utorak, 3. svibnja 2016.

OOTD #4: Geometric S P L I T


Volim duge haljine i jednostavnost koju one pružaju. Zapravo najviše od svega volim činjenicu kako ne moram obraćati pozornost na to otkrivam li previše, ako razumijete što želim reći.


Bijela polu-otvorena maxi haljina ovog puta je bila moj siguran odabir, što zbog jedinstvenog kroja, a što zbog neobičnog uzorka.


Primijetila sam da što sam starija, tako nekako podliježem odabiru ležernijih i u neku ruku ozbiljnijih komadića odjeće. Ne kažem kako je ovo striktno ozbiljnije no razumjet ćete me ako vam kažem kako sam kratke haljinice zamijenila onim dužima jer se upravo u njima osjećam znatno slobodnije i opuštenije.


Materijal ove haljine je chiffon (sifon) koji je u prijevodu na "zdravo seljački" lagana ravna tkanina sa mekom draperijom ili naborima. Sve u svemu je dosta neobičan i ne sadrži nimalo stretcha, što je po meni za ovaj kroj sasvim logično.

Haljina dolazi sa nekom vrstom remena koji je načinjen od istog materijala. Isprva sam mislila kako mi neće trebati no savršeno se uklopi između prijelaza s gornjeg na donji dio. Što se tiče same veličine i odabira, ja sam ponovno prema svojim mjerama uzela M(edium) i nisam se prevarila. Možda mi je malo šira u predjelu prsa no kada bolje pogledam i proučim, sviđa mi se način na koji izgleda.


Sama haljina je nešto svečanija pa sam ju tako kombinirala sa običnim crnim štiklama no i obične balerinke, sandale pa čak i starke idu na nju (naravno ne sve). Vjerujem kako je će odgovarati u gotovo svim prilikama te se može upotpuniti, ali i ne mora, sa kožnom jaknom.

Sve u svemu meni se haljina jako svidjela i najvjerojatnije ću ju nositi kada budem kuma na krizmi ovog lipnja.


Haljina ~ SheIn
Cipele ~ No name
Ruž ~ MAC Matte "Mehr"



Iii kako vam se čini haljina? Da li vam je upola ''sjela'' kao meni? Volite li više kraće ili ovako, maxi haljine?
*PR uzorak
©2016 Marin Španić, Bjelovar

4 komentara :

  1. Odlična. Odlična je.
    I ja volim duge, maxi haljine.
    Najugodnije se osjećam u njima.
    I još koje "mogu ici" na ravnu obuću. Ma Divota.
    I baš ti pristaje ova haljina i svakako je obuci kada budeš kuma. 😉

    OdgovoriIzbriši