ponedjeljak, 19. rujna 2016.

THEBALM Cindy-Lou Manizer

Za poznatim sestrama brenda TheBalm vjerujem da odavno lude već sve djevojke u svijetu, možda nekako više za Mary nego za ostalima no uvjerena sam kako vrijedi spomenuti i jednu od preostale dvije. Cindy.


AMBALAŽA
Cindy dolazi u plastičnoj ambalaži s čije prednje strane se nalaze informacije o tome tko je Cindy-Lou Manizer zapravo dok se sa stražnje strane može pronaći njenu gramažu i naravno sastav (naveden niže u postu). Ambalaža je sama po sebi poprilično čvrsta tako da sam uvjerena kako bi prošla test pada i sam proizvod nebi bio oštećen, no nisam isprobala.

Sa svoje unutrašnje strane, prilikom otvaranja, možete pronaći veliko ogledalo koje će vam pomoći pri nanošenju gdje god bili.



O PROIZVODU
Cindy teži svega 8,5 grama što ju čini proprilično teškom, teškom za potrošiti u kratkom vremenskom periodu.

Njena tekstura je dosta praškasta i na prvi pogled se čini kao da u sebi sadrži jako puno sitnih šljokica no prilikom nanošenja, od šljokica ni Š. Pigmentacija je u odnosu sa njenom poznatijom sestrom, Mary-Lou, znatno manja i svakako se mora više nadograđivati što me dovodi do činjenice kako se zaista lako blenda na koži. Cindy-Lou ima zaista dobru trajnost i mogu vam reći kako je na mom licu izdržala sve do samog skidanja makeup-a, dakle nekih osam sati uzevši u obzir kako imam normalan tip kože.



SASTAV
MICA, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, SILICA, ISOEICOSANE, POLYETHYLENE, BORON NITRIDE, POLYISOBUTENE, PTFE, SYNTHETIC WAX, DIMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), TIN OXIDE, CARMINE (CI 75470).




MOJI DOJMOVI
Za Cindy-Lou kažu kako je highlighter, sjenilo i rumenilo no meni je više nekako sjenilo i rumenilo nego highlighter. Za ulogu highlightera je jednostavno previše pigmentirana i tamna stoga tu kaska. Kao rumenilo na mojoj svjetlijoj puti nekako više odrađuje posao, a opet daje i lagani sjaj. Sve u svemu, ako želite highligter, posegnite radije za njenom sestrom, Mary-Lou dok će vam Cindy-Lou više biti ovako, za jedno breskvasto rumenilo/sjenilo.



Koji je vaš omiljeni higlighter? Imate li iskustva sa Cindy-Lou?
*PR uzorak

Broj komentara: 9 :

  1. Pa, koristim od Aure iluminator u nijansi Sunlight a sad sam si nedavno kupila od Essence-a bronzer & highlighter. Zadovoljna sam.
    A "sestre" nisam jos "probala". Ali sam procitala brdo Recenzija i vidjela puno slika i na taj prvi pogled mi se sviđaju! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj Aurin stoji, nikako da ga krenem koristiti jer se slabo šminkam.. :D

      Izbriši
    2. Ni ja se ne sminkam cesto, ali kada da- onda ga stavim. Svida mi se i bas je nekako poseban!

      Izbriši
  2. Baš je lijepa nijansa. Na mojoj tamnijoj koži lica mislim da kao rumenilo ne bi odgovaralo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam se bas bila nabrijala, odlucila uzeti jednu od sestrica. Dosla u trgovinu, gledam to i gledam palete sjenila i ostala sam razocarana. Od highlighta sam ocekivala cudo, kao i od sjenila, sto sam sve dobro procitala. No, nesto sasvim prosjecno, cak imam neke jeftinije, a puno bolje proizvode od navedenih. Tako da sam preskocila i ne planiram ih kupovati. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Htjedoh Mary-Lou ali nije me nešto oduševila u trgovini.

      Izbriši
  4. Nedavno je u Martimexu bila na super sniženju paletica sa sve tri sestre-Cindy,Mary i Betty. Jedino me malko Betty razočarala jer toliko sjaji i preuočljiva je. kistom ju jedva taknem i opet izgledam o mulatkinja. Ali Cindy me najviše iznenadila! ja ju koristim u sve tri uloge, makar sam svjetloputa. Samo jako lagano kad ju koristim kao highlighter. Mary nekako najčešće završi u kutku oka, i to je to od nje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ju netko može koristiti u svrhu highlightera, ja jedino tako kada izlazim van jer po danu izgledam kao breskvica :D

      Izbriši