četvrtak, 22. lipnja 2017.

OOTD #10: Would you S W A Y with me?


Od mog posljednjeg fashion posta prošlo je skoro pa pola godine, četiri mjeseca ako ćemo precizno. Puno, previše. Uvjerena sam kako će vam baš sljedeći odjevni predmet svojom ljepotom nadomjestiti ta četiri mjeseca.

Dakle ponovno sam ostvarila narudžbu preko SheIn stranice. Zašto? Jer se pored ostale dvije koje sam isprobala pokazala najboljom što se tiče samog odabira i preglednosti stranice, autentičnosti proizvoda ali i same kvalitete istih.


Baršunasta haljina otvorenih leđa osvojila me na prvi pogled, ali doslovno. Sjećam se kako sam se konzultirala sa svojim prijateljicama trebam li ju uzeti ili ne, tražila sam razloge zašto da izbjegnem naručivanje iste no želja je ipak bila daleko jača.

Na stranici su dostupne četiri veličine: XS, S, M i L te mjere koje idu uz njih. Inače bih vam rekla kako je najbolje da se izmjerite ali ne i sa ovom haljinom. Naime, čitajuči mnoge recenzije na samoj stranici i iskustva ostalih kupaca, došla sam do zaključka kako je ova haljina dosta dugačka pa sam se tako odlučila za S(mall). 


Nikada me u životu nije bilo toliko strah prilikom iščekivanja paketa. Željela sam ovakav tip haljine zaista jako dugo i lagala bih vam kada bi rekla kako nebi bila u potpunosti razočarana i tužna ako haljina nebi bila onakva kakvom su ju predstavili. Na moju sreću, bila je i više nego savršena.


Kao što sam već ranije spomenula, ova haljina je načinjena od baršuna kojeg također nazivamo i pliš. Većina ljudi nije nešto zadivljena njime jer se proizvodi od sintetičkih materijala poput viskoze, polijestera, najlona ili kombinacijom.

U prošlosti se upravo odjeća od baršuna smatrala luksuzom jer je u većini slučajeva bila načinjena od prirodinih materijala poput svile ili pamuka, a nosili su ga plemići i bogati trgovci.




Haljinu sam prije svega obukla bez grudnjaka što može biti problem ukoliko imate veće grudi, a nemate one ''naljepnice'' koje podižu iste ili silikonski grudnjak. Ali ako ste sigurni u sebe i možete ju nositi bez grudnjaka - ''You go girl!''


Sveukupan dojam? Oduševljena sam. I znam da ispada kao da za gotovo svaku naručenu stvar kažem upravo isto no vjerujte mi da vrlo dobro proučim proizvod prije nego ga naručim kako se nebi razočarala. Priznajem, od svih stvari koje sam naručila sa svega njih tri nisam bila zadovoljna ali vam o njima nisam niti pisala već sam ih samo proslijedila dalje.

Ova haljina je nešto najelegantnije što imam u ormaru trenutno, ali i ekstravagantno jer njen dekolte kao i otvorena leđa otkrivaju podosta. Željela sam ju, imam ju (P.S. Cijena joj je samo $19).



Sviđa li vam se haljina? Je li nešto što biste vi nosili?

*PR uzorak
©2017 Kristijana Merdan

Broj komentara: 6 :

  1. Haljina je odlicna. Boja mi se sviđa. Pristaje ti. :)
    Nosila bih je al da nema takav delkote jer nemam šta stavit u njega buahah 😂😭

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti odgovarala jer meni je problem i ovo malo kaj imam podignut xD

      Izbriši