mail je odlična kao tranzicijska nijansa i pokušavam ju što ćešće upotrijebiti kako u Au Naturel postoji slična, a tu paleticu više nekako koristim. :D Svakako preporučam

      Izbriši