nedjelja, 22. studenoga 2015.

FASHION WISHLIST #1: Winter is coming

Iako nikada nisam naručivala odjeću online, moram priznati kako gledajući nekolicinu stvarčica koje moje drage blogokolegice naručuju polako i ja dobivam želju da posegnem za novčanikom i riskiram. Možda mi neće odgovarati no možda će baš taj 'komadić' odjeće postati moj omiljeni. Ovoga puta sam odlučila kreirati jednu wishlistu, a stranica sa koje sam crpila ideje bila je SheInside.

Kako nam se bliži zima, godišnje doba koje skoro pa je izumrlo zbog manjka snijega, ovo su stvarčice koje bih ja voljela imati kao novitete u svojoj garderobi. Kako bi bolje vidjeli detalje, veličine i cijene - kliknite na linkove koji se nalaze ispod slika.


HALJINE
Iako su haljine više rezervirane za neke toplije dane, vjerujem kako je lijepo s vremena na vrijeme prošetati njih par po nekom klubu (čak i ako je vani -5°C), a nemojmo zaboraviti i proslavu Nove godine koja se bliži.

Za početak bih krenula sa modelima koji su više prilagođeni za zimske dane/noći i moglu se lijepo iskombinirati na kratke ili duže čizme kao i tamnije hulahopke:

Black Long-Sleeve Bodycon
Army Green Long-Sleeve Cutout Bodycon



















Grey Long-Sleeve Deep V-Neck Ruched
Black/White Round-Neck Geometric Print



















Ranije sam spomenula doček Nove godine i izlaske u klub kod kojih osobno ne pazim na to hoće li haljina djelovati kao da je namjenjena za ljeto ili neko drugo godišnje doba. Otkako sam krenula voditi brigu o izgledu svoga tijela, točnije obliku, više me privlače uske haljine koje naglašavaju obline pa sam se tako za večernju verziju odlučila za sljedeće dvije:

Black Spaghetti Strap Cut
Black Sleeveless Backless Peplum



















GORNJI DIO
Vjerujem da se i zimi može nositi ono što se nosilo preko jeseni, realno samo je bitno dobro i slojevito se obući. Recimo volim za neki izlazak, ukoliko ne planiram nositi haljinu, obući košulju na traperice/tajice i čizme. Djeluje mi dosta elegantno, ali i udobno.

Black Polka Dot With Buttons
White V-Neck With Pocket Chiffon



















Svatko u određeno godišnje doba ima komadić odjeće koji najviše voli nositi, moji -go to- komadići su puloveri i cardigani pa sam tako izdvojila par koji su mi zapeli za oko:

White Long-Sleeve Color Block
Grey Dip Hem Ombre Pocket



















Iiii napokon cardigani. Suzdržavala sam se da ne objavim pola web-shopa pa sam tako svoju wishlistu svela na samo njih dva.. da, dobro ste pročitali, dva:

Grey Long-Sleeve Loose Knit
Beige Long-Sleeve Cable Knit Pockets



















JAKNE/KAPUTI
Nepotrebno je govoriti kako jakna glavu čuva ili što već, nije da patim na modu i ono što se trenutno nosi i što je -in-. Nikada nisam imala potrebu trčati u trgovinu i kupovati nešto samo zato što svi to nose pa tako i sada, gledam da mi nešto pristaje i da mogu kombinirati u nedogled. Niže sam odabrala dva divna kaputa i dve predivne jakne (jedna malo kraća i druga malo duža) za koje vjerujem da su prigodne:

Black Contrast PU Leather Trims
Black Fur Trim Hood Drawstring Waist Wool



















Green Fur Hooded Long-Sleeve Quilted Drawstring
Grey Long-Sleeve Lapel



















DONJI DIO
Tajice su ovo ljeto postale dio moje garderobe, taj maleni odjevni predmet kojeg svi muškarci vole i koji je tako jednostavan za kombinirati sa zapravo bilo čim. Izbjegavala sam ih jer sam mislila kako mi ne laskaju ali zar nije super vidjeti dobre čizme, tajice i pulover/cardigan na nekoj curi? Jednostavno i udobno. Gdje ćeš bolje.

Također sam u wishlistu ubacila i jedan ombre par traperica, da razbijem monotoniju tajici:

Galaxy Print Slim

Blue Ombre Slim Denim Pant



















CIPELE
Kako bi svaka odjevna kobinacija bila fino ''zaokružena'' i upotpunjena, mislim da treba obratiti pozornost i na ono što ćemo obuti. SheIn nažalost ima samo jedne od ovih cipela u mom broju, a to je broj 41 tako da sam ostale odabrala po nekom viđenju što bi moglo ići uz navedene kombinacije iznad:

Black Brush Zippers PU
Black With Bow Slingbacks



















NAKIT I DODATCI
Za kraj, mislim da je nepotrebno objašnjavati kako, zašto i zbog čega:

Exaggerate Gold Plated Spike
Charming Bead Multilayer Spike



















Fashion Gold Hollow
Black Zipper Florals PU

Multicolor Plaid Fringe

I to je sve.. skromna sam zar ne?! Mislim da sam pored tolikog izbora uspjela suziti wishlistu na ono što zaista želim i ne bih se bunila da se magično pojavi u mom ormaru.


Ima li nešto na mojoj wishlisti što biste i vi voljeli kupiti?

Broj komentara: 14 :

  1. Zelena jaknica s krznom!!!! Zaljubila sam se, a i ostale stvari su odlicne.. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači ono sve je TOP! Hah, ne ozbiljno predivne su stvarčice.

      Izbriši
  2. Army green haljina i ombre vestica *.*

    OdgovoriIzbriši
  3. Uska crna haljina za novu godinu mi je prekrasna i crne cipele sa mašnom bi također bile moje odabir. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaaa. Ta haljina mi je najdraža, neprestano ju gledam.

      Izbriši
  4. Predivne stvari si izabrala :D Crno-bijela pencil haljina i ovaj kaput s kožnim dijelovima su mi naj!

    OdgovoriIzbriši
  5. Najviše mi se sviđaju kardigani.....obožavam ih nositi

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš si lijepe stvari izabrala, a posebno bih izdvojila ova dva para cipela, sa mašnicom i ove gležnjače koje su sad baš in :D Na SheIn ima jako puno lijepih stvari i kvalitetnih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo gležnjača nema u mom broju, nažalost ali nešto su što bi odabrala da ima. Baš su onako jednostavnije.

      Izbriši
  7. Obozvam zimu i dzempere! Obozavam sve sto ima veze sa zimom samo ne hladnocu :D <3

    OdgovoriIzbriši