četvrtak, 10. ožujka 2016.

FAVORITI MJESECA: veljača 2016.

Do sada ste već mogli primijetiti kako nisam nešto ažurna što se tiče mjesečnih favorita. Vrlo vjerojatno je razlog taj što pored posla jedva stižem odraditi ono što mi je -must- pa tako na blogu svijetlo dana vide samo prioritetni postovi. Kako sam zadnjih tjedan dana bila na bolovanju, tako sam uspjela natipkati i ovaj post, pa da ne dužim previše.


Za prošli mjesec izabrala sam sedam proizvoda, a prvi od njih je Nuxe Prodigieux parfem bez kojeg jednostavno ne mogu. Sljedeće na redu je Labello LipButter u originalnoj verziji kojeg uvijek imam u torbici gdje god išla. Zapravo lažem, u torbi, džepu od jakne/uniforme uvijek imam po jedan maslac/balzam za usne.. ono neka se nađu.

Od svih kistova koje imam, ne uključujući novi Zoeva set, Body&Soul kist za blendanje iz Mullera je za sada najbolji blending kist koji imam. Za samo 25kn zaista radi odličan posao i u više od pola godine otkako ga imam, nije otpala niti jedna dlačica prilikom pranja. Isplativo, zar ne?!


Moje drage blogokolegice/prijateljice su mi za 24. rođendan poklonile Catrice PureShimmer highlighter. Bio limitirano izdanje negdje u ožujku prošle godine i ujedino moj prvi highlighter ikad. Ne mogu ga usporediti sa neponovljivom Mary Lou (jer ju ne posjedujem) ali mogu reći kako za jedan drogerijski highlighter radi savršen posao. Naravno tu je i Maybelline LashSensational maskara koju svi vole. Zašto? Mora da je do gumene četkice za jednim kraćim i drugim dužim dijelom te naravno njene formule koja se ponekad malo teže skida sa očiju.

O Aura AbsoluteMatte tekućim ruževima sam započela malo u posljednjem postu sa novitetima te također imam u planu napisati i jedan zasebni post posvećen samo njima no izdvojila bih jednu nijansu, '624 Last Goodbye'. Ova nijansa je idealna za one koji ne vole napadne boje, a opet žele da se primjeti da ipak imaju nešto na usnama tokom dana.


Kažu kako najbolje stvari ostavljamo za sam kraj iliti, šećer na kraju, a moram priznati da su u pravu. Tarte Tartelette paleta je u veljači postala neizostavan dio makeup-a bez kojeg jednostavno ne mogu, niti ne želim. Sa sjenilima mat finisha ova paleta je pravi pogodak za mene od prvog dana 



Dijelimo li pokoje iste favorite? Postoji li nešto što biste od mojih voljeli imati?

Broj komentara: 16 :

  1. Krasni favoriti, sa kistom si me totalno zainteresirala, ni jedna dlačica nije ispala toliko dugo, pa to je fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  2. imam tekući ruž i super je,a voljela bih imati tartelette paletu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nuxe parfem je favorit nas favoritima! Ne osjeti se nesto jako dugo ali miris je predivan,nekako opustajuci.Potrosila sam vec vise od pola i zalicu za njim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam samo maskaru i obozavam je. A rado bih probala Aurine ruzeve (kojih nazalost nema jos u mom gradu) i parfem. Svida mi se ovaj tvoj post jer sam stekla dojam da su to zaista tvoji favoriti, najgore mi je kad citam postove ovakvog tipa i bude nabrojano trista stvari.
    Mare M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i nadam se da ćeš si uskoro nabaviti Aurine ruževe :D

      Izbriši
  5. Bas mi se dopadaju tvoji favoriti, neki od njih su i moji poput Aura mat ruževa i Nuxe parfema, a definitivno bih volela da imam Tartelette paletu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ju preporučam jer meni su uz nju sve ostale pale u zaborav

      Izbriši
  6. Ubila sam se trazeci taj hajlajter- veoma je lep, ali nazalost kasno- bilo je limitirano izdanje i prodalo se

    OdgovoriIzbriši
  7. Taman kad se nekako primirim sa tom Tarte paletom, evo opet tebe i posta sa njom :P
    ma nema šanse da izdržim da je ne kupim i možeš se smatrati djelomično krivom za to ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ups xD
      Što će tek biti kada mi dođe Tartelette 2 ;)

      Izbriši
  8. Slažem se za maskaru i za Auru :) I moji su favoriti!

    OdgovoriIzbriši