petak, 19. svibnja 2017.

OLIVAL Micelarna otopina s uljem smilja


U posljednje vrijeme zapažam kako mi je potrebno znatno više vremena kako bih isprobala proizvod koji želim recenzirati, za što vjerujem da je jedna pozitivna stvar jer na taj način mogu prosuditi kakav mi je odabrani proizvod bio na samom početku, ali i na samom kraju.

OLIVAL Micelarnu počela sam koristiti nakon što sam potrošila Nivea micelarnu. Ono što je odmah po početku te dvije razlikovalo jest sam miris no o tome ćemo kasnije.


AMBALAŽA
Smatram kako nema potrebe opisivati kakva je ambalaža jer je sve vidljivo iz niže priložene slike osim činjenice kako je bočica poprilično čvrsta i za sada nisam primijetila mogućnost da se otopina izlije.



O MICELARNOJ OTOPINI
"Micelarna otopina nježno čisti kožu, uklanja nečistoće i ostatke šminke. Možemo ju koristiti za čišćenje lica i vrata, područja oko očiju, za sve pregibe i nabore kože, bez narušavanja prirodne ravonteže i vlažnosti kože. Na koži ostavlja ugodan osjećaj mekoće, a koristi se bez ispiranja."

Prilikom samog korištenja prvo što ćete primijetiti je miris smilja, podosta intenzivan, stoga ukoliko netko nije ljubitelj tog mirisa onda bih mu svakako preporučila da preskoči ovu micelarnu. Princip na koji sam ja koristila ovu otopinu jest tako što sam ju nanjela na blazinicu i njome prošla preko cijelog lica i vrata, fokusirajući se na uklanjanje podloge/rumenila/highlightera. U nekoliko navrata sam njome pokušala ukloniti ostatak sjenila sa očiju i maskare no nekako mi nije išlo od ruke kao sa dvofaznim uljnim odstranjivačima pa sam tako odustala od te namjene.

Ono što je meni iznimno bitno kod micelarnih otopina jest da ne ostavljaju ljepljiv trag nakon upotrebe, što je kod Garnier-a bio slučaj. Dakle ova micelarna ostavi neki blagi ljepljivi film koji nestane kroz minutu kada vam se upije u lice. Sama otopina niti je isušila kožu niti su mi se nakon nje pojavili prištići pa sam tako uvijek sigurna kada izbiju na licu da to nikako ne može biti od nje. Još jedan fun fact, kada bih završila sa čišćenjem lica bivši dečko bi mi uvijek rekao da mirišem na curry - ne znam zašto, ali očito ga na to smilje podsjeća.

Na vama ostaje hoćete li nakon čišćenja nanjeti kakvu kremu za lice ili ne, no nije neophodno.



SASTAV
Aqua, Glycerin, Decyl Glucoside, Helychrisum Italicum Oil, Benzyl Alcohol, Salicilyc Acid, Sobic Acid, Limonene, Linalool.


_______________________________

PLUS: Ugodan miris smilja. Uklanja sve nečistoće i makeup. Ne ostavlja ljepljiv trag. Osvježava i hidratizira kožu lica i vrata.
MINUS: Nisam ga pronašla :D

Cijena ove micelarne za njenu količinu od 500ml je 49,90kn.


Jeste li skloni korištenju micelarnih otopina? Kako vam se čini OLIVAL Micelarna? Koja se kod vas pokazala najboljom?

Broj komentara: 11 :

  1. Eh isto misljenje imamo :) jedna dobra micelarna ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj ja volim Garnier dvofaznu micelarnu. Tako mi je dobra da ono.. ne zelim vise ni probavati neke nove micelarne 😂

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam imala ovu micelarnu,koristim olivalovo mlijeko za čiscenje lica koje mi je jako dobro. Bi li ova micelarna bila dobra za suhu kozu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U nekom globalu većina Olival proizvoda je pogodna svim tipovima kože, osim ako je baš otisnuto za koji tip kože je namjenjena. Osobno imam normalnu do dehidriranu i ovo se pokazalo dobrim.. ako ti nedostaje još hidratacije, slobodno naneseš kremu za lice nakon.

      Izbriši
  4. Volim ovu micelaru, jedna je od boljih koje sam koristila, uz Garnierovu. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakva je kad prođeš po usnama, jel ostavlja neki čudni okus nakon?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isperem usta nakon, nisam baš vično oblizivanju usana nakon korištenja bilo čega takvoga.

      Izbriši
  6. Meni je ovo najbolja micelarna, sjecam se da sam procitala dosta negativnih recenzija kod blogerica, ali za mene je ovo broj 1, isprobala sam i skuplje i razocarala se, od avene npr. su me bas jako pekle oci. preselila sam u irsku i ovo mi je neprezaljeni kozmeticki proizvod, nema joj ravne, cim se vratim opskrbit cu se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala ništa drugo osim Nivee i Garniera, Nivea je ok ali Garnier nikako.

      Izbriši