četvrtak, 19. veljače 2015.

REAL TECHNIQUES Core Set

Danas vam donosim receziju svog posljednjeg seta Real Techiques kistova, ostale kistove možete naći pod tabom Recenzije, a radi se o Core setu koji je namjenjen za nanošenje podloge na lice (recimo).

Core Set kupljen je putem iHerb stranice za svega 18$, što je nešto malo više od 100KN i unutar seta dobijete četiri kista plus torbicu.


AMBALAŽA
Set kistova dolazi u prozirnoj plastičnoj kutijci koja na svojoj prednjoj strani ima naziv seta i pregled svih kistova koje sadrži dok se na njenoj poleđini nalazi kratak opis sestara Chapman koje su osmislile kistove, nazivi pojedinih kistova iz seta te njihova namjena.


Unutar kutije nalazi se svilenkasto-crni etui u kojem su smješteni kistovi, zanimljiva činjenica jest kako taj etui ujedino može biti i stalak za kistove. Sam etui je vrlo praktičan ako idete nekuda i nemate u što staviti kistove jer ako ga preklopite, izgleda kao malena torbica.


O SETU
Kao što ste mogli primjetiti ovaj set je narančaste boje, za razliku od kistova za oči koji su ljubičasti te kista za rumenilo koji je roze boje. Ovi kistovi su također neke matirano sjajne boje koju ja nažalost nemogu opisati, mislim da vlasnici kistova shvaćaju što želim reći. Kao što sam već spomenula, set sadrži četiri kista koji su namjenjeni za nanošenje baze na lice.


O KISTOVIMA
Ono što sam zamjetila pri prvom korištenju ovih kistova, kao i ostalih koje posjedujem, jest to da su najmekši ikad i ama baš niti jedna dlačica nije ispala prilikom pranja otkako ih imam. Sada mislim da bi bio red prestaviti svaki kistić pojedinačno kako su ga sestre Chapman opisale.

Detailer Brush namjenjen za prekrivanje problematičnih područja ili za precizno nanošenje ruža.
MOJ DOJAM: Ovaj kist kod mene ima više uloga no uglavnom ga koristim za razmazivanje kremaste beze na kapak.


Pointed Foundation Brush namjenjen za tekuću podlogu kako bi se gradilo prekrivanje.
MOJ DOJAM: Ako ovaj kist koristim za išta onda je to kako bi izoštrila rubove sjenila na vanjskom kutu oka i to je to. Idealan je ako nemam vremena ljepiti selotejp na oko, a i nekako brže.


Buffing Brush idealan za aplikaciju pudera ili mineralne podloge u svrhu potpunog prekrivanja.
MOJ DOJAM: Ovo maleno čudo je moj spas pri nanošenju pudera, dakle nikada nisam nanosila puder kistom dok nisam kupila ovaj set i ovaj kist u njemu. Probala sam blender spužvicu, ali ovo je za mene prava i jedina stvar.



Contour Brush delikatno nanosi highlighter, bronzer ili sjenila za konturiranje kao blagi finiš.
MOJ DOJAM: Kist za konturiranje jedini služi, pored buffing kista, za ono što je namjenjen. Idealan je za konturiranje i nanošenje bronzera, fino blenda sjenila.



MOJ SVEUKUPNI DOJAM
Vjerujem kako su ovi kistovi svima dostupni, kako novčano tako i vezano uz kupnju. Za svoju cijenu koju sam već ranije spomenula, dobijete četiri kista koja zaista možete koristiti kako vama odgovara, a ne nužno po njihovoj predodređenoj namjeni. Bitno je istaknuti kako ovaj set imam godinu dana i od tada nije otpala baš niti jedna dlačica prilikom pranja niti su se potrgali na bilo koji način. Kistovi izgledaju isto kao i prvog dana kada sam ih dobila. Topla preporuka ako želite kvalitetne kistove za malo novca jer ako pogledate, za cca. 100 kuna dobijete četiri kista što je po kistu 25 kuna (prihvatljivo).



Ocijena: 9/10


Imate li koji od setova/kistova? Jeste li zadovoljni? Biste li voljeli isprobati ove kistove?

Broj komentara: 6 :

  1. Fotke su od-li-čne!!! Koji fotić koristiš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fotke su slikane sa starim Samsung Galaxy S3 mobitelom dok sam ga još imala, sada slikam sa S5 dok ne kupim fotoaparat za blog :) Hvala ti!

      Izbriši
  2. Ja imam neke žnj kistove s ebaya, koristim ih nekih pola godine i za sad se super drze. Budući da sam jos početnik u šmikanju nisam bila voljna izdvojiti puno novaca na kistove. Međutim kada se još malo izvještim ovi kistovi će biti moji jer za taj novac se stvarno isplati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako preporučam da kreneš s njima kada se uvježbaš, tako sam i ja.. prvo ovi jeftini pa onda nešto finije. Vjeruj mi preporodit ćeš se jer su zaista mekani i lako je raditi sa njima :)

      Izbriši
  3. Ovaj set bih kupila samo zbog contour brusha kao što već znaš jer trubim o njemu non stop :D Izgleda mi predobro i mislim da bi s njim postigla onaj pravi efekt.

    OdgovoriIzbriši