srijeda, 18. studenoga 2015.

VIDEO: Unboxing TESTER box


16. studenog u Hrvatskoj je zaživio prvi beauty box pod imenom Tester. Ukoliko kao i ja do sada niste imale bliskih susreta sa istim, da vam pojasnim o čemu je riječ.

Beauty box ili u ovom slučaju Tester box, je kutija u kojoj se svaki mjesec nalazi pet ekskluzivnih proizvoda (što testera, a što proizvoda originalne veličine).


Kako funkcionira?
Popuniš anketu na službenoj stranici i rezerviraš svoj box
On stiže na tvoju adresu u isto vrijeme svaki mjesec
Uživaj u svojih pet novih proizvoda, ocjeni ih, kupi u punoj veličini ili pogledaj savjete za korištenje


Svoj Tester box za prosinac možete naručiti ovdje, a do tada možete pogledati video niže i čuti moje dojmove.




*PR uzorak

Broj komentara: 6 :

  1. Moram konačno snimiti svoj unpack :D Sad kad mi ga bude renderirao opet 2 sata xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakve su veličine proizvodi? Čini mi se da je dosta toga mini size i da se uopće ne isplati to uzimati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je tester box, sama riječ kaže kako se zapravo radi o testerima plus dobiješ pokoju stvar prave veličine (u mom slučaju sjajilo).

      Izbriši
  3. Meni se jako dopada dizajn same kutije :) <3

    OdgovoriIzbriši