srijeda, 18. ožujka 2015.

NUXE Huile Prodigieuse® | Suha ulja


Odmah ću biti iskrena i reći kako prije nego su ove divote došle na moju kućnu adresu, nisam znala za njih. Moj grijeh, moj preveliki grijeh jer sam zaista otkrila zlato koristeći ih.



AMBALAŽA
Oba ulja, Huile Prodigieuse® i Huile Prodigieuse® Or dolaze u prozirnim staklenim bočicama od 100ml sa raspršivačem (jedino bočice od 50ml nemaju raspršivač). Sa prednje strane nalazi se vidljiv naziv ulja i simboličan logo dok se sa stražnje strane nalazi opis ulja, njegova namjena i način upotrebe.



O ULJIMA
Iz Nuxe-a kažu kako su ova suha ulja neodoljiv koktel 6 dragocjenih biljnih ulja [ulje lješnjaka, makadamije, slatkog badema, gospine trave, kamelije, borača te vitamin E] posebno odrabranih zbog svoje kvalitete i brojnih dobrobiti za kožu. Ono što ova ulja čini zaista posebnima, izuzev njihove formule, jest njihov čaroban miris za kojeg su zaslužni cvjetovi naranče, note ruže i magnolije te vanilije i muškatnog cedra.

Za Huile Prodigieuse® suho ulje kažu kako je namjenjen baš svima, svim tipovima kože za njegu lica, njegu tijela suhe i vrlo suhe kože te za njegu suhih i ispucalih vrhova kose. Isto tako napominju kako je ovo ulje idealno za njegu kože nakon sunčanja jer će u potpunosti obnoviti kožu, dubinski ju hidratizirati i vratiti joj nježnost i mekoću.



Huile Prodigieuse® Or je nešto drugačije ulje od prethodnog, kao što se okom može primjetiti. Sa svojim zlatnim česticama također je namnjenjeno svim tipovima kože tijela, za blistav izgled kože lica te za naglašavanje sjaja kose. Ono što daje neki poseban štih ovom ulju su baš te zlatne čestice koje predivno ističu preplanuli ten u toplim ljetnim noćima dok u isto vrijeme dubinski hrane i obnavljaju kožu nakon sunčanja




MOJI DOJMOVI
Odmah na početku želim istaknuti da nisam ova ulja koristila na svome licu, nekako me bilo strah i nisam htjela riskirati jer mi se hormoni trenutno vraćaju u normalnu. Ono što sam korištenjem ulja mogla primjetiti jest činjenica kako se zaista brzo upijaju i ostavljaju kožu mekom i mirisnom. Moja koža tijela sama po sebi nije suha, no ipak imam tendenciju hidratizirati nakon tuširanja kako bi spriječila njenu suhoću. Što se baš tiče ulja sa zlatnim česticama, moram priznati kako je divno imati ga na koži ljeti jer dodatno ističe preplanulost i daje joj sjaj  (baš kako ističu iz Nuxe-a).. jedina mana je što se te zlatne čestice teško ispiru sa ruku nakon nanošenja. Sve u svemu ova ulja su zaista pravo otkriće jer je potrebno zaista malo da bi koža bila mekša, nahranjena i mirisna. 


Ulja možete pronaći u online drogeriji Sophia po sniženoj cijeni od 215,74kn za Huile Prodigieuse® i 305,37kn za Huile Prodigieuse® Or, cijene oba ulja se odnose na pakiranja od 100ml.


Jeste li isprobali ova ulja? Želite li? Nalaze li se na vašoj listi želja?
*Proizvode ustupio Nuxe Hrvatska

4 komentara :

  1. Htjela bih ih probati, ali preksupa su mi...zlatnom sam našla zamjenu, ono od Yves Rochera :D Em predivno miriše, a i isto izgleda na koži kao i Nuxe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da ih nisam dobila da ih nebi mogla priuštiti :) Ali nadam se da ćeš ih uspjeti jednom nabaviti

      Izbriši
  2. Za slike sam ti već rekla da su divne, a volim i ulje. Miris mi na prvu nije sjeo, ali sad ga obožavam :D

    OdgovoriIzbriši