utorak, 2. veljače 2016.

ORIFLAME Giordani Gold Essenza

Giordani Gold je oduvijek značio luksuz kada bih kao mlađa bacila oko na Oriflame katalog moje mame. Mislim da je tako i dan-danas, još uvijek. Ne znam je li to do njihova profinjenog izgleda ambalaže, samog proizvoda koji nosi to ime ili oboje.. pokušajte procjeniti sami.

AMBALAŽA
Kao što sam ranije spomenula, luksuzan i profinjen izgleda ambalaža Giordani Gold linije čini ju bogatom na prvi pogled pa krenimo od onoga što je oku vidljivo.
Parfem dolazi u zlatnoj kartonskoj kutijci tako da u potpunosti svojim izgledom prenese zaštitni ''đir'' ove linije. Smješten u predivnu bočicu od masovnog stakla (zašto naglašavam masovnog, jer je podosta težak), parfem unutar nje sadrži 50ml i krasi ga poklopac izrađen od listića pravoga zlata (barem tako navode, nisam posjetila zlatara). Vrlo jednostavna, a opet, ponavljam, profinjena izgleda.



O PARFEMU
Giordani Gold Essenza najluksuzniji je parfem do sada u Oriflame-u, a razvio ga je francuski kreator mirisa Fabrice Pellegrin.
Rođen u Grasseu, prijestolnici najfinijih mirisa, oduvijek je bio opčinjen mirisima. Njegove su najpoznatije mirisne kreacije Dipthique Volutes i Salvatore Ferragamo Tuscan Soul Vendemmia. Šećući se kroz plantaže naranči na Siciliji, miris cvjetova u cvatu impresionirao ga je i poželio je utjeloviti osjećaj oduševljenja koje je miris u njemu pobudio.

Iz Oriflame-a o parfemu navode sljedeće:
Kreiran s ekskluzivnom i raskošnom Oriflame Essenza notom cvijeta naranče, iskričavi parfem Giordani Gold Essenza odražava istinsku raskoš i umijeće počevši od iznimne staklene bočice i poklopca s listićima pravog zlata sve do visokokoncentriranog mirisa. Vrhunski cvjetno-drvenasti parfem koji će biti vaša inspiracija za umjetnost i ljepotu življenja.



SASTAV
ALCOHOL DENAT., PARFUM, AQUA, LIMONENE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYCITRONELLAL, LINALOOL, CITRONELLOL, GERANIOL, HEXYL CINNAMAL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CITRAL, ISOEUGENOL, FARNESOL, PHENOXYETHANOL, CI 19140, CI 16035



MOJI DOJMOVI
Uvijek se na početku volim ograditi i reći kako nisam stručnjak za mirise, ne znam razaznati na koje voće koji parfem miriše niti note kojeg cvijeća prevladavaju no u ovom slučaju sa stopostotnom sigurnošću mogu reći kako ovaj parfem odiše blagim mirisom naranče. Sam po sebi ima podosta jak miris, rekla bih da je dosta ''močan'' zapravo.
Po pitanju trajanja, miris nanesem kada idem na posao i čak nakon 8h ga mogu i dalje osjetiti na koži. Pri nanošenju on izgubi tu jačinu i postane onako ugodan. Naravno, na odjeći može ostati i po dva dana (to nekako najbolje osjetim na majici koju nosim na poslu).

Parfem je dostupan u novom Oriflame katalogu po cijeni od 289kn.

_______________________________________________
D A R I V A NJ E


U suradnji sa Oriflame-om, odlučili smo vas darovati jednim primjerkom ovog divnog parfema kojeg je Fabrice osmislio za nas.

➡ biti fan Oriflame Facebook stranice
➡ biti fan moje Facebook stranice bloga
➡ pretplatiti se na moj YouTube kanal (nije obavezno)
➡ komentirati što biste voljeli vidjeti na mome blogu ili YouTube kanalu

Sudjelovati mogu samo fanovi iz Hrvatske, a darivanje traje od 2. do 12.veljače u ponoć. Sretno!



