srijeda, 16. ožujka 2016.

MAC Matte Lipstick | Mehr

Elegantno dizajnirani ruževi koji svakim nanošenjem odišu laganim notama vanilije i odličnom pigmentacijom.. pomalo skupa investicija, znam, ali vjerujte mi na riječ kako se ponekad zaista isplati barem malo uložiti u sebe.


AMBALAŽA
Mislim da je već sada nepotrebno pričati o ambalaži MAC ruževa jer zaista, svi su donekle jednaki. Izuzev Viva Glam i Retro Matte Liquid linija, barem koliko ja znam.

Klasična crna mat kartonska kutijca sa nazivom nijanse i još par deklaracija unutar koje se nalazi taj savršeno, a opet jednostavno dizajnirani ruž u obliku čahure metka. Doslovno.



O PROIZVODU
Kako naziv na ambalaži kaže, radi se o ružu mat finisha čiji miris odiše blagim notama vanilije svaki puta kada otvorite poklopac i nanesete ga na usne. Samo nanošenje je po meni nešto ''teže'' nego kod ruževa sa satin finishem no to je vjerojatno zbog mat formule.
Preporučam da usne svakako ispilingirate prije nanošenja jer će vam ova nijansa dodatno naglasiti dijelove usnica koje su oštećene/ispucane. Osjećaj koji ostaje na usnama nakon nanošenja nikako nije suh kao što bi bio kod nekih mat ruževa, ali nikako nije naodmet da usne njegujete balzamom prije i nakon.

Trajnost ruža bez jela i pića je do nekih 3-4 sata, to je koliko sam ja izdržala bez hrane no ukoliko jedete i pijete, ruž će na usnama izdržati uz povremene preinake.



MOJI DOJMOVI
Kada sam išla kupovati ovaj ruž, nisam išla ciljano po njega. Htjela sam kupiti neki, tek toliko da vidim čemu tolika ''pompa'' i zašto svi ove ruževe skupljaju kao Pokemone. Neka moja želja bila je pronaći što sličniju nijansu omiljenog Essence lipliner-a u nijansi 'Satin Mauve' i najbliže što sam joj došla bio je Matte Mehr. Ljubav na prvo nanošenje. Savršenstvo.

U neka tri mjeseca, koliko posjedujem ovaj ruž, niti jednom nisam požalila 150 kuna što sam dala za njega. Čak štoviše, razmišljam da uzmem još par.. ako mi to novčanik dopusti naravno.


Ponekad vrijedi izdvojiti za one skuplje stvari, ali samo ako to zaista želite. Ne zato što većina to posjeduje, samo ako VI to želite. Zapamtite to.


Posjedujete li ovu nijansu? Koje su vaše omiljene? Koje biste željeli?

Broj komentara: 8 :

  1. I mudrost na kraju teksta savršeno opisuje poantu kako biti sretan make up fan...nijansa je krasna,ja sam više ljubitelj crvenih nijansi tak da Ruby Woo bi bio moj izbor,..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je. :D
      Probala sam Ruby i preporučam ju također

      Izbriši
  2. Nemam ovu nijansu, imam Ruby Woo i prezadovoljna sam.
    također bih htjela još koji ruž, ali kao što si i ti napisala-ako mi novčanik dopusti,haha :)
    Inače, sviđa mi se tvoja nijansa- na usnama odlično izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim! :D Imam za sad samo Ruby Woo - klasika... Nadam se da ću malo po malo povećavati svoju kolekciju.
    Jako lijepo ti stoji na usnama, i jako lijepo si ovo na kraju rekla - samo ako mi to želimo, ne zato što to ima netko drugi.
    ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj je definitivno u mojih TOP 3 (inače ih imam 8 na MAC wish listi) :D
    Na tebi je ova nijansa rozija neg na meni. Baš mi je zanimljivo kak njihovi neutralni ruževi djeluje drukčije na svakom. Na meni je npr. smeđi Velvet Teddy više onako mauve-boja mesa nego smeđ,a Heroine više šljivast nego ljubičast, dok mi se Ruby Woo ne sviđa (valjda sam jedina xD ) i nije mi dovoljno "hladan" :)

    Slažem se sa zadnjom rečenicom od 1. do zadnjeg slova!
    Mislim da je fakat glupo kaj su kod nas MAC ruževi skuplji nego vani za 50kn, al što je tu je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ruž je zaista poseban, moj je broj 1 ovih dana. Stalno bih ga nosim! :D
    Predivno ti stoji. :)
    Osobno si želim još samo par nijansi, a pogotovo pink plaid. :)

    OdgovoriIzbriši