ponedjeljak, 5. listopada 2015.

ESSENCE noviteti jesen/zima 2015. | Kupiti ili ipak ne?


Iznimno mi je drago što sam ponovno dobila priliku predstaviti vam Essence novitete, ovoga puta za nadolazeću jesen i zimu. Da ne dužim previše, krenula bih na kratak opis pojedinih proizvoda i svoje prve dojmove o njima.


Pure NUDE tekući puder
Od tri nijanse koje su dostupne u drogerijama (10 pure beige - 20 pure sand - 30 pure honey), mene je dočekala najsvijetlija. Nijansa 10 bila bi idealna za mene da nije toliko žućkasta već da je više neutralnijeg podtona. Ovako na prvi pogled mi je djelovala kao da bi mi mogla odgovarati no nanošenjem na lice sam primjetila kako mi ipak ne odgovara.

Iz Essence-a kažu sljedeće:
Natural nude. Puder uvjerava svojom laganom teksturom i prirodnim završetkom. Pouzdano prekriva nepravilnosti na koži i ima suptilan matirajući učinak. Tekuća formula se predivno blenda s kožom za raskošan  "no make up " osjećaj.

Sve u svemu mislim da za one kojima će ponuđene nijanse odgovarati, ovaj puder je zaista super ''deal'' jer za 32,90kn u ambalaži od 30ml dobijete podlogu koju možete nositi čak i ako ne mislite imati kompletan makeup na svome licu već se samo malo osvježiti.



All about ROSES paleta sjenila
Kako sam imala prilike isprobati Catrice-ovu Rose paletu tako moram priznati da me i ova zaintrigirala kada sam ju pronašla u paketiću. Od osam nijansi koje se nalaze unutar ambalaže samo su tri matirane dok sve ostale u sebi sadrže shimmer što meni nekako i nije po volji jer sam više ljubitelj matiranih.

Iz Essence-a kažu sljedeće:
All about… nove palete sjenila za oči s wow faktorom. Svaka paleta pruža osam modernih, savršeno usklađenih boja - od svjetlije do tamnije nijanse. Nježna i dugotrajna tekstura različitih efekata poput matt, shimmering ili metalik omogućava ti da stvoriš različite izglede.
Za cijenu od 34,90kn i mogućnost kupovine u svim DM prodavaonicama (za one koji u svome gradu nemaju Muller/Kozmo ili mogućnost online kupovine) ova linija paleta je savršen odabir. Što se tiče kvalitete samih sjenila, ona se vrlo malo truse i lijepo blendaju, a njihovo trajanje uz pomoć baze je nekih dva do tri sata bez nakupljanja u pregibu oka.
Ukoliko ste fan blagog, romantičnog look-a na očima, vjerujem kako je baš ova paleta pravi odabir za vas.



Lashes to IMPRESS umjetne trepavice
Za djevojku koja vrlo rijetko poseže za umjetnim trepavicama, parcijalne su mi totalni novitet. Sjećam se kako sam se prije par mjeseci namučila da stavim obične trepavice i onda dobijem ovo pa gledam u njih i mislim si ''Tko će vas sad stavit?!''. Sve u svemu, uspjela sam i moram priznati da sad kužim čemu služe te će mi dobro doći kada se moje ponovno prorijede.

Iz Essence-a kažu sljedeće:
Impresivne, prekrasne trepavice su zajamčene pomoću lashes to impress umjetnih trepavica! Umjetne trepavice se postavljaju na vanjski rub tvojih trepavica da naglase i dodaju gustoću trepavicama. Ljepilo za trepavice uključeno u pakiranje.
Trepavice koje su se našle kod mene dolaze u četiri veličine što mene navodi na misao kako služe za popunjavanje ''rupa'' u trepavicama jer su prve tri veličine za vanjske rubove mojih trepavica premalene. Ljepilo nažalost nisam isprobala jer imam FrameForFame ljepilo koje je Essence zamijenio nedavno no vjerujem da su slična, ako maleno nije i bolje (barem uvijek kažu da su ta malena odlična). Cijena je 21,90kn.



Sheer & Shine ruž za usne
Odmah ću reći kako sam od ovog ruža naizgled očekivala puno, puno više i nekako sam ostala zakinuta. Nijansa koja me dočekala jest 07 Sparkling miracle i moram vam reći da nije ni S od spakling.

