subota, 14. svibnja 2016.

VIDEO: Moj kozmetički kutak

Prije nepune dvije godine sa vama sam podijelila izgled svog tadašnjeg kozmetičkog kutka. Bio je to jedan vrlo skroman kutak koji je svakoga dana sanjao velike snove. Danas, skoro dvije godine nakon, postao je ono što je jako dugo priželjkivao.


Njegova inicijalna želja bila je dobiti samo par centimetara u ''struku'' i možda pokoju ''torbicu'' u koju će moći odlagati svoju brzorasteću kolekciju kozmetike no ipak je dobio mnogo, mnogo više. Hvala IKEA.


Krenimo od same radne površine koja je i više nego praktična jer ju štiti staklena podloga koju je zaista lako održavati. Isto tako kako ju je lako održavati, tako je to potrebno činiti na nekoj češćoj bazi.

Na njoj se trenutno nalazi stolna lampa, ogledalo i posudice za kistove. Od (skoro pa) davne 2014. godine, kolekcija mojih kistova je zavidno dobila na "kilaži" i nimalo se nebi bunila na još par.


Ono što ovaj stol po meni čini najviše praktičnim za kozmetički kutak jest njegova ladica. Okej, priznajem kako su mogli namjestiti da se izvlači malo više prema van jer zaista nedostaje tih par centimetara dužine koji svakako postoje.

Kako bi mi kozmetika koju trenutno koristim bila što preglednije organizirana, uspjela sam ugrabiti devet malenih plastičnih posudica u JYSK-u kada su bile nekih 2-3kn. Koliki sam ja freak za organiziranost (ako već to do sada niste primijetili) tako svaka stvar ima svoje mjesto, krenuvši od proizvoda za uređivanje obrva pa sve do dodataka.


Sa moje lijeve strane nalazi se ladičar na kojem možete vidjeti četiri odabrane palete koje uglavnom koristim (doduše jedna s razlogom nedostaje) i tekuća podloga/korektori i iluminator. Vjerujem kako je logično imati pri ruci stvari koje su mi potrebne prilikom šminkanja rađe nego da su spremljene.


A sada kreće moj očiti OCD. Za one koji ne znaju, opsesivno-kompulzivni poremećaj.. ali ja bih rekla kako sam samo odviše organizirana sada kada živim sama i napokon je (skoro) sve na svome mjestu.

U prvoj ladici nalaze se ruževi i to njih pedeset četiri, ne raučunajući tri balzama za usne. Razmišljala sam uzeti one akrilne organizatore no onda bi to narušilo cijelu sliku.. šalim se. Donekle. Jednostavno smatram da je ovako bolje jer ih mogu sve imati u jednoj ladici.  


Druga ladica rezervirana je za palete čiji je broj znatno porastao, što bi značilo da su one također dobile na "kilaži". Od svega tri ili četiri koje sam imala, sada posjedujem osamnaest paleta sjenila (od kojih ne računam mono sjenila) i dvije palete za konturiranje. Puno. Znam.


Treća, malo poveća, ladica sadrži kozmetičke torbice koje najčešće nosim kada odlazim od kuće na duže vrijeme, set za njegu noktiju i naravno lakove za iste te spremnike za Real Techniques kistove koje također znam koristiti i za ostale kistove kada odlazim od kuće na nekoliko dana.


Četvrta ladica je ladica noviteta i duplića kako bi ih ja nazvala. U nju spremam sve što ću koristiti kada potrošim trenutnu postavu jer ne volim nakupljati previše stvari i koristiti ih (ili u većini slučaja ne koristiti) odjednom.


I posljednja ladica je rezervirana za sve i svašta. Krenuvši od razno raznih parfema, otpoine za leće pa sve do proizvoda za darivanje. Vjerujem kako je ovo jedina ladica koja nije koliko-toliko organizirana do bola.



Za sami kraj, iza kutka, ili ispred.. ne znam. Nalazi se komoda na koju sam smjestila trenutnu postavu parfema koje koristim.

Kako ste primijetili, veliki sam ljubitelj jednostavnosti i tog nekog čistog izgleda jer prije za to nisam imala niti prostora niti mogućnosti. Ne volim kada su stvari zbijene i to je ono što sada zaista cijenim - više prostranosti. 


__________________________________



Kako vam se sviđa novi kutak? Ima li nešto što biste htjeli? Slušam vas.

Broj komentara: 10 :