Jeste li isprobale ovaj miris? Što mislite o Giordani Gold liniji? Imate li iskustva sa njom?
*PR uzorak

Broj komentara: 27 :

  1. Htjela bih vidjeti usporedbu drogerijske kozmetike sa onom jakom skupom. Isplati li se dati toliko novca? Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam Giordani Gold ali nisam ovaj Esenza i zato me baš zanima jer mi je Giordani Gold odličan!
    Volim gledati šminkanje i konturiranje lica i zanima me kako se riješiti otvorenih pora,kad nanesem puder,korektor i puder u kamenu jako mi se vide te male rupice po obrazima i izgledam kao da imam tonu slojeva na licu,užas
    Pratim te na you tubeu kao Maja Samostrel

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, ovo je predivan poklon! Vec neko vrijeme namjeravam da narucim ovaj parfem i pridruzim ga svojoj nepreglednoj kolekciji (da, perfume freak over here :D). Hvala na ukazanoj prilici! Na YT kanal sam vec odavno pretplacena i sve pohvale. Sto se tice buducih postova i videa, s obzirom na zaista raznolik dosadasnji sadrzaj, rekla bih da samo nastavis tako. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. EOS lip balmovi, s obzirom da "iskaču iz paštete" u zadnje vrijeme, dali je opravdana hajka oko famoznosti ovih balzama s obzirom da je nedavno izašao članak o sastojicima koji su navodno jaki alergeni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nemam iskustva s ovom linijom no po opisu ovaj parfem zvuci predivno <3
    Sto se tice ideja za blog ili youtube video, voljela bi vidjeti neke ideje sminke za nadolazece maskare :)

    Tanja Turecki

    OdgovoriIzbriši
  6. Kao što sam i na FB komentirala, recenzije su mi najzanimljivije i njih rado čitam. :)
    Parfem nisam probala, ali moram priznati da su se iz Oriflamea potrudili oko ambalaže, baš je moćna i jako mi se dopada.
    Imam GG puder koji koristim već par tjedana i zadovoljna sam, nije jako prekrivanje pa mi je idealan za svakodnevni look. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Više članaka u smislu najboljih drogerijskih proizvoda, posebno preparativnih.. Mozda neke usporedbe High end i drogerijske kozmetike. Proizvodi koji su te razocarali.
    fb i yt Mihaela Kolić

    OdgovoriIzbriši
  8. Na Youtubu bi htjela gledati videe za favorite, potrosene proizvode, haul i new in videe 😊😊

    OdgovoriIzbriši
  9. Još nisam isprobala ovaj parfem i nakon pročitanog posta sam postala stvarno jako znatiželjna kakav je, ali čim vidim da piše da je sličan mirisu naranče, znači da je odličan. Već neko vrijeme te pratim na instagramu i blogu i mogu reći da imam samo riječi pohvale. Kako sam vidjela da se bavis zdravim životom i fitnesom, voljela bih da i o tome počneš malo više pisati, a mogla bi stavljati ponekad video neke vježbe i malo se osvrnuti na sportski look ili sportsku opremu, treba li make up u teretani .... Sve pohvale i sretno dalje!!

    Nives Kovač

    OdgovoriIzbriši
  10. Recenzije, recenzije i samo recenzije proizvoda koji su nam svima dostupni (i cjenovno dostižni)! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasan je poklon, osobito ako miriši na naranče... :) Zaista bih ga voljela isprobati jer nisam nikad imala Oriflame parfem, a kolekcionar sam parfema i baš bi se lijepo uklopio na moju policu. Na blogu najviše volim čitati o preparativnoj kozmetici budući da sam se u zadnje dvije-tri godine više posvetila njezi kože. Inače obožavam recenzije svih vrsta tako da se ne može fulati. :D Video recenzije baš i ne pratim jer sam ljubitelj pisane riječi. :) Na FB te pratim kao Ana Dabić i s istog profila pratim Oriflame. Sretno svima!

    OdgovoriIzbriši
  12. Lijep parfem voljela bih ga provati.Blog mi se svida voljela bih vidjeti Q&A.

