utorak, 13. siječnja 2015.

Dekorativni favoriti 2014. godine

Pokušala sam natrpati što manje dekorative koju koristim, a da ne pretjeram. Ovo bi bio zapravo sažeti dio mojih favorita jer sam zaista počela rotirati sve što posjedujem, a ono što ne koristim sam proslijedila dalje.


LICE
Već sam ranije spomenula kako volim Vichy Teint Ideal Fluid u nijansi 15 Clair, ovaj puder je za mene dovoljan jer ima srednje prekrivanje tako da ga lijepo upotpunim sa Catrice Camouflage kremom u nijansi 020 Light Beige da sve bude na svom mjestu. Recenzija Vichy pudera ide krajem tjedna, svakako.


OBRVE
Moj favorit za popunjavanje obrva već dvije godine jest Catrice Eyebrow Set. Uglavnom koristim samo njega jer imam dojam da bi pretjerala sa olovkama. Ukoliko želite malo oštrije uokvirivanje preporučam da kist lagano umočite u micelarnu, obrišete te zatim uzmete željeno sjenilo.


OČI
Pokušala sam smanjiti broj favorita među paletama te sam ih tako uspjela svesti na samo četiri jer je nemoguće izdvojiti samo jednu. Prve dvije su Sleek i-Divine palete pod nazivima Au Naturel i Oh So Special. Mogu reći kako sam zadovoljna sa Oh So Special iako još uvijek nisam isprobala sve nijanse no trudim se. Sa Au Naturel je druga priča, koristim ju na svakodnevnoj bazi i prezadovoljna sam. Zapravo obje palete kombiniram pri izlascima i otkrivam što s čim kombinirati. Ako ste ikada htjeli neku od Sleek paleta, toplo preporučam da uložite u jednu od njih. Očekujte recenzije.


O sljedećim paletama mislim da ne moram ništa previše reći jer sam to već rekla u njihovim recenzijama. Avon True Color Quad u nijansi Glow Teal idealna je za ljetne dane dok je Flormar Pretty Compact u nijansi Taste of Chocolates idealna za dnevne lookove, iako ju ja znam u kombinaciji sa Sleek paletama nositi i za poneki večernji look.


OBRAZI
Na obrazima sam prošle godine rotirala dva rumenila. Prvo je više shimmerasto i koristim ga u zimskim hladnim danima, a radi se o bPretty Blusheru u nijansi Cerise koje je meni čudo i još jednom moram zahvaliti Persi sa bloga Beauty&Sweets što mi ga je poklonila za rođendan. Drugo je mat i nekako mi je ljeti lijepo naglasio obraze, a radi se o Inglot Face Blushu u nijansi 55 koje se mora pažljivo nanositi jer je dosta pigmentirano i ako pretjerate bit ćete kao klaun.



USNE
Za kraju su tu usne i naravno ruževi. Moram priznati kako sam u ovih godinu dana koliko pišem blog uspjela nakupiti preko dvadeset ruževa pa mi tako mama svakom kupovinom kaže: "Jel baš nemaš takvu nijansu među onih dvadesetak?" Naravno da je odgovor ne. Uglavnom, pokušala sam odabrati neki top pet koje konstantno rotiram.

Prva po redu je moja omiljena olovka, Essence LipLiner u nijansi 05 Soft Berry, ne mogu vam opisati kako volim ovu olovku. Nosim ju ponekad samu sa samo malo balzama ili u ombre kombinaciji sa svijetlijim ruževima. O Wet n Wild Mega Last ruževima sam već pisala no odlučila sam se istaknuti ova dva malca, nijanse su Mauve Outta Here koju sam nosila pretežno ljeti i Cherry Bomb koju nosim kada želim naglasiti usne tokom nekog izlaska. Oba ruža iznimno dugo traju no nakon nekog vremena se lagano nakupe pri unutarnjoj strani usana. Sljedeći je ruž marke IQ Cosmetics iz linije Intense u nijansi 6 Fuchsia kojeg koristim jako često no prije nanesem olovku kako bi duže trajao. I posljednji favorit 2014. godine je bPretty u nijansi 01 Roseige. Po meni je ova nijansa presvijetla da bih ju samu nosila no kada radim ombre, savršena je.


 

Koji su vaši favoriti prošle 2014. godine? Djelimo li neke?

21 komentar :

  1. Lijepo, lijepo, ima divnih boja :) Iščekujem recenziju Vichy pudera jer me baš zanima kak se drži na kožu i to sve. Oh So Special paletu gledam već dosta dugo, privlače me ove roze boje, pogotovo mat :D A po Flormarovu nikak da odem xD Meni se Cherry bomb tako stvrdnuo da ne znam kak ću ga mazat :/ Jedino kistićem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vichy je u pripremi sad, slike prolaze kroz finalna izoštravanja prije pisanja teksta. Meni ta roza zapravo nije ništa spešl pa ju ni ne koristim xD Stiiiignem.

      Pa gdje ti ženo držiš taj ruž? Na terasi? Haha.

      Izbriši
  2. Oh so special je predivna, imam je i obožavam je. :) Au Naturel mi je sljedeća koju želim kupiti jer su mi nijanse predivne. Čekam recenziju Vichy pudera. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sve Sleekuše su divne :) Evo najkasnije u petak bude, nekako ne uspjevam poslikati posljednje detalje.

      Izbriši
  3. Imam Au naturel i par WnW ruževa,uistinu ih obožavam! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo društvance! :)
    Baš me interesiraju palete! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Paletice će uskoro na red, žao mi je što sam ih slikala starim mobitelom kada su stigle, ali nisam mogla čekati novi za bolje slikice

      Izbriši
  5. Odličan izbor favorita :) Djelimo Catrice kamuflažu :) Velika mi je želja kupiti Sleek Oh so special paletu, sada kada ju svi hvale, sigurna sam da ću ju ubrzo imati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Mislim da svi djele kamuflažu ;)
      Ako uzmeš bilo koju Sleek paletu, nećeš požaliti sigurno.

      Izbriši
  6. Super favoriti :). Jako mi se dopadaju iDivine palete :). Imam četvorobojne Flormar senkice u nekoj ljubičasto-pink nijansi i super su mi, za tako povoljan proizvod pigmentacija je vrh :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Meni su ove nijanse nekako najbolje jer su više neutralne nego da sam uzela tu drugu paleticu, ali da omjer kvalitete i cijene je WOW. :D

      Izbriši
  7. Odlični proizvodi, stvarno neznam što mi je lijepše :)

    OdgovoriIzbriši
  8. sleek palete su mi tiha patnja, super mi je kad ih vidim u nečijim favoritima, onda još više dobijem poriv da ih naručim. :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan izbor favorita! Ruževi su mi predivni :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Catrice Eyebrow Set je sad na mojoj wish listi, bas ga hvale sve blogerice :) A bPretty Blusher imam i cesto ga koristim, mislim da je nekih 14-ak kuna samo... Lijepa hrpica favorita :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Stvarno mi se sviđa ovo Bipa rumenilo i budem ga sada malo škicala, koliko ti dugo izdrži na obrazima mislim koliko je dugotrajno?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A meni dosta dugo, u prosjeku nekih šest sati ako ne prtljam po licu.. naravno uz podlogu, bez još kraće. :)

      Izbriši