petak, 15. travnja 2016.

AURA Absolute Matte ruževi za usne

Sa AURA kremastim mat ruževima prvi put sam se susrela tek kada su stigli u Hrvatsku jer nisam imala luksuz doći lako do njih. Kako su dosta hvaljeni izvan granica lijepe Naše, tako sam bila poprilično uzbuđena kada je nijansa 612 Matte Mess pronašla svoj put ka mojoj kućnoj adresi.



AMBALAŽA
Ovi kremasti mat ruževi dolaze u jednostavnom pakiranju od 7ml, dosta nalik na sjajila no unutrašnjost je ono što ih čini različitim. Donji dio ambalaže je prozirne boje tako da se nijenase vrlo lako mogu vidjeti dok je njihov princip otvaranja na odvrtanje poklopca.



O KREMASTOM RUŽU
Iz Aure ističu vrlo malo o ovome ružu, a to je kako ovaj ima long-lasting formulu sa izrazitim mat finišem. Odmah ću se nadovezati na to i reći kako nikako nema ''izraziti'' mat finiš jer za razliku od MAC Retro Matte ruževa, Aura je poprilično nježnija.

Krenimo prvo od nanošenja koje je vrlo lako, gotovo kao da su ruževi vodenaste teksture jer klize po usnama. Isprva su dosta mokri no nakon nekog vremena osjetite kako se ruž osušio i postao mat. Zašto sam gore spomenula kako nije "izrazito" mat? Ne ostavlja onaj jak osjećaj zategnutosti, nemate dojam kako su vam usne izrazito suhe. Naravno, suhe su ali ne u onolikoj granici kao gore spomenuti MAC.


Pomislili biste kako je upravo zbog njihove vodenosti pigmentacija loša no ona ovisi od nijanse do nijanse. Kako? Većina tamnih nijansi ostavlja vidljiv trag kada nisu pravilno nanesene, nazvala bih to neujednačenim prazninama koje mora prekriti još jedan sloj ruža. Ali ako gledamo na pigmentaciju u globalu, ona je po meni poprilično zadovoljavajuća.


Trajnost ovih ruževa je do nekih 5-6 sati, u mome slučaju, uz jelo i piće. Naravno, pomalo se pred kraj jače isticala sluznica usana kod tamnije nijanse ali to je sasvim normalno i ovisi o tipu samih usana. Osjećaj suhoće nakon ruža? Pomalo prisutan, ali ništa što hrpa balzama neće riješiti.

Cijena jednog ruža je oko 40ak kuna, 1-2 kune manje. 


SASTAV



MOJI DOJMOVI
Gledajući sveukupnu sliku, ne mogu bez ova dva ruža. Često posežem za njima kada želim trajnost na svojim usnama no prije svega uvijek pripremim usne na njih. Kako? Njegujem ih balzamima svakodnevno, kako bi svatko trebao.

Svjetlija nijansa je moj -go to- kada želim osvježiti neki dnevni look, ali ne želim previše naglasiti svoje usne. Idealana je za sve priliče, čak i kada istaknete makeup na svojim očima dok je tamnija nijansa nekako više za izlaske, tada je moj makeup na očima dosta lagan.

Preporučam li vam ova dva ruža? Naravno. Doista su pristupačni, što se tiče cijene ali i ako gledamo njegove karakteristike u usporedbi sa nekih HE kremastim/tekućim ruževima.



Imate li koji od ovih ruževa? Ako da, koji su vaši dojmovi o njima? Koje nijanse su vama zapele za oko?
*Nijansa 612 Matte Mess, PR uzorak

Broj komentara: 16 :

  1. Checkmatte je moj fav, najsavršenija nijansa crvene ��

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam Matte mess i istu nijansu mat ebay ruza i teska srca priznajem da mi je ovaj s Ebaya bolji :/ Ne znam da li bih ostale Aurine isprobavala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledala sam te sa eBay-a, ali nekako nisam baš sigurna uzimati neki žnj brend za kojeg nikad čula. Ovako mi sigurnije.

      Izbriši
  3. Ja sam baš zadovoljna ovim ruževima! Imam nijanse 611 i 616 i stvarno ih često nanosim. Više volim tamne nijanse tako da me oduševila tvoja 612 nijansa :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je Matte Mess jedan od omiljenih karmina! :) Baš zato što sa jednim slojem ne prekriva potpuno, odlično se kombinuje sa različitim olovkama za usne. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako. Divno sjeda na usne i mislim da pristaje svima

      Izbriši
  5. Nemam Kozmo u blizini pa nemam ni te ruževe.
    Ali si želim nabaviti neki.
    Razmišljam o par nijansi ali favorit mi je 612. Bas mi se sviđa. 😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam niti ja, ali svaki posjet Zagrebu... znaš što mislim.
      Preporučam.

      Izbriši
    2. Da, sve mi je jasno.
      O da. Zato i volim čitati recenzije. Vidim proizvod i kako se ponaša na usnama i to i puno pomaže pri odabiru željene nijanse.

      Izbriši
    3. Da postoji bolji ruž, postoji.. ali za nas kojima je ovako nešto dostupno, zadovoljimo se i time.

      Izbriši
  6. Imam 612 i 613 odlicni su mi i bolji od Nyx tekucih ruzeva :)

    OdgovoriIzbriši