srijeda, 4. studenoga 2015.

AVON Femme Icon EdP


Nisam stručknjakinja za parfeme, ne razumijem se u note i mirise ali kada netko spomene Avon i njihov izbor parfema, ima moju pažnju. Do sada sam isprobala veliku većinu i od svih njih sam dugi niz ostala vjerna jedino Incadessence-u. Trenutak kada je prvi Femme izašao znala sam da će se zadržati na mojoj listi omiljenih parfema.. i naravno, nisam se prevarila.

Nedugo nakon, dobro ne baš nedugo ali u kraćem roku, Avon je izbacio ''desnu ruku'' Femme parfema pod imenom Icon i ponovno me oborio sa nogu.


AMBALAŽA
Parfem dolazi u zlatnoj plastičnoj kutijci koja je iznutra osigurana kako nebi došlo do puknuća parfema. Sama bočica u kojoj se on nalazi nalikuje na neki dijamant, barem meni, i djeluje dosta elegantno.



O PARFEMU
Kako kažu iz Avona, ovaj EdP pripada cvjetno-drvenasto-mošusnoj kategoriji u kojoj prevladavaju mirisi voća (malina/jagoda) te cvjetova (iris, ruža, mošus i pačulij). Da vam budem iskrena, znam samo za pola kako miriše dok ostalo nažalost ne.

Za raziku od orginalnog Femme parfema koji je nekako više za proljeće/ljeto, rekla bih kako je Icon verzija više za jesen/zimu. Intenzivnija i moćna.

Parfem je dostupan u ambalaži od 50ml kao EdP.


SASTAV



MOJI DOJMOVI
Ukoliko tražite parfem koji će u sebi imati notu odvažnosti i simboliku otmjenosti, zbog kojeg će vas prolaznici pitati "Koji to parfem imate?" i mirisat ćete kao kada ste ga nanjeli čak i kada završite sa poslom.. ovo je pravi parfem za vas. Nepotrebno je reći kako čak i nakon jednog dana miris ovoga parfema ostaje na odjeći koju ste nosili kada ste ga nanjeli. Meni je to veliki plus jer većina ''jeftinijih'' parfema brzo ishlapi dok se ovaj zadržava na vašoj odjeći sve do pranja.


Cijena ovog EdP-a je trenutno 109HRK dok je inače nešto više (188).




Jeste li isprobali ovaj parfem ili možda original Femme? Biste li voljeli?
*PR uzorak

Nema komentara:

Objavi komentar