četvrtak, 15. lipnja 2017.

Isplate li se flasteri protiv mitesera? | CV YOUNG


Miteseri, ti vječni maleni gnjavatori. Ne znam za vas no mene oni na nosiću iznimno živciraju, pogotovo u ljetnim danima kada ih se jednostavno pojavi hrpa.
I pitce na grani znaju kako nije preporučljivo istiskivati mitesere već ih jednostavno pustiti da sami od sebe ''prođu''. Ali kako kada doslovno ''bodu'' u oči?!

Jeste li jedna od onih osoba koja će ih istisnuti, pustiti ih da ''prođu'' sami od sebe ili ćete ipak kupiti neki preparat poput flastera pa ih malo potaknuti da prije izađu? Ukoliko ste jedna od onih osoba koja će se odlučiti za flaster, danas sa vama dijelim svoje mišljenje o jednom od njih.


CV YOUNG ANTI-PICKEL
Flasteri su dostupni u svim Muller prodavaonicama po cijeni od nekih 11 kuna gdje u jednom pakiranju dobijete tri komada, zasebno pakirana.




O FLASTERIMA
CV YOUNG anti-miteser flasteri za nos u sebi sadrže anti-bakterijsku salicilnu kiselinu u kombinaciji sa uljem čajevca kako bi se borili protiv prištića, mitesera i ostalim nečistoćama kože.

Ističu da ukoliko se koriste redovito, slika kože postaje znatno čišća. Nove nečistoće su zabranjene dok su začepljene pore odčepljene na način da se preko navlažene kože miteseri mogu lakše izvuči van.
Flasteri su uglavnom namjenjeni ženskoj populaciji sa nečisitom kožom tj. sa mješovitim do masnim tipom kože.



SASTAV
VP / VA COPOLYMER, AQUA, GLYCERIN, BENTONITE, POLYVINYL ALCOHOL, SALICYLIC ACID, HAMAMELIS VIRGINIANA EXTRACT, MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL, BUTYLENE GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYDROXIDES, ETHYL HEXANEDIOL, LIMONENE, CI 77891.


NAČIN KORIŠTENJA
➟ Nakon što ste očistili svoju kožu sa proizvodima koje koristite za čišćenje kože, navlažite nos.
➟ Koristeći suhe ruke, odvojite flaster od plastičnog filma na kojem se nalazi i aplicirajte ga na nos. (Vlažnost aktivira aktivne sastojke flastera.)


➟ Ostavite flaster da djeluje nekih 10-15 minuta.
➟ Nježno odlijepite flaster sa nosa.
➟ Uklonite ostatak proizvoda s lica mlakom vodom.


SVEUKUPNI DOJMOVI
Kod većine flastera koje sam isprobala gledam na iste čimbenike:
Je li se uspio zaljepiti u potpunosti? Je li uklonio barem dio mitesera? Je li ostavio dugotrajno crvenilo na nosu? Je li uzrokovao neke posljedice dugoročno? 


Slika nosa prije stavljanja flastera

CV YOUNG flaster se gotovo svaki put uspio zaljepiti u potpunosti, osim jednog puta kada nisam dovoljno navlažila nos ali to je do mene više nego do njega. Što se tiče uklanjanja mitesera, mislim da za svoju cjenovnu pristupačnost dosta dobro odradi taj posao no slike govore za sebe.



Što se tiče samog crvenila, nos je malo bio crvenkast no nakon što sam uklonila višak sa mlakom vodom i pošpricala nos Octeniseptom, bilo je sve uredu.
Ono što ja volim napraviti nakon što isprerem nos sa vodom jest posušiti ga i istisnuti preostale mitesere koje flaster nije mogao izvući ali su ostali napola vani.

Jedini problem, ako se može tako nazvati, je efekt koji nastane nakon nekoliko dana i to mi se dogodilo gotovo svaki put. Svi oni miteseri koje niste mogli izvući flasterom, a vidite da postoje, doslovno izađu na površinu i čini se kao da ih je dvostruko više nego što ste imali. Ja sam isprva paničarila malo no vjerujem kako je udio salicilne kiseline zaslužan za to pa tako nakon što istisnete preostale mitesere (nekoliko dana za redom, uz dezinficiranje Octeniseptom) bit ćete mirni dosta dugo jer se oni neće pojavljivati.

Slika nosa nakon flastera
Mislim li da djeluju flasteri? Da. Isplate li se? Ovisi koliko ste spremni ''mučiti'' se sa miteserima.


Jeste li isprobali koje flastere? Koji su po vama najučinkovitiji? 

Broj komentara: 6 :

  1. E sad me "prepade" sa ovim da ih iziđe duplo više nakon par dana...🙊🙊🙊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A gle, meni je tako.. gotovo svaki put, možda tebi neće biti :P

      Izbriši
  2. Essence flastere koristim,ali probat ću i ove

    OdgovoriIzbriši
  3. Otkad sam probala te flastere (korejske, ''naše'') više ne mogu bez njih. Moj nos na njih ne reagira crvenilom pa su mi idealni jednom tjedno i pred neki važniji događaj kao priprema kože za šminkanje jer mi tako super ''izravna'' pore na nosu da je to čudo jedno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su pore pored nosa problem, a ovo je tek toliko.. jednom u dva mjeseca ako se nakupe miteseri. :)

      Izbriši