petak, 26. svibnja 2017.

Essence kozmetika | Birthday edition


Ove godine, svima nam dragi Essence, navršio je svojih 15 godina postojanja. Tko bi rekao da je već toliko prošlo?!


Sjećam se svog prvog susreta sa ovim brendom. Kako sam bila još u srednjoj školi i tek se počela ozbiljnije zanimati za makeup, tako sam se iznova i iznova pitala zašto mi sjenila nikako neće biti pigmentirana isto onoliko koliko su i u svojoj ambalaži. Nedugo nakon saznala sam kako je za to potrebna baza za sjenilo i tako nabasala na Essence.

Kroz moju kolekciju su se također protezala i neka sjenila, ruževi za usne ali i rumenila. Do dan-danas ostala sam vjerna rumenilima jer smatram kako su za jedan drogerijski brend iznimno povoljna ali i kvalitetna u vidu pigmentacije i trajnosti.


Vratimo se mi na priču o paketu, pretpostavljam kako vas ona ipak malo više zanima. Dakle, prije nešto više od tjedan dana dobila sam jedan ogroman paket koji je sadržavao sve što je potrebno za organizaciju proslave, ali i nešto makeup proizvoda.


Naime u susret svom 15. rođendanu, Essence je izbacio svoju trend kolekciju (TE) pod nazivom ''live.laugh.celebrate'' u kojoj su se mogle pronaći dvije prazne palete i nekolicina sjenila, rumenila, highlightera i praha za usne.

U mojoj kutiji nalazila se jedna predivna paleta u koju se mogu posložiti četiri refila, sami odabirete hoće li to biti sjenila ili nešto drugo od Essence ponude.


Kako paleta nebi bila prazna, u paketu su se također mogla pronaći i četiri refila od kojih su tri bila sjenila, a jedno prah za usne. Iskreno ne znam kako koristiti taj ''prah'' pa sam ga ja tako u videu prenamijenila u sjenilo, a može biti i u ulozi rumenila.

__________________________

Sve u svemu, nisam vam željela previše otkriti u ovom postu jer sam za vas snimila video u kojem sam malo bolje pojasnila sadržaj kutije, ali i kreirala jedan proljetni look. Kako bi ovaj rođendan učinili još boljim, Essence i moja malenkost odlučili su vas darivati pa stoga pozorno pratite video:






Jeste li isprobali koje nove Essence refile? Kako vam se čine ove prazne paletice?
*PR uzorak

1 komentar :

  1. prazne paletice su mi preslatke,ali baš ne volim mono sjenila,tako da ih ni ne kupujem.
    ja najviše "padam" na ruževe :D

    OdgovoriIzbriši