ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

CATRICE LE Denim Divine paleta

Velika vjerojatnost je kako kasnim, *ebiga znam. No dajte mi tamo jedan plusić za trud, može?!

Već više od mjesec dana gledam u ovu divotu od palete, jednostavno sam ju morala imati i isprobati. Nisam nešto pretjerano luda za drogerijskim paleticama no kada vas nijanse dotične zazivaju i k tome je još iz limitirane kolekcije, jednostavno joj se predate.


AMBALAŽA
Paleta dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži, metalik zlatnog izgleda sa prošaranim detaljima i otisnutim logom brenda s prednje strane. Sa stražnje strane nalazi se kratak opis i gramaža sjenila.

Jedina mana ambalaže je što se teže otvara i što baš zbog tog uber cool metalik izgleda ostaju packe od prstiju pa se mora svako malo ''glancat''.



O PALETI
Paleta u svojih 6g sadrži šest sjenila od kojih je pola mat finisha, a ostali shimmer.

Sve nijanse su izuzetno pigmentirane i po mome mišljenju daleko nadmašuju palete koje se nalaze u stalnom asortimanu. Što se tiče same trajnosti, uz primer mogu izdržati solidnih pet do šest sati na očima, a vjerujem kako uz fiksator mogu i duže.

Sa svim nijansama sam izrazito zadovoljna i zajedno čine jednu divnu cjelinu dok svakako mogu i pojedinačno. Jedina zamjerka mi je ova posljednja nijansa koja niti je siva, niti crna i malo se teže blenda s ostalima.




Moj sveukupni dojam ove palete je pozitivan i kada bih joj morala dati ocjenu od 1-5, dala bih joj -5. Za svoju dostupnost u našim drogerijama i samu kvalitetu je daleko bolja od nekih pojedinačnih mono sjenila većeg drogerijskog brenda.

Ja sam ju imala prilike iskoristiti na vrlo jednostavan način koji također može biti ili dnevni look ili večernji, ali uz dodatak eyelinera ukoliko želite da bude malo ''jače''.



Kako vam se čini ova paleta? Jeste li preskočile ovu limitiranu ediciju ili ste si priuštile ponešto?
*PR uzorak

Broj komentara: 8 :

  1. Izgleda famozno, nijanse su prekokrasne ali dali je izdržala ultimativni test tj recimo da hipotetski padne ,dali bi preživjela pad? Jer meni kad tad sve padne, grrrr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako nisam testirala niti hoću xD
      Većina paleta je u ladičaru pa tako nemam potrebu testirati ju na taj način.

      Izbriši
  2. Prve tri nijanse s lijeva na desno mi se svidaju. A da kupujem paletu zbog tri boje..
    Preskocila sam 🙈🙉🙊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da je puno dati 50ak kuna za paletu, ali boje su divota

      Izbriši
  3. Vidjela sam ju prije mozda 10dana u dm-u i swatchala,ali pigmentacija je bila nepostojeca pa sam preskocila...ocito kvaliteta varira od palete do palete jer tvoja divno izgleda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez baze i nije nešto, priznajem.. ali većina tako drogerijskih paleta nije pigmentirana ukoliko ne nanosiš bazu. S puderom ili običnom bazom je sve puno izraženije.

      Izbriši
  4. Paleta mi je izgledala divno... no nažalost nisam ju uspjela uhvatiti u svojoj drogeriji :/

    OdgovoriIzbriši