utorak, 3. ožujka 2015.

HEAN Sprej za fiksiranje makeup-a

Nakon nešto više od mjesec dana korištenja napokon sam u mogućnosti prenjeti vam svoje dojmove o jednom sasvim novom fiksatoru šminke koji je dostupan u obližnjim BIPA drogerijama.


AMBALAŽA
Fiksator dolazi u bočici (jel se može ovo zvati bočicom, ili ne? nebitno, bočica) od 150ml na čijoj se poleđini može pronaći opis proizvoda, rok do kojeg se mora upotrijebiti i naravno, upute kako koristi sam fiksator.



O FIKSATORU
Za fiksator kažu kako se radi o bezbojnom proizvodu koji se raspršuje poput fine maglice te licu daje nevidljivi zaštitni sloj koji osigurava postojanost makeup-a i spriječava njegovo razmazivanje. Lagan je i prozračan, no istovremeno i visoko učinkovit i bez osjećaja težine i zatezanja. On ima dugotrajan efekt, a boje ne blijede.

Lako se odstranjuje mlijekom za uklanjanje šminke ili toplom vodom i sapunom za lice.



NAČIN UPOTREBE
Odmaknite od lica približno 20 centimetara, zatvorite oči te ravnomjerno raspršite po licu.

MOJI DOJMOVI
Do sada sam imala prilike isprobati samo jedan fiksator prije ovoga, a to je bilo za vrijeme snimanja modnog editorijala kada su me šminkali, tako da su moji dojmovi isključivo vezani uz iskustvo sa snimanja i novonastalo kod kuće. Odmah na početku moram priznati kako me prvim korištenjem zaista iznenadilo to što je ovaj fiksator zbilja baš kako su ga i opisali, raspršuje se doslovno poput maglice i čim otvorite oči nemate osjećaj da ste išta raspršili po licu, niti imate onaj osjećaj zatezanja kojeg sam ja imala na snimanju. Što se tiče njegove izdržljivosti, uglavnom sam ga testirala kada bih se spremala za noćni izlazak i mogu vam reći kako je odlično držao šminku čak i kada sam došla kući +5 sati kasnije. Rumenilo je i dalje bilo na mjestu, a ono meni inače jako brzo oksidira s lica, i naravno ono što me najviše iznenadilo, sjenila se nisu nimalo nakupila u pregibu kapka te su bila sličnog intenziteta kao i kada sam ih nanjela. Sve u svemu meni se ovo čini kao zaista odličan fiksator i svakako ga preporučujem onima kojima treba nešto što je dostupno i u drogerijama, stoga je moja ocjena 10/10.


Cijena ovog fiksatora je 99,90kn i kao što sam već ranije spomenula, možete ga pronaći u svim BIPA drogerijama.



Imate li iskustva sa fiksatorima? Koji je vama najbolji? Jeste li isprobali ovaj?
* PR uzorak

Broj komentara: 8 :

  1. Uf, voljela bih da si ga testirala barem na 8 sati i više. Fiksatore koristim jedino kada me nema kod kuće cijeli dan (ili noć) što zna potrajati do 10 sati. 5+ sati mi makeup izdrži i sa dobrim primerom, tak da eto, ako ćeš ga ikad nositi dulje viči kako drži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo sam ga nosila u Zagreb, od jutra 6 do 20h navečer i bilo je isto. Meni je fino zadržalo i rumenilo i sjenila na očima, samo kažem, nisu intenzivna sjenila kao i kada ih netom naneseš.

      Izbriši
  2. Ovaj fiksator me baš zanimao otkako sam ga vidjela u Bipi, cijena je onak da ne bih kupila baš na blef.. Sad još čekam da se javi netko s ekstra masnom kožom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je zbilja dobar, ono za razliku od ovog MUA što su mi stavili, ovo je milina imati na licu. Vidjet ćeš za BBD. :)

      Izbriši
  3. joj ovo je super :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan je, iako ne koristim često ali pravi spas kada najviše treba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni dođe odlično za izlaske ili kada budem u Zagrebu cijeli dan pa da ne brinem za šminku. :)

      Izbriši