utorak, 9. veljače 2016.

VIDEO TUTORIJAL: Tarte | Tartelette Amazonian Clay Matte

Pretpostavit ću kako većina zna onaj osjećaj kada napokon u rukama držite nešto što ste već duže vrijeme priželjkivali, upravo tako sam se osjećala kada sam ugledala svoju Tartelette i po prvi puta ju primila u ruke. Neopisiva sreća i ushićenost su me obuzeli. Divila sam joj se dobrih mjesec dana, nisam ju ni htjela isprobati sve dok ju ne uslikam.. oke, priznajem da mi je bila prekrasna i onako kada bih ju samo gledala. Razlog zašto je ova paleta toliko posebna jest zato što su sve njene nijanse matirane, a ako itko više od ičega voli mat sjenila onda sam to ja.


AMBALAŽA
Dolazi u ljubičasto-zlatnoj kartonskoj kutijci. Unutar same kutijce nalazi se paleta uz koju dolazi i kartica sa uputama kako kreirati jedan dnevni i jedan večernji look.


Prilikom otvaranja palete može se vidjeti kako je na ogledalce otisnut njen naziv dok se sa donje strane nalazi 12 nijansi matiranih sjenila. Svaka nijansa nosi svoj naziv koji je ispisan ispod nje dok je na svakoj pojedinačno utisnut -tarte-.



O PALETI
Iz Tarte-a ističu kako su sva sjenila formulirana BEZ parabena i phthalates kemikalija te također u sebi ne sadrže mineralna ulja, sodij i gluten.

Ova paleta sadrži 12 matiranih sjenila u sljedećim nijansama:
Free Spirit (cream), Force Of Nature (nude), Dreamer (warm brown), Multi-Tasker (chocolate), Caregiver (pale pink), Natural Beauty (mauve), Best Friend (mulberry), Bombshell (dark plum), Super Mom (ivory), Wanderer (light brown), Power Player (taupe), Fashionista (black).


Tekstura sjenila je blago puterasta što omogućuje lako nanošenje i još lakše blendanje. Pigmentacija je po meni nešto što je iznimno bitno kod HE dekorativnih proizvoda, a Trtelette iznenađujuje iznimno visokom pigmentacijom jer čak i one najsvijetlije nijanse dolaze do izražaja kada se nanesu na kapak. Sjenila se ni malo ne truse prilikom nanošenja što je također plus. Njihova trajnost na mojim kapcima je i do 9 sati bez da se nakupe u pregibu kapka, s naglaskom da ih ne fiksiram ničime. Ako se fiksiraju onda mogu i do 12 sati izdržati bez popravljanja/oksidiranja/nakupljanja.



SASTAV
Svaka nijansa je jedinstvena pa se tako i sam sastav nijansi razlikuje. Sastav svih nijansi možete posebno pročitati ovdje



MOJI DOJMOVI
Ne znam jesam li jedina, ali kada budem oduševljena nekim komadićem makeup-a, stalno posežem za njim. Isto to se događa sa ovom paletom. Uz nju sve druge padaju u zaborav jer jednostavno ne mogu bez nje.

Ono što me iznimno oduševljava kod ove palete, za razliku od ostalih, je činjenica kako ne moram dodatno nakon nanošenja sjenila kistom proći još i sa jagodicom prsta (što u većini slučaja moram kako bi nanjela malo više sjenila). Sjenila su dovoljno pigmentirana čak i kod najsvijetlijih nijansi i to je ono što je bitno jer o tamnijima ne moram ni pričati. Vjerujem kako sam zaista rekla sve što je trebalo reći. Hvalospjev o paleti je napokon tu.



Svoj primjerak sam dobila od prijatelja koji ju je kupio u Sephori u New Yorku po cijeni od $45. Nažalost ne znam je li dostupna gdje za kupiti online jer mi je sama po sebi i ovako dovoljno skupa, stoga vam tu ne mogu puno pomoći. 

_______________





Nalazi li se Tartelette i na vašoj wishlisti? Biste li ju voljeli isprobati?

Broj komentara: 6 :