    OdgovoriIzbriši
  13. Veliki sam fan parfema i volim isprobavati nove mirise tako da mislim da bi ovaj bio pun pogodak!
    A sto se tice youtubea, ne bi bilo lose vidjeti neki Q&A i saznati nesto visw o tebi! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Voljela bi vidjeti recenziju Aura Matte tekućih ruževa jer sam u nedoumici koju nijansu da izaberem :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Htjela bih vidjeti recenziju olovki za oči. Drvenih po mogućnosti. To mi je slaba točka, i nikako ne mogu naći dobru i odgovarajuću olovku.

    Pretplaćeni sam na yt. Aneta Služek

    OdgovoriIzbriši
  16. A joj,a sta reci kad su sve rekle ostale:) ....sve je zanimljivo sta objavis..mada meni vrh bio predstavljanje haljine:)...i ostalo...a parfem,nemam nažalost,al bi ga voljela s zadovoljstvom imati:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Na YouTubeu bi htjela vidjeti vise makeup tutoriala, favorite i haul videe.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ljiljana Gligorevic Predivan parfem Sto vise recenzija proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
  19. Jaaako mi se sviđa uređenje tvog bloga i sve što na njemu ima jer stvarno ima puno korisnih savjeta i lijepo napisanih recenzija, new in postova, tutoriala itd. You Tube videa su isto tako divna i korisna. Voljela bih vidjeti malo više osvrta na jeftiniju šminku koja može konkurirati onoj jako skupoj i preporuke za izbjeći greške pri kupnji nekih proizvoda za koje bi bilo šteta baciti novac u vjetar jer uz studentaki život mi valja paziti na svaku kunicu :) Sve u svemu divna si i samo tako nastavi dalje u ovome što radiš jer mi je drago pročitati iskreno mišljenje koje pišeš o proizvodima bez nepotrebnog uljepšavanja nečega što ne zaslužuje najveće pohvale i preporuke jer sigurno nitko ne želi baciti novac na nešto što poslije neće koristiti :) Lijep pozdrav i uspijeh u svemu što radiš od srca ti želim :) FB: Milka Grubić
    YT: milka.grubic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Super mi je blog, čitam ga jako često i slike su prekrasne, također i videi. Ovaj parfem nisam imala prilike imati na sebi,nadam se da budem. Voljela bih još više makeup tutoriala (nikad dosta) i ponešto o proizvodima za kosu.. Što je dobro za ispucalu kosu, te Q&A ? Lijepi pozdrav!

    Pratim kao Ines Kovač :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Volim sve o cemu pises i objavljujes recenzije proizvoda.Zanima me sve o kozmetici,sminkama,kremama itd.tako da cu bit odusevljena svakim novim postom.
    Parfem bi voljela imati,jer si ga uistinu ne mogu priustiti!

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja najviše volim usporedne recenzije dvaju ili više sličnih proizvoda različitih cjenovnih rangova dakle postove o dupeima ;) YT: N Kemešić

    OdgovoriIzbriši
  23. Divan blog btw. :) Voljela bih vidjeti više recenzija o Aura proizvodima,pošto je to nešto novo na našem tržištu,a uistinu me zanima:)
    PS.ovaj parfem se čini odličan

    Na fb te pratim kao Sanela Tomić,
    youtube:Sanela T

    OdgovoriIzbriši
  24. Ja više volim blog jer nekako radije čitam, a najviše me zanimaju swatchevi ruževa i sjajila, te iskustva o preparativnoj kozmetici.
    facebook : Štefanec Ida
    youtube : Ida Štefanec

    OdgovoriIzbriši
  25. Meni se najviše sviđaju recenzije favorita, onih proizvoda koji su ti zaista odlični i koje bi bez razmišljanja preporučila drugima.
    Fb: Iva Magritte
    Youtube: Monoretta
    ps. potkrala ti se mala greškica, nije močan, nego moćan
    pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Ja bih htjela vidjeti više makeup tutoriala na youtube :)
    iii swap obožavam gledati :D
    fb andrea ević
    yt DreaCro

    OdgovoriIzbriši