subota, 5. ožujka 2016.

OOTD #3: Brick by B R I C K

Treći fashion post. Wow, da mi je netko rekao koliko će ''zahtjevno'' biti uloviti prijatelja, naći dobru lokaciju i sve to odraditi, možda se i ne bih upuštala u ovako nešto.. ali opet, s druge strane kroz cijeli ovaj proces dolazi ona zdrava doza zabave i druženje. Ne znam za vas, ali ja uživam u svakoj suradnji koju odradim sa svojim prijateljima fotografima, bilo to za blog ili u svrhe njihove fotografije.
_ _ _ _

Za današnji look djelomično je zaslužna online trgovina SheIn na kojoj možete pronaći mnoštvo dobrih komadića odjeće po vrlo povoljnim cijenama. Naravno, kako bi bili sigurni da ćete dobiti ono što ste platili, a ne neki komad krpe (jer eto, opreza nikada dosta), moj savjet je da za svaki komad odjeće koji vam se sviđa bacite pogled postoje li slike kupaca koji su ih već kupili i njihov osvrt na iste.

Smeđa jakna brušene kože dugih rukava bila je moj prvi izbor prilikom druge narudžbe sa SheIn stranice. Priznajem da nisam osoba koja često odstupa iz svoje konfor zone jer uglavnom biram klasične, crne jakne no ova je bila izuzetak.


Već neko vrijeme planiram kupiti proljetnu janknicu brušene kože koja će mi prekriti bubrege jer sjećate se kada su bile ''in'' jaknice koje vam dođu do iznad pupka?! Još uvijek sam vlasnica jedne takve i zaista mi je žao što ju ne mogu nositi gotovo uvijek stoga je ova zaista dobro došla u mom ormaru.


Osim svoje propisane dužine koja na moju sreću prekriva bubrege (prabaka bi bila sretna i ponosna na mene), također me privukao vintage štih kojim ova jakna odiše. Izgledom je dosta nalik kožnim jaknama koje su se nosile 80-ih samo što je ona po meni nekako više ženstvena.
Njen materijal je zaista kvalitetan, naravno ne radi se o pravoj brušenoj koži no ova imitacija je za svoju cijenu zadovoljavajuća. Jakna je iznutra postavljena svilenkastim materijalom iste boje tako da neće previše odskakati od ostatka.

Odabir veličine je nešto malo teži iz razloga što ova jakna u sebi sadrži vrlo malo -stretch- materijala. Ja sam prema svojim mjerama odabrala veličinu M i na svu sreću pogodila sam jer da sam odabrala L jakna bi mi naizgled bila preširoka prilikom zakopčavanja. Obavezno se izmjerite prije nego kupujete bilo što, osim ako je veličina univerzalna, onda zapravo nemate nekog izbora. 


Sam izgled jakne možete vidjeti na slikama. Po meni je ona nekako najljepša kada je otkopčana jer tako pada na način na koji je i izrađena.

Postoji mnogo načina i odabira outfita sa kojima ju možete kombinirati, ja sam se odlučila na onaj klasični, pomalo poslovni. Vjerujem kako je ova jakna, kao i haljina iz prvog posta, vrlo multifunkcionalna jer ju možete nositi na posao, ali i u izlazak. Hoćete li ju nositi na hlače ili haljinicu, kombinirati sa štiklama, gležnjačama ili visokim čizmama.. odabir je na vama.


Proljeće. Jesen. Vi birate kada ćete ju nositi, ja sam ju nekako priklonila proljeću. Osim ako nam jesen ponovno neće doći u pravo vrijeme.

Ukoliko volite lagane jaknice i blagi vintage štih koji podsjeća na 80e, onda je ova jakna baš za vas. O Bože, zvučim kao oni sa televizijske prodaje koji neuspješno (ili uspješno) prodaju maglu. Manje bitno jer se magla ne može usporediti sa ovom jaknom, mojom željom za višim temperaturama i suncu kako bih ju ponosno prošetala gradom.


Jakna ~ SheIn
Majica ~ Terranova/Fishbone
Hlače ~ No name
Cipele ~ Roberto


Iii kako vam se čini ova jaknica? Da li vam je upola ''sjela'' kao meni? Imate li sličnu u svome ormaru?
*PR uzorak
©2016 Marin Španić, Bjelovar

Broj komentara: 17 :

  1. Odlična je jaknica :) čini mi se kao vrlo praktičan komad koji se stvarno isplati uzeti, a boja je baš neobična

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene zanima kako se ta sva roba sa Shein-a ponaša nakon par pranja jer ima zaista prekrasnih stvari i po blogovima sam vidjela odlične odjevne kombinacije blogerica ali nijedna dosad nije napisala iskustvo s nekim vremenskim nošenjem i održavanjem iste..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Reći ću ti iz prve ruke što se tiče haljine koju sam dobila. Oprala sam prema deklaraciji sa kojom je došla i gle čuda, ista je kao i od dana kada sam ju otvorila. Naravno, ne mogu ti reći kako će se ponašati kroz nekih par mjeseci, ali sve ti je to rizik. Kupila nešto u trgovini ili online jer koliko puta mi se znalo dogodit da su mi recimo skuplje stvari prvim pranjem završile u smeću.

      Izbriši
    2. Puno hvala na odgovoru, jer baš me zanimalo kako se tkanina ponaša poslije pranja. Thx!

      Izbriši
  3. Sviđa mi se. Lijepa boja.
    Bas takvu jakni u trebam i ja za proljeće/jesen.
    A, kako se placa na toj stranici? Poštarina i to?
    Ne znam jel sam te već pitala ili ne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boja je baš osvježenje. :)
      Ovako, jakna je $30,79 (po sniženoj cijeni jer je inače $54)i možeš ju platiti ili putem PayPal-a ili putem svih mogućih kartica pa tako i Diners/American. Što se tiče poštarine, ona je besplatna ako si voljna čekati paket do onih standardnih 28 dana, a ako ti se žuti onda ćeš puno platiti :D

      Nadam se da sam ti odgovorila na pitanja

      Izbriši
    2. Meni nije problem čekati. Hehe
      Hvala ti :)

      Izbriši
  4. Super je jaknica! Ja nikako da se usudim naručiti tako 'konkretan' komad odjeće online jer se bojim da unatoč mjerenju neću pogoditi pravu veličinu. Tebi super stoji ova :) Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek postoji rizik, kao što sam spomenula u postu.. možeš ti uzeti i veće jer se uvijek da skratiti/porubiti kod krojačice ako je komad odjeće kvalitetan. Sve to kažem treba isčitati u komentarima ispod željenog komada odjeće, uvijek netko iznese mišljenje, ako je kupio naravno.

      Izbriši
  5. Jako lep outfit,ja bih dodala samo neku ogrlicu..inace sve ostalo je super <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Htjela sam, ali sam već bila na pola puta niz stepenice i nije mi se vraćalo. :D

      Izbriši
  6. Super je jaknica, jako mi se sviđa i dobro ti stoji :) I fotke su cool.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaknica je lijepa, ali nova frizura još ljepša. :)
    Super ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma frizura nije ništa novo, isto ali kraće. Više neću tako kratiti.. sad opet puštam :D

      Izbriši
  8. Ova cinober boja je predivna i jako ti lepo stoji.

    OdgovoriIzbriši