ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

WET N WILD Mega last ruževi za usne

Pošlo je nešto više od dvije godine od mog posljednjeg posta vezanog uz brend Wet n Wild.

Ono što ih čini brojem jedan u Americi jesu njihovi 'mega last' ruževi o kojima sam posljednji put pisala. Od tada, kod mene se našlo još pet divnih nijansi. 


AMBALAŽA
Klasična crna sa prozirnim poklopcem koji vam omogućava da vidite nijansu prilikom odabira iz vaše kolekcije, ukoliko ne pamtite nazive nijansi kao ja. Ono što je veliki plus ambalaža ovih ruževa jest što su zaštićeni prozirnom folijom pilikom kupnje tako da ste 100% sigurni kako nitko nije vaš ruž dotaknuo, a kamoli stavio na svoja usta.

Dapače, ova linija ima i svoju manu, a to je samo otvaranje ruža prije korištenja. Svaki put kada potegnete, odvrnete ili kako god otvarate svoj ruž, na njegovom poklopcu će vam ostati malen dio ruža jer ćete ama baš svaki put zapeti za njega. Šteta. 



O RUŽEVIMA
Iz Wet n Wild-a kažu kako su njihovi ruževi Magnum Opus ruževa, jedina stvar koju moramo imati kada idemo na neki koktel party ili event. Ističu kako ovi ruževi kroz 4 sata ostavljaju semi-mat kremasti finish u samo jednom potezu.

Tekstura ruževa je ono što mi se sviđa. Isprva kada kupite svoj ruž, teže će se nanositi no što da duže koristite, time će se sve lakše i lakše nanositi. Na usnama ostavlja bogato pigmentiranu nijansu koja nikako ne može kliziti s vaših usana tako da je olovka u kombinaciji sa ovim ruževima u potpunosti nepotrebna. Još jedan plus je trajnost koja je izuzetno postojana za cijenu drogerijskog ruža.



SASTAV
Ozokerite, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Propylheptyl Caprylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Mineral Oil/Huile minérale, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Myristyl Lactate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Trimethylpentanediol/Adipic Acid/Glycerin Crosspolymer, Microcrystalline Wax/Cire microcristalline, Calcium Aluminum Borosilicate, Methyl Methacrylate Crosspolymer, VP/Eicosene Copolymer, Myristyl Myristate, Neopentyl Glycol Diethylhexanoate, Silica, Sorbitan Sesquioleate, Bis-Behenyl/Isostearyl/Phytosteryl Dimer Dilinoleyl Dimer Dilinoleate, Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer, Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer, Phenoxyethanol, Sorbic Acid, Myristyl Laurate, Phytosteryl Hydroxystearate, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Allantoin, Squalane, Ubiquinone, Sodium Hyaluronate, [+/- (MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR): Blue 1 Lake/CI 42090, Iron Oxides/CI 77491, CI 77492, CI 77499, Red 6/CI 15850, Red 7 Lake/CI 15850, Red 28 Lake/CI 45410, Red 30 Lake/CI 73360, Titanium Dioxide/CI 77891, Yellow 5 Lake/CI 19140, Yellow 6 Lake/CI 15985]


MOJI DOJMOVI
Volim ih od prvog dana iz vrlo jednostavnog razloga, ne isušuju mi usne kao što bi to radili oni koji su potpuno mat, ostavljaju ugodan osjećaj i ne prelaze rub usana. Jedina zamjerka je ta što tamnije nijanse ostavljaju pigment na usnama nakon što ih skinem, ali osim toga nemam više zamjerki u vezi njih samih.



Jeste isprobali MegaLast ruževe? Koji su vaši dojmovi?

Broj komentara: 9 :

  1. Odlični ruževi.Imam ih desetak. Ugodno su mi iznenađenje i tekući puderi, palete sjenila i olovke za usne. 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, pudere nisam isprobala kao ni olovke za usne, a palete me nisu nešto oduševile (barem ne ona koju sam imala).

      Izbriši
  2. I sestra i ja smo ljubiteljica ovih ruževa. Cijenovno su vrlo pristupačni, imaju dobar izbor nijansi i postojani su, dakle što se nas tiče za 5+ su. Meni je omiljena nijansa In the flesh, boja mesa koja mi je idealna za svaki dan. Najmanje mi se dopala nijansa Just peachy koja je presvijetla za moj ten, naglašava mi teksturu usana i nisam ni uspjela doći do mekanijeg dijela kada ruž klizi po usnama. Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. A nijansa 'Just peachy' nije niti meni dobro stajala pa sam ju proslijedila :P

      Izbriši
  3. Jesam i volim ih jako :D Za sad imam samo 3 komada u kolekciji, ali vjerujem da ću ih nabaviti još jer mi trebajuuu :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam Cherry bomb i oduševljena sam!! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Slažem se da su odlični, ali ambalaže su kriminalno loše! Poklopac ruža mi je puknuo nakon jednog nošenja u torbici :( Da to poprave, ovi ruževi bi bili bez konkurencije unutar drogerija, ali i konkurencija mnogo skupljima od sebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na svu sreću niti jedan moj još uvijek nije doživio nesreću.

      Izbriši