petak, 21. travnja 2017.

SLEEK Matte Me ruž za usne


Sleek je brend koji je nam je oduvijek bio dostupan online, sve dok nas svojim dolaskom nije iznenadio u odabranim Muller prodavaonicama. Ne znam kako vi, no ja sam bila presretna.

Kako su moje prve palete bile upravo od ovog brenda, kupljene online, tako sam se odlučila na kupnju njihova tekućeg ruža i to u nijansi za koju sam bila sigurna kako će mi odgovarati - Shabby Chic. 



AMBALAŽA
Ruž dolazi u prozirnoj ambalaži čiji je poklopac zaštićen plastičnom folijom kako bi bili sigurni da ga nitko prije vas nije koristio - što je izuzetno odlična stvar. Pri samom dnu nalazi se naziv nijanse dok se ona sama može vidjeti kroz prozirni dio ambalaže.



SASTAV
Isododecane, Mica, Octyldodecanol, Hydrogenated Styrene/Isoprene Copolymer, Stearalkonium Hectorite, Alcholo, Dicalcium Phosphate, Aqua (Water), Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Calcium Aluminum Borosilicate, Synthetic Flourphlogopite, Calcium Sodium Borosilicate, Tin Oxide, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77491 (Iron Oxides), CI 15850 (Red 7), CI 15850 (Red 6), CI 42090 (Blue 1).



O RUŽU / MOJI DOJMOVI
Za ruž iz Sleek-a ističu kako klizi u jednom potezu prilikom apliciranja bez potrebe za drugim slojem.

Tekstura lagana poput zraka omogućava nošenje ruža satima bez da isušuje usne ili se gruda. 
Po nekom mojem mišljenju, tekstura je nekako više kremasta nego tekuća i upravo zato se iznimno lako nanosi u jednom potezu. Nije potrebno mnogo da se ruž matira na usnama i ono što je veliki plus jest da se nimalo ne prenosi na čaše prilikom ispijanja pića ili pribor za jelo prilikom jela. Isušuje li usne? Pomalo, nažalost. Što se tiče izgleda na usnama, ukoliko ne pilingirate usne prije nanošenja postoji velika mogućnost da će vam se uvući u proreze i dodatno istaknuti suhe usne.

Ukoliko ste bili obožavatelj Essence olovke za usne u nijansi Satin Mauve onda je Shabby Chic idealna.





Jeste li isprobali koji Sleek Matte Me ruž? Koji su vaši dojmovi? Imate li koju nijansu na vašoj listi?

Broj komentara: 6 :

  1. Najsuši matt ruževi koje sam ikada probala... Predivne nijanse a kvaliteta 0 bodova... :(
    Dok nisam probala bolje bili su mi ok.. Sada nažalost to više nisu..:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikako suši od starije formule MAC tekućih, užas. Meni su čisto ok za tu cijenu iako su mi GR bolji no nijanse nisu iste.

      Izbriši
  2. Slažem se da Siki, žalim novac koji sam dala za taj ruž :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne žalim novac, nimalo.. nekako se snađem pa lijepo usne nahranim i prije no što ga stavim nanesem lagano balzam i ok je.

      Izbriši
  3. Nisam isprobala Sleek ruzeve ali ova nijansa mi je predivna :)

    OdgovoriIzbriši