srijeda, 26. listopada 2016.

KÉRASTASE NUTRITIVE | Bain Satin 1


Dogodi li vam se ikada da vam se kosa navikne na šampon koji koristite i svakim pranjem/sušenjem izgleda kao da je već masna?! Meni se to vrlo često zna dogoditi usljed korištenja istog šampona više od cca 2-3 mjeseca. Ne znam zašto, je li do jačeg lučenja sebuma ili činjenice da mi se kosa prebrzo navikne na šampone i ''traži'' neki drugi. Iz istog tog razloga sam bila iznimno sretna kada sam na probu dobila Kerastase.


AMBALAŽA
Šampon dolazi u poprilično jednostavnoj ambalaži od 250ml sa čepom na odvrtanje, s tim da je ovo starija verzija ambalaže iako novija nije puno drugačija.

Velika prednost ove ambalaže jest činjenica da sam otvor šampona na sebi ima bijelu zaštitnu ''foliju'' koju svakako morate ukloniti kako biste mogli početi sa korištenjem. Meni je to od iznimne važnosti jer sam na taj način sigurna kako nitko nije prtljao po šamponu prije mene. Što ne?!



O ŠAMPONU
Bain Satin 1 namjenjen je normalnoj do suhoj kosi što definitivno odgovara mom tipu. Ono što na službenim stranicama ističu jest kako ovaj šampon na nježan način čisti kosu i u isto vrijeme ju ostavlja zaglađenom, nježnom i mekom bez osjećaja težine.

Cijena ovog šampona na službenim stranicama je $41, a kod nas se vjerujem može nabaviti samo u odabranim frizerskim salonima.



MOJI DOJMOVI
Prije svega vam savjetujem da svakako pregledajte cijeli asortiman šampona koje nude ukoliko je vaš tip kose drugačiji od mog.

E sada, sveukupni dojam je fantastičan i odmah ću vam reći kako štedim na svakoj kapljici ovog šampona. Veliki plus je što vam zapravo ni ne treba velika količina kako bi zapjenio cijelu kosu (ukoliko imate srednje gustu, poludugu kosu). Meni je dovoljna količina veličine kovanice od 2 kune i zapjeni mi se kosa kao da sam nanjela punu šaku nekog drugog šampona.
Istina je da Bain Satin 1 ne koristim više kod svakog pranja već samo kada primjetim da mi se kosa počinje navikavati na drugi šampon, tada ga koristim neka 2-3 pranja i ponovno se vratim na prijašnji i sve je ok. Iako je ovaj šampon moj H O L Y  G R A I L mislim da je ipak malo preskup za moje trenutno novčano stanje no kada bi imala prilike, kupovala bih ga stalno i vjerojatno ne samo njega iz te linije.

Ukoliko možete priuštiti za sebe ovako ''skuplji'' šampon, svakako ga preporučam.



Jeste li isprobale išta od Kerastase proizvoda? Koji su vaši dojmovi ako jeste?
*PR uzorak

2 komentara :

  1. Imam drukčiji tip kose, masno osjetljivo vlasište i tanka kosa pa sam isprobala Bain Divalent te Densifique šampon i masku. Osjeti se razlika u pranju kosu (punomanje šampona koristim) i izgledu kose sa drogerijskim i ovim šamponima te je dobro za isprobati povremeno kada financije dozvoljavaju 😂

    OdgovoriIzbriši