četvrtak, 22. listopada 2015.

VLOG: Cro Á Porter vikend


Razmišljala sam želim li ili ne uz vlog podjeliti i svoje maleno iskustvo vezano uz ovogodišnji CAP jer se nekako pokušavam više bazirati na svoj YouTube kanal i tako se sjetih kako ste mi zadnji put kada sam vam pisala o svom doživljaju sa Dreft Fashion Week-a dali pozitivan feedback pa što ne.


Nekolicina blogerica, čitajte nas osam ako se ne varam, dobile smo tu čast da prisustvujemo drugoj večeri Cro A Porter-a zahvaljujući ženi, majci, kraljici Luciji Josipović iz Avona. Nova kolekcija Etne Maar, u čije smo ime bile pozvane, nazvana je Cosmic Attraction i usko je povezana s novim Attraction parfemom čija će promocija biti idući ponedjeljak, 26. listopada.  
Kao blogerica koja i nije nešto inspirirana modom i njenim izričajem u Hrvatskoj, niti prati trendove, moram priznati da me rijetke kreacije onako baš iznenade (u pozitivnom smislu) stoga mi je ova nova kolekcija Etne Maar bila pravo osvježenje. Volim kada nešto izgleda ukusno, sa stilom i povrh svega udobno, a ova kolekcija odiše spomenutim. 

Također, ovo mi je bila prilika da ponovno vidim meni drage ljude i obavim što sam imala u glavi, ovog puta bez neke pretjerane žurbe. Sve u svemu moram priznati kako je ovo bio zaista divan vikend, iako pretrpan i na dvije strane, drago mi je što sam napokon mogla izdvojiti vrijeme i prisustvovati barem jednom od evenata na koje sam pozvana. Ostavljam vas uz novi vlog i par sličica koje su obilježile vikend.







Sa dizajnericom Andrijanom i Lucijom


To je to dragi moji, nadam se da ste uživali u vlogu i slikama, ja znam da jesam (uživo i ovako kada gledam). Pusam vas puno!

Nema komentara:

Objavi komentar