utorak, 10. ožujka 2015.

VIDEO TUTORIJAL: 'Blackout' look


Dugo sam čekala dan kada ću konačno ponovo moći raditi video tutorijale i to u znatno boljoj kvaliteti nego što su bili do sada, i pogodite što, došao je taj dan. Konačno mogu reći kako sam privremeno zadovoljna rezultatima koje sam dobila i osvjetljenjem koje mi je pružilo subotnje prijepodne.

Naime, u prosincu 2014. godine sam diplomirala te mi je majka dala izbor, želim li novi fotoaparat ili ipak novi mobitel.. nakon dugo debatiranja (s moje strane) i nećkanja (za fotić sa mamine strane) odlučila sam se za Samsung Galaxy S5. Nakon tjedan dana korištenja mobitela, mogla sam primjetiti kako je njegova kvaliteta daleko bolja od recimo Canon EOS 700D (kojeg poštujem i želim), a koliko je malac ima bolje performanse govore sljedeće činjenice i više:

REZOLUCIJA SLIKA Galaxy S5 1920x1080px | Canon EOS 700D 1250x833px
KVALITETA VIDEA Galaxy S5 2160x30 fps | Canon EOS 700D 1080x30 fps


No dosta o tome i idemo na današnju temu.. Ono što želim jest da mi kažete kakve videe želite vidjeti na mom kanalu, a ja ću se potruditi neke od vaših želja ispuniti ukoliko je to moguće.

Video kojeg ćete danas moći vidjeti je smokey eye za osobe koje imaju lagano spuštene kapke iliti mesnatiji gornji dio iznad pomičnog kapka. Većina nas sa takvim oblikom/tipom očiju ne možemo baš izvesti klasičan smokey eye tako da vam danas donosim svoju verziju, verziju koju ja nosim najčešće kada izlazim vikendima van jer mi naglasi oči baš kako ja želim i čini ih 'mačkastima'.



Nadam se da vam se svidio ovaj tutorijal, i sama kvaliteta videa. Još uvijek nisam ekspert u editiranju no trudim se.. a sada vas ostavljam sa dvije preostale sličice 'Blackout' looka.



Ljubim vas, Ithara.

Broj komentara: 6 :

  1. prvo, lijepa si!! drugo, odličan look, ovako nešto slično ja znam odradit, samo sa drugim kombinacijama boja. princip je isti, jedino što bih ja ublažila blendanjem još malo ovaj prijelaz od selotejpa. sve u svemu, daj još. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš meni baš i je čar te ravne crte da nebude zblendana, tako ne moram stavljati eyeliner, a daje sličan efekt. Hvala :D

      Izbriši
  2. Baš mi se sviđa kada ta crta ostane. Super look. :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, pogotovo jer ne stavljam eyeliner pa to daje neki liner look tako oštro postavljeno. Hvala ti :*

      Izbriši
  3. predivna si! ovo s trakom sam probala i ja ali nisam bas nesto to dobro napravila :P odličan look

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Pokušaj ponovo, praksa čini čuda. :) Još jednom, hvala ti :D

      Izbriši