srijeda, 30. ožujka 2016.

ORIFLAME Giordani Gold Iconic ruževi

Na moju kućnu adresu nedavno su stigla četiri Oriflame ruža iz Giordani Gold kolekcije. Do sada sam imala prilike samo isprobati njihove rumenilo kuglice i parfem no sa ruževima se nisam susretala.


AMBALAŽA
Ruževi dolaze u crnoj kartonskoj kutijici koja po sebi ima vodoravne, zlatne crte. Po meni, sva Giordani Gold kolekcija ima prepoznatljiv izgled koji odiše profinjenošću.
Unutar kutijice nalazi se zlatna ambalaža samog ruža koja pri vrhu poklopca ima izbočene inicijale kolekcije.



O RUŽEVIMA
Iz Oriflame-a navode kako ova kolekcija ruževa sadrži arganovo ulje koje hrani i revitalizira usne te održava njihov mladenački izgled, a povrh toga ZF 15 štiti usne od prijevremenog starenja.

Tekstura ovih ruževa je doista kremasta kako navode i oni jednostavno klize po usnama pri nanošenju. Finish koji ostaje je onako sjajni (a ne mat kako je Silvija očekivala) dok je pigmentiranost, po meni, pomalo razočaravajuća.


Kao što se sa slika može vidjeti, ruževi vibriraju bojama.. na pogled su zaista predivni no u dodiru sa usnama i nisu tako ''vibrantni''. Što je razlog tomu, nažalost, ne bih znala.
Što se tiče same trajnosti ruževa na usnama, izdržali su maksimalno 2h bez popravljanja, što je bilo i za očekivati ako uzmemo u obzir teksturu.

Cijena ruževa je 99kn po komadu, naravno.






SASTAV
OCTYLDODECANOL, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-1, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, MICA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PARAFFIN, CERA MICROCRISTALLINA, PENTAERYTHRITYL TETRACAPRYLATE/TETRACAPRATE, POLYETHYLENE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, BORON NITRIDE, OCTOCRYLENE, COPERNICIA CERIFERA CERA, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, PARFUM, SILICA, SHOREA ROBUSTA RESIN, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, PROPYLPARABEN, SYNTHETIC WAX, BHT, TIN OXIDE, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, CI 77891, CI 19140, CI 77491, CI 77492, CI 15850, CI 45410, CI 77499, CI 42090


MOJI DOJMOVI
Vjerujem kako sam veći dio svojih dojmova već napisala no suma summarum; ruževi su solidni. Postoji puno više ruževa koji su cjenovno pristupačniji i daleko kvalitetniji svojom pigmentacijom. Da, razočaranje je očito, što se ne vidi?! Realno, očekivala sam nešto puno bolje no nekako mi se čini kako su ovi ruževi kvalitetnija (i skuplja) verzija balzama u boji.

Sve u svemu, ja ih vrlo vjerojatno nebi kupila da sam ih negdje tako mogla isprobati jer nekako više volim gušću teksturu i jaču pigmentaciju no za one koji vole decentnije i nježnije ruževe, ovi će svakako biti zadovoljavajući.


Kako vam se čine ruževi? Jeste ih isprobali? Biste li ih kupili ako ih nemate?
*PR uzorak

Broj komentara: 6 :

  1. Slažem se s tobom da su kao balzami u boji, gledam slike i mislim si gdje je pigmentacija?? Stvarno su preskupi za ono što nude.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost. Ali eto, barem su kuglice još uvijek aktualne

      Izbriši
  2. Fuchsia Divine mi se jako sviđa. Nijansa je predivna.
    Ali nisu baš jeftini ruževi i sad kad vidim tvoju recenziju... bolje bih si kupila Bourjois ruž :) s njim nema greške :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijanse su na prvi pogled divne, da su barem tako i kada se nanesu.. Ali da, cijenovno su preskupe za to kako izgledaju.

      Izbriši
  3. Krasne nijanse i ambalaža ali presjajni i "glosičasti" za moj ukus....

    OdgovoriIzbriši