utorak, 12. travnja 2016.

VIDEO TUTORIJAL: bhCosmetics | Carli Bybel


Od prvog dana kada je Carli Bybel svijetu predstavila svoju paletu znala sam kako ju želim imati. Kao i sve moje želje, pa tako i ta, bila je stavljena na čekanje. Što zbog procesa naručivanja, što zbog nekih financijskih situacijica. Sve u svemu, kao što se može vidjeti iz priloženog, paleta se nalazi u mom vlasništvu i to zbog divne Petre sa bloga AinLif, na čijoj sam nagradnoj igri osvojila upravo ovu ljepoticu. Zakon privlačenja je divna stvar, zar ne?!


AMBALAŽA
Paleta dolazi u "gotovo" kartonskoj ambalaži (zaista ne znam kako ju drugačije nazvati) koja je nalik na nježni motiv jastuka sa detaljima bisera (opis same Carli). Unutar palete se nalazi ogledalce ispod kojeg se ističe cirat: Aspire to Inspire koji je nekako Carlin citat od samog početka, te deset nijansi sjenila i četiri highlightera koji se također mogu koristiti kao sjenila.


Paleta je također zaštićena prozirnom folijom kako u slučaju puknuća nekih od sjenila/highlightera nebi došlo do rasipanja istog po cijeloj paleti, između ostaloga, što se naravno dogodilo meni. Nije nužno da će i vaša paleta doći mrvicu oštećena no čitala sam kako je nekolicini upravo highlighter napuknuo.



O PALETI
U svojih 47,6g ova paleta sadrži 14 sjenila od kojih je, kao što sam već spomenula, deset sjenila za oči i četiri highlightera koji se također mogu koristiti kao sjenila. Carli je odabrala kolekciju zemljano-neautralnih, šljivastih i smeđih tonova kao i četiri highlightera koji komplimentiraju svaki ten/boju kože. Mix mat i shimmer nijansi ovu paletu čini savršenom jer njome možete kreirati dnevne i večernje makeup look-ove.

Značajke i prednosti:
➟ Highlighteri se mogu koristiti za lice i oči
➟ Bez parabena
➟ Ne-iritirajuća
➟ Testirana na alergene
➟ Klinički testirana
➟ Nije testirana na životinjama  



Tekstura sjenila nije nimalo praškasta, ali nije ni puterasta.. rekla bih kako je upravo onakva kakva treba biti jer nimalo ne "leti" prilikom nanošenja. Što se tiče blendanja, ova sjenila su kao stvorena za blendanje. Sjenila se izuzetno lako stapaju jedna sa drugima i uvelike se komplimentiraju nijansama. Trajnost je još jedna stvar koja je dobila ogromaan plus kod mene jer su uz bazu izdržala 11 sati bez da su se nakupila u pregibu kapka, a svi znate kako ja imam blago spuštene kapke. I da, nisam koristila fixator.

A sada vas ostavljam sa swatchevima, za koje nisam koristila bazu.

Prvi red
Drugi red sjenila
Highlighteri


SASTAV
Talc, Dimethicone, Silica, Isopropyl Palmitate, Diisostearyl Malate, Squalane, Magnesium Stearate, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin. May Contain/Peut Contenir [+/-: Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Chromium Oxide Green (CI 77288), Chromium Hydroxide Green (CI 77289), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Yellow 5 Lake (CI 19140:1), Blue 1 Lake (CI 42090:2), Ultramarines (CI 77007)]



MOJI DOJMOVI
Oduševljena sam paletom. Zapravo, malo je i za reći kako sam oduševljena jer ono, O B O Ž A V A M ju. Da mi je netko rekao kako ću odjednom zavoljeti shimmer nijanse, ne bih mu vjerovala.

Isprobala sam trajnosti ovih sjenila kroz svakodnevni makeup i kroz večernji te i dalje stojim iza onoga što sam rekla, a to je da ova sjenila mogu izdržati do 12 sati bez da se nakupe u pregibu oka. Ne moram napominjati koliko je to za nas sa spuštenim kapcima bitno jer eto, naši kapčeki većinu ''pojedu''. Ukoliko ste planirati posegnuti za novčanikom i kupiti ovu paletu, svakako preporučam da to učinite.


_______________




Jeste li planirali kupiti ovu paletu? Kako vam se čine sjenila, a kako highligteri?

Broj komentara: 10 :

  1. Najdraža paleta.. Ljubav na prvi pogled..
    Sva su sjenila upotrebljiva i predivna,najviše koristim matt nijanse,a i shimeraste.. Jedina koju ne koristim je zadnja u drugom redu,neznam, nekako mi je najmanje sjela..highliteri su odlični i mogu ići kao i sjenila...i ja imam spuštene kapke,čak više nego i ti,i postojanost im je sve dok ne skinem šminku naravno uz bazu...još koji mjesec i potrošit cu prvo i zadnje sjenilo prvi red,heheh morat ću je kupiti opet
    Super recenzija

    OdgovoriIzbriši
  2. Procitala sam cijeli post i ono sto mi je zapelo za oko je da spominjes zakon privlacenja :D bilo bi zgodno kad bi otvorila tu temu i pisala o tome,mislim da bi se citatelji zainteresirali :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo i nisam nešto iskusna u tome, tu i tamo ulovim ponešto.. ali jednom ću sigurno i uloviti i napisati :D

      Izbriši
  3. Inače baš nisam ljubitelj shimerastih sjenila ali ova paleta je iznimka jer je kombinacija sa mat sjenilima što je definitivno razlog da je se ima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pigmentacija, nijanse, sve mi je predivno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eeevo da i mene neka paleta sjenila privuče na prvi pogled! Volim i shimmer sjenila i mat! Recenzija je odlična o saznanje da traju 12 sati i za nas s souštenim kapcima! Hvala ti što si pisala ovu recenziju!

      Izbriši