ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.

OOTD #5: Wrapped U P

Odugovlačim ovaj post kao što većina žena pokušava odugovlačiti teglicu Nutelle.. oke, možda ipak malo duže od toga u mome slučaju.


Među mnoštvom raznovrsne odjeće, siva haljina bez rukava ovog puta je bila moj odabir sa SheIn stranice.


Sjećate se moje izjave iz prošlog fashion posta kako sam kraće haljine zamijenila dužima, eh da, čini se kako sam tu izjavu ovog puta malo zaobišla. Naime, imala sam veliku želju ovoj haljini dati priliku jer mi se činila kao zaista dobar ''catch''. Jesam li se zeznula?


Materijal ove haljine je cotton blend što bi u prijevodu značilo kako je haljina sačinjena od pamuka ali i još nekog drugog materijala, u ovom slučaju spandexa. Znate kako su odjevni predmeti koji u sebi sadrže 100% pamuka onako malo grublji na dodir, upravo zbog toga što haljina u sebi sadrži i onih 5% spandexa zbog toga je dosta ugodna na dodir.

Sama po sebi haljina je jako lijepa i baš kao što ističu, vjerno prati figuru tijela. Što se tiče same veličine i odabira, ponovno sam išla sa M(edium) i eto, prevarih se. U čemu je stvar? Haljina je poprilično uska što nije neki problem no njena dužina ipak jest. Većina mladih voli tako kraće stvari, ali ja ipak nekako preferiram da ne moram paziti na to hoće li mi se išta vidjeti kada ću ići sjesti.


Haljinu sam kombinirala sa starkama jer mi se činila nekako ležerno, iako vjerujem kako ju mnogi mogu iskombinirati i sa nekim sandalama/štiklama. Svakako odgovara većini prilika, kako za neki dnevni tako i za neki večernji izlazak.

Sveukupan dojam je više manje dobar, nisam razočarana jer znam kako ću haljinu sretno udomiti nekome tko će ju iznositi. Priznajem kako mi je žao što to neću biti ja no moralo je i mene zapasti jednom da mi nešto ne odgovara u potpunosti.


Haljina ~ SheIn
Starke ~ Converse
Ruž ~ Aura '614 Emergency Call'


Iii kako vam se čini haljina? Mislite li kako bi ipak više odgovarala nekome tko je malo niži od mene? Volite li više kraće ili duže haljine?
*PR uzorak
©2016 Marin Španić, Bjelovar

Broj komentara: 6 :

  1. Haljina je po mojem ukusu dosta kratkaa, ali jaako lijepaa. Volim sivu boju, pa mi još draža :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Haljina je lijepa. To stoji.
    Ali ipak za mene prekratka.
    Da je duza nosila bih je. (I da imam ravan trbuh)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dopada mi se ova haljina ali bih je uklopila uz neke stikle :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ju na sebi nisam vidjela u njima iz razloga što sam i gore spomenula, prekratka mi je.. ali na nekome tko je niži, svakako.

      Izbriši