četvrtak, 15. siječnja 2015.

VICHY Teint Idéal Fluid | 15 Clair

Od svojih ranijih susreta sa dekorativnom kozmetikom uvijek sam smatrala kako nema potrebe da na svoje lice stavljam puder. Zašto?! Većina je upoznata sa činjenicom kako sa korištenjem kontracepcijskih pilula lice bude poprilično čisto i sa tu i tamo kojim prištićem, ali sreći dolazi kraj kada prestanete uzimati kontraceptive. Prije točno godinu dana sam odlučila zbog svog zdravlja prestati piti pilule i tako sam počela voditi bitku sa prištićima, što do tada nikada nisam morala, čak ni za vrijeme puberteta.

Moj prvi susret s puderom bio je u pubertetskim godinama i tada je uglavnom samo stajao na polici, ali sada kada mi je postao potreban imala sam sreće što sam od prve naišla na onaj koji mi u potpunosti odgovara. Vichy pudere sam prvi puta upoznala na Beauty Blog Day-u 2014. godine i ostala oduševljena, nedugo nakon toga sam dobila svoj primjerak zahvaljujući nagradnoj igri portala Ogledalo, a ostalo je povijest.


AMBALAŽA
Puder dolazi u lijepoj kutijci, kao i većina Vichy proizvoda, na kojoj s obje strane možete naći podatke i sastav pudera. Sama ljepota ovog proizvoda zapravo se nalazi unutar kutijce, a to je staklena bočica sa srebrnom pumpicom koja omogućava doziranje. Dakle bitno je paziti da bočica ne 'poljubi' pod jer će u suprotnom vaš pod dobiti makeover, a ne vi. Sama bočica sadrži 30ml pudera koji se ne troši tako brzo jer je potrebno zaista malo kako bi prekrio cijelo lice.


O PUDERU
Iz Vichyja o puderu kažu sljedeće:
"Blistavi puder koji otkriva idealan ten čini kožu u trenu čini prekrasnom i tako iz dana u dan. Idealan je za normalnu do mješovitu kožu, a njegova lagana, svježa i nemasna tekstura čini ga ugodnim za nanošenje bilo vršcima prstiju, bilo kistićem."
Tekstura pudera je tekuća, kao što mu i samo ime govori, no ono što mene fascinira jest da kada nanesete puder na lice (za što vam je dovoljna jedna do jedna i pol pumpica) on se vrlo brzo stapa s vašim licem i postaje nekako baršunast. Osobno ga volim nanositi Real Techniques Buffing brushem ali ako nemam vremena onda su i prstići dovoljno dobri.


Što se tiče mirisa pudera, lagano se osjeti alkohol no prilikom nanošenja taj miris nestane. Po mome mišljenju nema razloga za brigu da će vam isušiti lice jer je namjenjen za normalnu do mješovitu kožu, naravno ako ste kupili odgovarajući puder za svoj tip kože. Ono što mi se malčice ne sviđa jest činjenica da će vam puder naglasiti suhe dijelove kože ukoliko niste obavili piling lica ili neposredno prije nanjeli kremu/serum. 


Prekrivanje je lagano do srednje, dovoljno da ublaži crvenilo i ujednači ten što se meni jako sviđa jer nakon nanošenja nemate osjećaj da na licu imate 'fasadu'. Puder dolazi u četiri nijanse od kojih sve imaju nekakvi žućkasti podton stoga ako imate hladni podton kože, ovaj puder vam najvjerojatnije neće odgovarati. Isto tako je bitno naglasiti kako puder u sebi ima SPF 20 tako da ga bez brige možete nanjeti na lice tokom dana i u neku popodnevnu šetnjicu.

Izgled pudera sa full makeup-om

MOJI DOJMOVI
Kada sam prvi put nanjela ovaj puder bilo me strah da će se taj žućkasti podton vidjeti na mojoj blijedoj koži no nije. Uspješno prekrijem povremeno crvenilo i ujednačim ten, jedino što mi se ne sviđa jest kada mi naglasi suhe dijelove kože koje ili nisam dobro pilingirala ili nisam ni znala da su suhi i potrebna im je dodatna hidratacija. Sam po sebi, ovaj puder divno sjeda na kožu i nije nimalo težak na licu, zaista nemate osjećaj da ga imate. Nosila sam ga i ljeti, samo testere tamnije nijanse i dosta su dobro podnjeli vrućinu. Što se skidanja pudera tiče, uvijek imam osjećaj da ga nisam skroz skinula pa tako nekada znam u nedogled sa vlažnim maramicama/blaznicama čistiti lice dok ne pokupim sve.

Izdržljivost na mojoj koži je dok ga ne skinem, što je u prosjeku nekih 6-8 sati, s tim da se puder nije pomakao sa lica ili se koža zasjajila na T-zoni. Sve u svemu, jako sam zadovoljna ovim puderom i sa sigurnošću ću ka iznova kupovati kada potrošim ovu bočicu.


Cijena ovog pudera je 163kn i možete ga pronaći u svim ljekarnama koje imaju Vichy proizvode, dakle onim boljim.


Koji je vaš omiljeni puder? Privlači li vas ovaj?

Broj komentara: 12 :

  1. Pre neki dan sam ga potrosila celog. Ovo je meni najbolji puder koji sam probala. Obozavam ga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga zasigurno imam još pola i još mi jedan stiže. Odličan je :D

      Izbriši
  2. Ubrzo stiže i na moju adresu i veselim se, ali mislim da će ipak ići mami jer mi taj žuti podton ne paše, ali nikad ne znaš :D
    Super recenzija ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš vidjet, možda se stopi s tvojim licem.. probaj ga promješati s mrvicom nekoga :) Hvala ;)

      Izbriši
  3. Ovaj puder mi je super po svemu osim što je najsvijetlija nijansa meni pretamna. :(
    Ne smeta mi alkohol (nije ga očito puno kao u Maybelline Affinimat-u), ne zamastim se s njim, ne ističe mi suhe dijelove (vjerojatno zbog pilinga i seruma :) ), i super prekriva a da ga i ne osjetim na koži.
    Ono što mi se ne sviđa je što je na meni narančast, oksidira (dok ga nanosim je žučkast kao na tvojoj ruci ali dok razmažem po cijelom licu je narančast) i pretaman. Možda bi mi bio dobar da uspijem ljeti pocrnit - u tom slučaju bi bio savršen ljetni puder za mene.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ga jako želim probati, nekako sam uvjerena da bi mi super odgovarao!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušaj sa testerima prvo, pa ako ti odgovara, kupi :D

      Izbriši
  5. Inače uopšte ne volim Vichy, ali kada pročitam tvoje dojmove golica me da probam.
    Dopada mi se kako ti stoji. Žao mi je zbog prištića, offtopic- probaj ih se rešiti čajem od nevena, meni je puno pomogao (kupila sam ga uDM-u, pakovanje u rinfuzi).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš ništa izgubiti ako isprobaš, pogotovo ako uzmeš testerčiće :) Ma nemogu više ništa piti, to sada hormoni svoje rade.. ;)

      Izbriši
  6. Isprobala sam ovaj puder i zaista je odličan. :) Izdrži cijeli dan i čak mi T-zonu drži pod kontrolom.
    Zasada imam 2 pudera, a nakon njih sigurno kupujem ovaj. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam njega i Oriflameov koji još nisam isprobala. :))

      Izbriši
  7. Ooooooo da, super je ovaj puder!!!

    OdgovoriIzbriši