ponedjeljak, 21. ožujka 2016.

BIPA FASHION.HR 19. ožujak | Peta večer

Htjedoh reći: "Nakon par fashion postova.." no ipak ću reći nakon tri fashion posta, u moj raspored je nenadano ali sasvim ležerno uletio Bipa Fashion.hr gdje sam imala prilike prisustvovati kao blogerica. Zajedno sa dragom prijateljicom i blogokolegicom Martinom (Nailbook) posjetila sam paviljon 10a na Zagrebačkom Velesajmu gdje se posljednja, peta, večer Fashion.hr-a održavala. Odmah ću reći kako smo zaista imale odlična mjesta i hvala organizaciji na tome, a potom ću naglasiti kako je cijelokupni dojam na večer bio i više nego odličan.

Gledajući na moja prijašnja iskustva sa Deft Fashion Week-a i Cro A Porter-a, nisam očekivala da će kreacije izgledati kao nešto što bih poželjela nositi no iznenadila sam se. Ugodno. Kolekcije Ivice Skoko i Ivice Klarića nešto su što bih svakako mogla vidjeti na ulicama, a da mi čeljust ne padne do poda zbog ''cirkusa'' na koji liči. Ivica Skoko ima zaista predivne haljine koje oduzimaju dah, dok Ivica Klarić ima oku i više nego ugodne modele.. odjeće, halo, odjeće.



IVICA SKOKO
Ivica je imao prilike prvi otvoriti posljednju večer BFHR-a i tako nas je sve ponovno očarao svojim kreacijama u koje ulaže nevjerojatnu količinu strpljenja i pedantnosti.

"Još je jednom sezonom, u modnoj priči kojojm su kraljevale haljine, a koje su doslovno ostavljale bez daha, Ivica Skoko dokazao koliko je truda, vještine i pedantnog pristupa svakom detalju potrebno da bi nastala jedna ovakva modna priča. Majstor večernjih haljina još je jednom potvrdio svoju titulu."

Foto: Mateja Vrčković

ANA MARIA RICOV
Za Anu Mariu nisam do sada čula, mora da je razlog taj što se nekako ne pronalazim u njenom stilu no ipak moram reći kako djeluje jako suvremeno i cjelovito.

"Inspirirana Dalekim istokom i kulturom odijevanja drevnog Japana, Ricov je svoju nit vodilju provukla kroz filter vlastite estetike ne prilagođavajući sebe ideji već ucrtavajući ideju u svoj specifični, i sada već vrlo prepoznatljivi, modni svijet. Dopustivši si iskorak iz sigurne zone u zonu novog i neistraženog, Ana Maria je dokazala koliko je vrijedan i važan dizajner na domaćoj modnoj sceni."


Foto: Mateja Vrčković

MARTINA FELJA
Martinina kolekcija sadržavala je haljine različitih dužina, krojeva i boja, među kojima je naglasak uglavnom bio na pastelne, nježnije tonove.

"Dizajnerica je, u svom standardnom tonu, kolekcijom pokrila sve prilike u kojima se jedna žena može naći – od onih svakodnevnih pa sve do večernjih prigoda u kojima svaka žena želi zablistati i prikazati se u najboljem izdanju"

Foto: Mateja Vrčković

BITEMYSTYLE by ZORAN ARAGOVIĆ
Zoran je nešto sasvim novo, vedro i veselo.. ili kako bi ja rekla usred revije "Nešto što će trebati puno peglanja," no šalu na stranu, mislim kako su boje itekako potrebne pored ovog tmurnog vremena. Cik-cak, prugasti, srcoliki uzorak i točkice razičitih veličina, vladale su pistom za vrijeme

"Aragović se ponovno poigrao i krojevima koji su, pogotovo kod haljina sa slatkim bubi kragnama, asocirale na vintage što je u paketu s paletom uzoraka izgledalo zbilja neodoljivo šarmantno. Niti ovoga puta dizajner nije zaboravio na detalje pa je svoju novu kolekciju dobro začinio torbicama koje je bilo nemoguće ne primijetiti."


Foto: Mateja Vrčković


IVICA KLARIĆ
Ivica za početak i Ivica za kraj. Što reći nego da su oboje divni dizajneri sa još ljepšim kreacijama. Klarić je kao šećer na kraju predstavio melem za oči... ovaj mislim komade muške kolekcije. Jao, mora da me još uvijek drži euforija. Ovoga puta Klarić je odmakao od svojih klasičnih košulja i vrhunski krojenih odijela te je tako publici predstavio kolekciju namjenjenu svakodnevnim prilikama.

"I dalje su, jasno, u centru pozornosti moderni krojevi i vrhunski materijali te pedantni pristup detaljima no ovoga je puta Klarić pozornost usmjerio na dnevnu modu koju čine izvrsne muške jakne i kaputi, a na pisti su se našle i traperice i majice idealne da budu dijelom odjevnih kombinacija modernog muškarca. Paleta boja i dalje je u standardnom Klarićevom tonu pa prevladava crna uz maslinasto zelenu, sivu i smeđu – koje ionako čine omiljene boje većine muškaraca."



Foto: Mateja Vrčković

Za kraj vas ostavljam sa slikama mene i drage mi Martine, te jednog goodie bag-a kojeg sam dobila od predrage Lucije jer je eto, imala 'duplić'.




Čija kolekcija vam je zapela za oko? Što biste mogli nositi od gore navedenih?

3 komentara :

  1. Sve izgleda tako WoW , Felja za moj ukus ima par jako simpa modela sa resicama, volim te jednostavne krojeve koji mogu proći i za dnevni i večernji look a boje su prelagane za kombinirati. Lajk!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj piše na ovoj majici koju si dobila? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da bi mi oči ispale da sam bila tamo, jao koliko divnih stvari. Čak nije ni bitno bi li ih nosila ili ne, estetski gledano je wow! Drago mi je da si se lijepo provela :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši