ponedjeljak, 25. travnja 2016.

Nekozmetički favoriti #3

Ako me sjećanje dobro služi, posljednji put sam vam tipkala nekozmetičke favorite prije skoro godinu dana pa tako smatram kako je zaista vrijeme za jedan takav post. Zar ne?!


HRANA I PIĆE
Uzmemo li u obzir ono što sam napisala prije godinu dana, i dalje se trudim zdravo jesti. Doduše, vjerujem kako sam ovog puta nešto više postrožila plan prehrane i čvršće ustrajem u tome.

Voda je i dalje moj najbolji prijatelj, u svako doba dana no ipak, i ona zna ponekad dosaditi. Najčešće se tada okrećem svježoj limunadi i zelenom čaju, bez šećera. Prehrana je u suštini ostala ista, uz sitne izmjene i malo veći unos hrane. Za doručak najčešće jedem zobene pahuljice ili svježi sir/pileća prsa sa rižinim krekerima. Ručak je uglavnom ono što je za jesti na poslu i na što ne mogu utjecati ili je nešto što si pripremim večer prije. Krenuvši od razno-raznih salata, rižota, bulgura, povrća pa sve do mesa/ribe. Što se tiče međuobroka, moj odabir pada na domaći banana kruh, voće, mrkvu ili šaku orašastih plodova (orasi, lješnjaci, bademi). E sada, večera je nešto što sam u potpunosti izmjenila. Izbacila sam voće. Zašto? Voće je nešto što se u pravilu nebi smjelo jesti navečer jer sav taj šećer našem tijelu daje energiju koja odlazi u naš trbuščić jer je nemamo gdje potrošiti. Ono što se sada nađe u mome tanjuru jest posni sir, jaja, povrće i meso/riba.

Jesam spomenula kako uopće ne jedem kruh?! Umjesto kruha posežem za GoodFood-ovim integralnim grisinima.



ODJEĆA I OBUĆA
S vremenom sam primjetila kako sam iz godine u godinu sve više priklonjena udobnosti nego izgledu. Ne znam trebam li to polako početi pripisivati godinama ili ne, ali u ormariću sa cipelama se ukupno nalazi pet pari cipela na petu, a sve ostalo su tenisice.. mnogo njih. Otkako sam počela raditi priuštila sam si tu i tamo pokoji komadić odjeće i obuće, no znala je i mama ponekad pridonijeti, kako to uvijek biva.

Trenutno sam u fazi tenisica, bile one sportske ili nekako više "šminkerske'', samo daj. Jedine cipele na petu koje su ušetale u moju kolekciju kao novitet bile su pastelno žute salonke koje su jednostavno morale biti moje. Oke, prespavala sam dvije noći da odlučim trebaju li mi.. trebaju. Što se odjeće tiče, i dalje nisam izbirljiva te pucam na jednostavnost. Traperice i obična pamučna majica, košulja, kožna jakna ili ako sam raspoložena za neki sportski look, tajice. Od prošle godine i nekog manjeg broja postala sam manijak i skupila šesnaest komada. Nisam ja kriva, teretana je.



FILM
Žao mi je što ne gledam filmove u onolikom broju u kojem sam ih gledala prije dvije godine. Ne znam je li do toga što ih ne volim sama gledati ili do toga da mi je dan toliko pretrpan obavezama da ne mogu izdvojiti više od jednog sata. Bilo kako bilo trudim se tu i tamo pogledati nešto pa bih tako izdvojila sljedeća tri:


• DEADPOOL
Deadpool je započeo život kao Wade Wilson, elitni operativac Specijalnih snaga koji se pretvorio u plaćenika. Kada otkrije vlastitu bolest u terminalnoj fazi, odluči pristupiti tajnom eksperimentalnom programu. Podvrgnut eksperimentu koji se nije smio dogoditi, Wade otkriva svoje nove super-moći ubrzanog zacjeljivanja te postaje svoj alterego DEADPOOL. Naoružan novostečenim vještinama i mračnim, uvrnutim smislom za humor, Deadpool kreće u potragu za čovjekom koji ga je gotovo uništio.

• AGE OF ADALINE
Tridesetih godina prošlog stoljeća neobična sudbina zadesila je Adaline Bowman. Nakon automobilske nesreće ova prelijepa mlada žena ostaje zarobljena u tijelu 29-godišnjakinje te svoju tajnu uspijeva sakriti gotovo osam desetljeća. Sve dok se u njezinom životu ne pojavi karizmatični Ellis Jones.  

• TRAINWRECK
Otkad je Amy bila mala djevojčica, njezin joj je otac govorio kako je monogamija nerealistična i nepoželjna. Danas, kao odrasla žena i urednica časopisa, ona živi promiskuitetnim životom i uživa u onome što smatra slobodom – zabava bez zagušujuće, dosadne, romantične obveze. No nađe se u neočekivanoj situaciji kada shvati da joj šarmantni i uspješni doktor Aaron Conners počinje osvajati srce! Amy počinje misliti kako monogamni život možda ipak nije tako loš., no hoće li željeti promijeniti svoje ponašanje u zamjenu za jednu „običnu, dosadnu” vezu?

• MY BIG FAT GREEK WEDDING 2
Nakon što su proveli većinu svoga vremena fokusirajući se na svoju problematičnu kćer, ToulaiIan se u ovom nastavku suočavaju s bračnim problema, a također se moraju nositi s još jednim grčkim vjenčanjem - ovaj put, još većim i debljim.



SERIJE
Vjerujem kako i dalje gledam previše serija no ovog puta sam dobro debelo u zaostatku sa većinom, što mi se do sada nije nikada dogodilo. Jedva pogledam nove epizode onih prioritetnih serija (da, da, svi mi imamo serije čije epizode nikako ne propuštamo), a kamoli da stignem i ostale. Vjerujem kako ću kroz dva tjedna kada mi završi pripravnički uspjeti sve riješiti u nekom kraćem roku, a do tada, ostavljam vas sa četiri serije koje vrijedi pogledati (klik na naziv za trailere): 


• Marvel's Jessica Jones je serija koju sam pomalo izbjegavala gledati. Zašto? Sam trailer me nije nešto pridobio, čak ga nisam niti do kraja odgledala ali kada se nađete u stanu sa Netflix-om pred nosom, bacite oko na epizodu pa dvije, tri, četiri. Svi znamo kako to ide. Radnja serije prati Jessicu Jones, bivšu superheroinu koja pati od PTSP-a i tako postaje privatni detektiv. Veliki sam ljubitelj svega što ima veze sa Marvel-om i DC-jem jer, it's okay to love them both, pa sam tako i njoj dala šansu. Ili kako bi moj bivši cimer rekao: "Killgrave made you do it," shvatit ćete zašto ako ju pogledate.

• From Dusk Till Dawn serija je za fanove kultnog filma i vampira, doduše ovo je neka "nova" vrsta vampira koja mi i nije nešto sjela, ali vampiri su vampiri i svaka nova serija je dobrodošla. Radnja prve sezone je uglavnom radnja prvog filma sa nekim proširenim scenarijem no druga sezona je nešto sasvim novo, izuzev trajanja epizoda koje je ostalo isto.

• Lucifer je zanimljiva nova serija koju neki vole, a neki ipak misle kako nije primjerena za male ekrane jer eto, glavni lik je ni više ni manje nego sam vrag. Radnja serije vrti se oko Princa Tame kojem dosadi vladati paklom pa ostavlja sve iza sebe i odlazi u Los Angeles kako bi tamošnjoj policiji pomogao loviti kriminalce. Ova serija također je adaptacija stripa no ovog puta iz svijeta DC-ja.

• Younger je kratkometražna serija iliti serija čije epizode traju svega 20ak minuta, po meni, premalo. Priča ove serije je o samohranoj majci koja se odjednom ponovno nađe među radnom snagom, no pokazat će se da su njezine godine velik problem, ali sve će se to promijeniti kad susretnu osobu koja misli da ona izgleda mnogo mlađe. Ova serija je upravo završila sa svojom drugom sezonom pa tako stignete uloviti radnju do nove sezone.




Glazbu ovog puta preskačem jer se moj ukus i nije nešto promijenio. Podrazumijeva se da sam dodala nekolicinu novih pjesama na listu koju iznova slušam, ali eto.. ništa bitno za istaknuti.


Imamo li štogod zajedničkog? Jesam li vas čime zaintrigirala?

Broj komentara: 5 :