četvrtak, 5. veljače 2015.

EUCERIN Acute Lip Balm

Sa Eucerinom sam se upoznala sasvim slučajno, naime na 5. rođendanu Šminkerice slušali smo predavanje gore spomenutog brenda i tako za poklon dobili tri njihova proizvoda od kojih je jedan bio i ovaj divni balzam za usne koji me od prvog dana oduševljava.


AMBALAŽA
Balzam dolazi u kartonskoj kutijci koja na sebi ima otisnuti naziv, količinu, namjenu i zemlju porijekla na talijanskom/njemačkom i naravno hrvatskom, ali na posebno otisnutoj naljepnici. Rok trajanja ovog balzama je 12 mjeseci kao što je vjerujem i većini.


Kada otvorite kutijcu, unutar nje se nalazi tubica sa balzamom i upute za korištenje koje su ponovno na talijanskom i njemačkom. Tubica dolazi sa plavim poklopcem koji se otvara na način da ga samo odvrnete (za 360°) i sadrži 10ml balzama, po meni sasvim dovoljna količina za takav tip preparativnog proizvoda.


O BALZAMU
"Vrlo djelotvoran balzam koji trenutno umiruje i vlaži suhe i ispucale usne, kao i perioralno područje oko usana."
Kada Eucerin kaže ovako nešto, to mora da je istina.. vjerujem da je ovo jedan od rijetkih brendova koji zaista svojim proizvodima stoji iza onoga što kažu o njima.

Ono što ovaj balzam ističe među hrpom ostalih jest to da ljekoviti licochalcon A umiruje crvenilo, ulje noćurka pomaže u obnavljanju prirodne zaštitne barijere usana, pantenol hidratizira, obnavlja kožu i potiče zacjeljivanje te glicerol intenzivno hidratizira kožu i čini usne mekima i glatkima. Isto tako je bitno istaknuti kako je Acute Lip Balm također pogodan za korištenje na perioralnom području kože oko usta te za stanja poput ekcema na usnama ili heilitis usne.

Balzam je neke prozirkasto bijele boje kada ga malo bolje pogledate no kada ga nanesete na usne on postaje posve proziran, isto tako nema nikakav miris i bez konzervansa je.


Iz Eucerina također ističu kako Acute Lip Balm značajno ublažava simptome kao što su suhoća, svrbež i pečenje, s time da je kod 90% osoba došlo do poboljšanja ili povlačenja simptoma na koži te pokazuje izvrsnu podnošljivost na koži.



MOJI DOJMOVI
Prvi put sam posegla za ovim balzamom kada su mi usne bile potpuno suhe i ispucale, znate što se dogodilo, sljedeći dan su izgledale nahranjeno i obnovljeno. Malo je reći kako sam ostala zapanjena jer sam mislila da se radi o čudu dok ponovno nisam svjedočila onome što ovaj balzam radi najbolje, a to je hidratizira i obnavlja. Ono što se meni ne sviđa na njemu, da moguće je, jest njegov okus. Zna se dogoditi da mi se koji put jezik omakne po usnama i tako 'okusim' bilo što što mi je trenutno na usnama pa sam tako i blazam te moram dodati kako mu je okus jako bljaki, nekako gorkast. Trebalo bi možda poraditi na tome, ali što se formule tiče - vrhunski je.

Balzam možete pronaći u obližnjim ljekarnama po cijeni od 63kn.


Kako vam se čini balzam? Imate li ga ili biste ga željeli? Koji je vaš HG balzam?
*PR uzorak


Broj komentara: 8 :

  1. Imam ovaj balzam i ne koristim ga svakodnevno vec za hitne slucajeve i stvarno preko noci oporavi usne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, također ga koristim kao neki SOS za usne i divan je. :D

      Izbriši
  2. Imam dosta problema sa suhim usnama preko zime i mislim da ću si nabaviti ovaj u nadi da će mi pomoći :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da hoće, meni je dosta dobar iako ga ne lickam svakodnevno već samo u hitnim slučajevima

      Izbriši
  3. Ovaj balzam je nekoliko godina broj jedan za noćnu njegu. Imala sam i sa crvenim čepom i također je odličan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga nebih probala da ga nismo dobili, pravo otkriće. :D

      Izbriši
  4. Čitala sam same pohvale za ovaj balzam, a sad je i tvoja recezija više nego pozitivna! Lijepo je znati za brend koji stvarno puža ono što i promovira. Što se okusa tiče, navodno je formula namjerno gorkasta da se izbjegne oblizivanje usana, budući da slina samo isušuje usne. :)

    OdgovoriIzbriši