srijeda, 21. rujna 2016.

OOTD #6: Rebellious

Kako je ljeto polako na izmaku, tako ovom haljinom zatvaramo sezonu. Zašto kažem u množini? Ovog puta sam u svoj hobi uključila svoju bolju polovicu no samo iza objektiva, u ulozi fotografa.


Sjećate se posta u kojem sam vam predstavila Zaful stranicu i neke od svojih favorita?! Upravo jedan od tih favorita je razlog zašto sam ipak odlučila objaviti stvari koje sam dobila sa te stranice. Vjerojatno se sada pitate ''Zašto?'', razlog je vrlo jednostavan. Od tri odabrana predmeta (dva odjevna i jedan modni dodatak), samo jedan je došao onakav kakav je na slici. Da, dogodilo se ono čega se većina boji prilikom online naručivanja no zato smo mi tu, da vam ukažemo ako nešto nije onakvim kakvim se čini. O čemu se radi i kako to čudo izgleda moći ćete vidjeti idući tjedan na mojoj Facebook stranici.

Naborana maxi haljina s otvorenim leđima bila je prvo što mi je zapelo za oko, najviše zbog svoje jednostavnosti.


Kao što se može primjetiti, haljinu sam kombinirala na vrlo jednostavan način s vrlo malo dodataka. Željela sam postići minimalizam kako bi mogla doći do izražaja.



Materijal ove haljine je poliester, kako ističu na stranici.. što i nije neki plus no uvjerena sam kako u njoj postoji i kojih 5% pamuka iz razloga što je na dodir poprilično meka i ne djeluje mi kao ''najlon''. Ono što me iznimno iznenadilo jest to što mi je bilo poprilično toplo kada sam ju nosila dok je vani puhao vjetar.

Sama po sebi haljina izgleda super, u kombinaciji sa remenom izgledala bi još bolje no ja ga nažalost nisam imala. Što se tiče same veličine i odabira, ovog puta sam uzela L(arge) jer sam se bojala kako će mi biti prekratka jer bolje da je duža nego kraća.


Zaključak je taj da volim ovu haljinu i definitivno ne žalim što sam ju odabrala na ''blef'' jer u životu sa svim stvarima treba riskirati. Preporučam li vam ju? Svakako.


Još jedna stvar koju sam uzela, a spomenula sam ju ranije, jest divna narukvica koju sam puno prije čekirala po eBayju. Ono što me privuklo jest križ koji ima, nadasve mi je prekrasan, a sama boja narukvice se odlično slaže sa haljinom i cjelokupnom kombinacijom.



Kako vam se sviđa haljina? Biste li ju i vi odabrali?
*PR uzorak©2016 Marijan T, Bjelovar

Broj komentara: 10 :

  1. Meni je haljina divnaaa! Slike također. ☺
    I da, vjerujem da bih ju odabrala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna je bas i super ti stoji. Jedino, cini li mi se ili je prozirna dosta? Kao da ti se na predzadnjoj slici podosta vidi rublje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije uopće prozirna, naziralo se tu i tamo ali dosta je gust materijal. Ona iz posta prije je lagano prozirna.

      Izbriši
  3. Dečko je odradio super posao! :) Odabir je kao i uvijek odličan. Super izgledaš :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Svida mi se model haljine i to sto je tako na ledima lagana i opustena. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Svida mi se haljina. Odlična je
    I sama nosim maxi haljine. I cesto narucujem s eBaya!

    OdgovoriIzbriši