Iz Essence-a kažu sljedeće:
Super nježna formula sheer & shine ruževa osjeća se ugodno lagano na usnama te im pruža prekrasne, suptilne boje s fantastičnim sjajem u wanna-have nijansama - nude, smeđa i ružičasta. Prozirni poklopac je iste boje kao i ruž tako da je lako pronaći svoju idealnu nijansu. Prozračan, sjajan i  tako elegantan.
Iz samog opisa proizvoda dobivamo informaciju kako bi ovo trebala biti suptilna boja sa nekim wow sjajem, e pa mislim kako su ovaj ruž i balzam koji slijedi zamijenili svoje uloge tj. namjenu. Ne znam je li to samo do mene no ja od ruža očekujem da bude ono što jest, a to je ruž. Vjerujem da će ovaj proizvod biti super djevojkama koje idu u osnovnu školu ili onima koje jednostavno vole nešto što ne odskače (ne sadrži puno pigmenta) za cijenu od 16,90kn.



KISS CARE LOVE balzam za usne
Moj favorit cijele nove kolekcije, ljubav u malenoj ambalaži. S prethodnim nijansama ovog balzama nisam upoznata no ova nova, 07 Fruity beauty, je mirisom i pigmentacijom nešto predivno i osvježavajuće u ovim jesenskim danima.

Iz Essence-a kažu sljedeće:
Poljupci i njega su u gradu! Nježna tekstura balzama za usne hidratizira i njeguje zahvaljujući njenom vrhunskom sastojku - ricinusovo ulje. Vrhunac: balzami za usne imaju osvježavajući voćni okus i jamče prirodan izgled s njihovom suptilnom disperzijom boja.
Ricinusovo ulje, što da vam kažem, samo još jedan dodatni plus ovog malca. Malo je nazvati ga balzamom jer pigmentacijom više nalikuje na prethodno spomenuti ruž ili zapravo ono što je taj ruž trebao biti (ono što sam ja očekivala). Svojim mirisom podsjeća na višnju (ili za one koji se sjećaju, bombončeke Slatka tajna). Što se tiče same njege usana, nisam primjetila još uvijek ništa s obzirom da su mi usne za sada poprilično ''čitave''. Cijena ovog malca je 10,90kn i zaista se isplati.



The GEL lakovi za nokte i tuš za tetovažu
Vjerujem da su svima poznati gel lakovi za nokte tako da ne moram previše objašnjavati na koji princip oni funkcioniraju iako mogu i bez base/top coat-ova. Od dvije dobivene nijanse, 47 Va-va-voom i 52 Amazed by you, jedna dojmila više. Pogađate koja s obzirom na godišnje doba?!

Obje nijanse imaju istu teksturu, kao i ostali gel lakovi, no finiš im je nešto drugačiji. Nijansa 47 ima blagi ''soft matt'' finiš, kao što je i napisano na držaču četkice/poklopcu dok je nijansa 52 uobičajeno sjajnog finiša. Sve u svemu volim Essence-ove lakove jer su cjenovno (12,90kn) pristupačni i imaju veliku paletu izbora nijansi.


E sada novitet, tuš za tetovažu na noktima i kutikulama za nas šlampave, bez uvrede. Koliko vas nema pojma iscrtavati po noktima sa onim fancy štapićima ili kako se već zovu? Pretpostavljam svi osim stručnih i ispraksiranih nail blogerica koje uzdižem zbog toga u nebesa.

Iz Essence-a kažu sljedeće:
Majstori tetovaža! Tetovaže za kutikule su ove sezone izjava stila. Pomoću crnoga tuša za tetovaže jednostavno je kreirati cool dizajne na tvojim noktima, kutikulama i rukama. Bez obzira odlučiš li se na točkice, prugice ili druge geometrijske uzorke - precizan, tanak vrh tuša omogućuje jednostavno postizanje željenog izgleda, a ne postavlja granice za tvoju kreativnost!
Svatko tko ima volju može baratati s ovim malenim tušem jer ako i pogriješite, možete to lako obrisati uz pomoć acetona i pokušati ponovo. Za cijenu od 16,90kn mislim da će svatko moći imati tetovažice po noktima i kutikulama bez da kupuje one gotove.


Za kraj vam donosim završni look koji sam kreirala uz ROSES paletu i malenu pomoć parcijalnih trepavica.




Kako vam se sviđaju noviteti? Ima li nešto što bi voljeli isprobati ili ste već isprobali?
*PR uzorak

3 komentara :

  1. Ja cekam da se igdje oko mene pojavi Roses paleta jer je nigdje nema..pogotovo u Kozmu kad je kao akcija ili popust -_-' Vjerojatno necu imat para kad je nadjem hah

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova paletica mi je baš lijepa :)
    Padam na nju, znam da imam takve nijanse ali ipak ju želim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Paletica i balzam su mi baš super :)

    OdgovoriIzbriši