nedjelja, 25. siječnja 2015.

TUTORIJAL: 'African nights' look

Ovaj look nosi naziv 'African nights' iz razloga što u sebi ima mnogo smeđih nijansi što po meni i asocira na Afriku. Sam look je po sebi vrlo jednostavan i efektan što je odlično ta nositi i po danu, a i noći.


Prije svega moram reći kako sam lice pripremila tako što sam nanjela Nivea dnevnu kremu za lice te potom Vichy Teint Ideal tekući puder u nijansi 15 Clair. Obrve sam uredila kako to inače radim, pratila prirodnu liniju kojom rastu te na cijeli kapak nanjela bazu za sjenilo.

Prvi korak je da ispod obrva stavite najsvijetlije sjenilo u paleti koju koristite, ja sam niže navela što sam koristila za što, i lagano ga izblendate.


Zatim odabiremo nijansu koja će poslužiti kao prijelazno sjenilo koje će biti tranzicijska nijansa između sjenila koje ide direktno u prevoj kapka. Moj odabir je bila blago narančasta nijansa koju sam nanjela iznad prevoja kapka pa sve do highlighta koji sam prethodno nanjela ispod obrve.


Potom nanosimo nijansu koja ide direktno u prevoj kapka i stapa se sa tranzicijskom nijansom, ja sam ovaj put koristila nešto između smeđeg i crvenog sjenila kako bi se vidjela neka malena razlika kada nanesem glavno sjenilo preko cijelog kapka.


Sada kada smo pripremili prevoj kapka za glavnu nijansu, tamno smeđe sjenilo nanosimo po cijelom djelu kapka, izuzev unutarnjeg kuta oka. Bitno je da ste dobro stopili prethodno nanesene nijanse blendanjem tako kada dođe najtamnija nijansa, ona se mora stopiti sa njima.


Unutarnji kut oka lagano iscrtajte bijelom kajal olovkom te čvrščim kistićem (ili vrškom malog prsta) lagano razmuljajte olovku tako da sjenilo što bolje sjedne na nju. Olovku nanosimo kako bi istaknula sjenilo koje će doći, ako je ono slabije pigmentirano. Ja sam koristila zelenkasto sjenilo koje sam pomiješala sa bijelim kako bi izgubilo taj zelenkasti izgled te ga tako nanjela u unutarnji kut oka.


Za kraj, tamnije sjenilo koje smo nanjeli preko cijelog kapka nanosimo ispod donjih trepavica i lagano blendamo. Na waterline možete, a i ne morate, staviti crnu olovku i za kraj, željenu maskaru. Kao i obično, ja sam koristila kombinaciju dviju maskara kako bi dodatno istaknula oči jer nisam htjela stavljati umjetne trepavice, koje vi slobodno možete staviti ako želite.



Korišteni proizvodi:
♦ Catrice Eyebrow Set
♦ I♥Stage Eyeshadow Base
♦ Sleek i-Divine ~ Au Naturel (Nougat kao highlight, Toast kao tranziciona nijansa)
♦ BH Cosmetics 28 Neutral eyeshadow palete ~ 5. nijansa u prevoj kapka
♦ Sleek i-Divine ~ Oh So Special (Regal preko cijelog kapka)
♦ Essence Kajal Pencil ~ 04 White
♦ Catrice Absolute Eye Colour ~ 650 Petrol Shop Boys
♦ Essence Long Lasting Eye Pencil ~ 01 Black Fever
♦ Yves Rocher Volume Elixir
♦ L'oreal Miss Manga
♦ Essence LipLiner ~ 11 In the Nude
♦ Catrice Ultimate Colour ~ 190 The Nuder The Better


Kako vam se sviđa ovaj tutorijal? Biste li mogli ovako nešto nositi?

Broj komentara: 18 :

  1. U pa bas dobro izgleda. Skroz mi se svidja a i lepo ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa 👌. Volim lookove koji imaju nešto upečatljivo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je! Opet se divim blendanju, ne prestajem o tome govorit haha :D :*

    OdgovoriIzbriši
  4. zanimljivo izgleda i tebi lijepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sigurno bi i tebi lijepo stajalo, probaj. :) Hvala

      Izbriši
  5. Lajkam! :D Pogotovo ovo zelenkasto u kutu oka, baš je osvježavajuće! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim te smeđe i plave kombinacije sjenila, pogotovo na smeđim očima! A još se nikad nisam okušala u tome :D Super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, mene je bilo strah sa bojama eksperimentirati, a sada jedva čekam :D

      Izbriši