ponedjeljak, 31. listopada 2016.

OOTD #7: B is for B U R G U N D Y


Već ranije sam spomenula kako je jesen godišnje doba kada naprosto padam na boju trule višnje iliti burgundy. Ne znam je li to do činjenice kako se dobro stapa s jesenjim bojama ili jednostavno zato što je tamnija i zagasitija od boja koje nosimo u ljetnim danima.


Prilikom ponovne narudžbe sa SheIn stranice za oko su mi zapele dvije stvari od kojih se obje nalaze na mojoj posljednjoj wishlisti. Moram vam priznati kako sam dobra dva dana debatirala koji odjevni predmet mi je više potrebniji.

Odluka je naposljetku pala na ovaj predivan kardigan i elegantnost koju pruža svakoj odjevnoj kombinaciji.  


Na stranici su dostupne četiri veličine: XS, S, M i L te mjere koje idu uz njih tako da vam prije svega preporučam da se izmjerite i budete sigurni u svoje mjere. Ja sam se kao i inače odlučila za M(edium) i nisam pogriješila.

Prilikom odabira ''Što sada obući ispod toga?'' odlučila sam se za obične crne traperice, bijelu majicu i crne salonke jer vjerujem kako tako bojom zaista dolazi do izražaja, zar ne?!


Veliki plus kardigana su rukavi koje možete podesiti kako vam odgovara, spuštene ili podignute. Ovisi o vama. Također ga možete imati odvezanog ili povezanog oko struka jer sa njim dobijete i ''remen'' od istog materijala.

Kada smo već kod materijala, na stranici ističu kako je 96% poliester, a ostalih 4% stretch. Nisam neki ljubitelj poliestera iz vrlo jednostavnog razloga, ne miriše bajno u dodiru sa znojem. Sve u svemu, vrlo je nježan na dodir ali ima tendenciju gužvati se pa je stoga potrebno pažljivo glačanje.


Kako bih upotpunila cijeli outfit, odlučila sam sa sobom ponjeti i novi ruksak koji sam spomenula u prethodnom postu. Činio mi se idealnim na sve to i vjerujem kako nisam pogriješila.


Sveukupan dojam? Prezadovoljna. Iako se čini kako svaki komad odjeće koji sam do sada dobila hvalim, dobro se čini jer zaista pomno odabirem što ću uzeti. Trudim se sagledati komad odjeće iz svih mogućih aspekata kako se nebi dogodio zajeb, što već jednom jest. Gledajte online postoje li slike nečeg što želite naručiti online, recenzije na stranici s koje naručujete.. sve to igra veliku ulogu. I da, čitajte što vam mi blogerice prenosimo jer svakako to radimo i zbog vas, ne samo nas samih.

Do idućeg puta (što je vrlo skoro, čitaj: četvrtak), uživajte u ovo malo preostalih toplijih zraka sunca i divnom vremenu.


Kako vam se sviđa kardigan? Biste li se odlučili na kupnju istog/sličnog? Volite li i vi ovakve boje?
*PR uzorak
©2016 V & D Photography

4 komentara :

  1. Kardigan mi se sviđa jer ih volim nositi i inace.
    Da. Sasvim sigurno bih ga i sama kupila!
    A boja.. a ne znam. Ovisi. volim sve boje nositi, tako da.. al pretpostavljam da bih smeđi ili crni uzela. A možda i bež.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kardigan ima divnu boju, na tebi izgleda kao saliven, prati tvoju liniju. Na nekim fotkama sam na mah sam pomislila da je ipak od konca. No kad se pogledaju fotke iz bliza , vidi se jako da je to čisti poliester-jako tanak, šuškav,vjerojatno su rubovi jednom prošiveni. Ne znam, ja bih odabrala ipak nešto od prirodnijeg materijala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.
      Vrlo teško je naći nešto što u sebi nema poliester, barem online. A i kada možeš birati da dobiješ nešto što je za ''džabe'' biraš kako ti se što sviđa i bi li to nosio/la.

      Izbriši