srijeda, 28. siječnja 2015.

AVON Hidrokolor Indulgence ruževi za usne


Odmah moram napomenuti kako sam iznimno počašćena što mi je Avon ustupio sve nijanse te pružio ovakvu priliku. Sa zadovoljstvom sam isprobala ruževe i pokušala vam što vjernije dočarati sve nijanse i na kraju, prenjeti svoje dojmove o njima.

AMBALAŽA
Ruževi dolaze u plastičnoj kutijci koja sa svoje prednje strane nosi naziv brenda i linije ruža, naziv nijanse nalazi se na otvoru dok sa stražnje strane dobivamo uvid u činjenicu kako on sadrži SPF 15 što je plus. Ukoliko želite znati njegov sastav morat ćete odrezati kutijcu i zaviriti unutra jer se on nalazi s unutarnje strane što je zaista super ideja.
Sam izgled ambalaže ruža je jednostavan i upečatljiv. Dolazi u sjajno crnoj boji, na samom kraju poklopca se srebrnom trakom pruža naziv brenda dok se na samom dnu na naljepnici nalazi naziv nijanse.


O RUŽEVIMA
U svoja 3g ovi Indulgence ruževi u sebi nose hidratantni gel lagane teksture koji ne sadrži vosak, a raskošno hidratizira usne čineći ih baršunasto glatkima. Njihova čista boja dodatno naglašena gel formulom, nevjerojatno je sočna, svježa i sjajna na usnama, navode iz Avona.

In Bloom - Honey Flower - Tawny Rose - Chocolate Rose
Orchid Petal - Purple Hyacinth - Day Lily - Plum Verbena
Daffodil Petal - Peach Petunia - Red Tulip - Red Dahlia
Pink Blossom - Royal Peony - Garden Rose - Rose Bouquet
Hibiscus - Petal Pink - Spring Lilac - Poppy Pink

MOJI DOJMOVI
Isprva sam očekivala kako će mi se svidjeti samo jedna ili dvije nijanse no završila sam na kraju sa njih devet jer sam naprosto oduševljena. U ovim hladnim danima me iznimno smeta kada stavim neki mat ruž koji mi dodatno isuši usnice i ne pruža baš nikakvu hidrataciju što je totalna suprotnost sa ovom linijom ruževa. Prvim nanošenjem primjetila sam kako se ruževi s iznimnom lakoćom nanose i pružaju lijepu boju na usnicama, pri izlasku van ostala sam još više oduševljena jer su mi usnice bile hitratizirane te sam ruž i dalje mogla osjetiti na usnama. Prosječno trajanje ruža između ponovnog nanošenja je dva do tri sata te moram napomenuti kako sam u međuvremenu i jela sa njim, a nije se baš nešto previše maknuo. Sve u svemu jako mi se sviđa ova linija i svakodnevno ju nosim na usnama otkako sam ju dobila jer je zaista idealna u ovim hladnim danima no ne sumnjam da neće biti dobra i za neke toplije.


SWATCHEVI I IZGLED NA MOJIM USNAMA
Pokušala sam što vjernije dočarati nijanse kako na svojoj ruci tako i na usnama, nažalost slike nisu savršene ali nadam se da će vam dati što vjerniji uvid u ove predivne ruževe.



__________________________


__________________________


__________________________


__________________________


Avon Hidrokolor Indulgence ruževi nalaze se u katalogu kampanje 02/2015, njihova redovna cijena je 50kn, a trenutno se mogu kupiti po akcijskoj cijeni od 25kn.



Koja vam je najdraža nijansa? Biste li probali ove ruževe?
* PR uzorak

Broj komentara: 19 :

  1. Odlične fotke i swatchevi, baš si si našla dobar kutak :D Jedva čekam da ih stavim, no već sad znam koji su mi favoriti. Koraljne nijanse su mi savršene...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ja sam ostavila mješano, više ni sama ne znam koje su ostale, koje sam prosljedila dalje.

      Izbriši
  2. I sama znaš koja mi je nijansa favorit ehehehe, a sve ti stvarno super stoje, slike sam ti već pohvalila i super si ovo odradila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da ćeš ju uskoro imat ;) Hvala ti još jednom, draga.

      Izbriši
  3. Rozi mi se najviše sviđaju kao i uvijek :D Zakon je dobiti sve nijanse i tako ih isprobavati eheeh

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam nekako za većinu, nađe se od svake nijanse po neki.. ni sama ne znam koje sam si ostavila. :D Previše ih je.

      Izbriši
  4. Jao pa tebi sve nijanse prekrasno stoje! Odlični su ti swatchevi i fotografije!! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, super ti je post. Bas sam mislila naruciti ruz, a sad znam i koju cu nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično, drago mi je da sam pomogla barem nekako. I hvala ti :)

      Izbriši
  6. Meni se baš sviđa pakiranje, ne znma zašto ali kad su ruževi ovako okrugli izgledaju mi luksuznije. Ja uvijek preferiram roze nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, pakiranje je baš elegantno nekako. :) Roze meni nekako ne stoje, ne znam zašto. :/

      Izbriši
  7. Bravo, super si ovo odradila! :) Ja ovu liniju preskačem, no zato želim nabaviti koji Avonov mat ruž, njih sam nekako propustila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja naganjam mat ruž, ali čini se da ih nema :(( Hvala!

      Izbriši
  8. Jako dobar post i slike su ti stvarno sjajne, ponavljam da mi ovi ruževi stvarno nisu potrebni, ali bojim se da ću si ih na kraju morat nabaviti hehe




    pogledaj moj blog, ako imaš vremena: candymakeupgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne slike, svi do jednoga mi se jako jako sviđaju i bojim se da kada naručujem neću ostati na samo jednoj-dvije nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Aaaa nova linija?! Vrh! Sve sam propustila !!

    OdgovoriIzbriši