srijeda, 5. travnja 2017.

ZOEVA Complete Eye set


''Skuplje nužno znači kvaliteta.'' Što mislite, je li to točno ili ipak nije? Upravo to pitanje sam si često postavljala prije nego sam se odlučila na pozamašnu narudžbu sa službene Zoeva stranice.

Complete Eye set bio je nešto što sam zaista željela i vjerujte mi, štedila sam. Kako sam više ljubitelj kistova za oči nego za lice, ovaj set je bio idealan za mene.


AMBALAŽA
Set sadrži dvanaest (12) kistova koji dolaze u kožnoj torbici namjenjenoj za prijenos istih. Sama torbica je itekako praktična i kada idete na neki kraći put pa tako u nju pohranite nešto šminke (one manje, jel). Bitno je istaknuti kako su ovi kistovi namjenjenih isključivo za eye makeup.

Kada paket stigne na vašu adresu, ono što ćete zateći jesu pomno zaštićeni kistovi, jedan po jedan, u plastičnu navlaku kako bi spriječila bilo koji oblik oštećenja.



O KISTOVIMA POJEDINAČNO

  • 230 Luxe Pencil: Precizno sjenča i zaglađuje rubove
Kist kojeg najčešće koristim za nanošenje sjenila u unutarnji kut oka. Njegove dlačice poprilično guste no pomalo grube pa ga tako ne koristim za sjenčanje sjenila ispod oka.

  • 231 Luxe Petit Crease: Naglašava i bleda sjenila u pregibu kapka
Kist namjenjen za definiranje pregiba što najčešće i radim sa njim, a za taj posao je i više nego idealan. 

  • 224 Luxe Defined Crease: Zaglađuje tranziciju između sjenila
Ovaj kist iskreno niti ne koristim, možda ako sam ga jednom upotrijebila. Sve u svemu smatram da je u potpunosti nepotreban u setu ili sam ja jednostavno 'tumplek' za naći način na koji će mi odgovarati.

  • 228 Luxe Crease: Blenda i sjenča sjenila u pregib kapka
Samo blendanje u pregibu kapka i nije baš nešto jer mi se čini kao da su dlačice prerijetke tj. kao da ama baš ništa ne radi.. ili nešto radim krivo. Sve u svemu, za ovim kistom posežem kada želim završno izblendati sjenila.



  • 237 Detail Shader: Detaljno aplicira sjenila
Ovaj kist naprosto obožavam i jedan je od dražih mi u setu. Zašto? Zato što je nježan prilikom korištenja. Za njim posežem kada nanosim highlighter ispod obrva ili ono za što je namjenjen, a to je nanošenje sjenila na pomični dio kapka. Ponekad znam i njime nanjeti sjenilo u unutarnji kut oka ako baš nemam pri ruci pencil brush.

  • 226 Smudger: Za razmazivanje sjenila i kohl olovke duž linije trepavica 
Još jedan mekši kist sa kojim nanosim sjenila ispod oka jer nimalo ne iritira to područje prilikom nanošenja.

  • 227 Luxe Soft Definer: Lagano blenda i zaglađuje sjenila
Kist bez kojeg jednostavno ne mogu, a čini mi se da je i on nekako najpopularniji među Zoeva kistovima. Naime njime nanosim sjenila u pregib i blendam ih; ponekad mi se čini da ovaj kist to radi bolje nego neki za blendanje.



  • 142 Concealer Buffer: Aplicira i blenda korektor
Kist sa izuzetno mekim dlačicama, na dodir dosta sličan Real Techniques blending kistu. U par navrata sam ga koristila kako bi nanjela tj. razmazala bazu za sjenila po kapku.


  • 322 Brow Line: Aplicira proizvode za obrve za savršeno oblikovane obrve

Nešto gušće zbijen kist za razliku od ostalih koje posjedujem. Ponekad njime oblikujem obrve, a to je najčešće kada želim precizne linije.

  • 317 Wing Liner: Kreira detaljne crte tušem i njegov 'wing'

Kako još uvijek nisam iskusna što se tiče tuševa, izuzev onih u olovci, tako ovaj kist još uvijek nisam isprobala kako treba. Doduše ponekad i njime znam iscrtati obrve.

315 Fine Liner: Aplicira eyeliner delikatnim potezima
Kist koji sam koristila svega nekoliko puta i to upravo za povlačenje završnog dijela tuša iliti 'wing'. Za to je dovoljno precizan i podsjeća me na tuševe u olovci tj. njigove aplikatore iako bi mu vrh mogao biti malo više 'našiljen'.



MOJI DOJMOVI
Prošla je godina dana otkako sam kupila ovaj seti i priznajem kako sam ga doslovno gledala kojih tjedan dana jer nisam mogla vjerovati da sam si napokon priuštila nešto što sam jako željela. Kroz tih godinu dana željela sam steći što bolji dojam i sa vama tek onda podijeliti svoje mišljenje.

Dakle, sveukupan dojam ovog seta je iznimno pozitivan. Nećemo se lagati. Priznajem kako neki kistovi mogu imati puuuno nježnije dlačice i samim time biti ugodniji pri korištenju no što je tu je. Što se ispadanja dlačica tiče, svi kistovi dobro podnose pranje izuzev 'Luxe Pencil' kista koji svakim pranjem izgubi po jednu do dvije dlačice. Za mene je to bio pomalo šok jer sam očekivala da za tako skup set do toga neće doći ali jest. Drške kistova su jako lijepo izrađene i užitak je raditi sa kistovima jer sjedaju u ruku kako treba, a nisu teški.

Znači li nužno samim time što je skuplji da je i bolji od ostalih setova koji su dostupni na eBay-u? Nije na meni da sudim što je bolje ali susrela sam se sa kopijom upravo ovoga seta i bila je plač Majke Božje. Dlačice su ispadale svakim korištenjem, o pranju neću ni pričati. Moj savjet je želite li kvalitetan set u koji biste uložili, počnite štediti i priuštite si ga.

_________________________
Set možete kupiti na službenoj ZOEVA stranici za 75€ (prije je bilo 70€) plus shipping od 18€. Najbolje vam je priključiti se nekome tko naručuje ili jednostavno pronaći ljude koji bi također naručili sa vama pa će vam shipping biti nešto jeftiniji kada ga podijelite.


Posjedujete li koji ZOEVA kist? Što mislite o ovome setu? Bi li vam odgovarao?

4 komentara :

  1. Ja ih obožavam...nezamjenjivi su...
    Ja ne mogu zamisliti šminkanje bez 228, 224, 227...must have ama baš svakog looka...
    Ni ja u početku nisam se nikako našla s 224 kistom,ali sam fotsirala da mu nađem primjenu i sad mi je postala must have četkica...
    Koristim je za nanos i blendanje sjenila u vanjskom kutu oka...taman sjedne u taj dio oka... Ma savršen,...daj mu još koju šansu... Biti će ti odličan kad ga skužiš..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je jednostavno prerijedak, onako.. i grub pa mi je njah. Ne znam :P

      Izbriši
  2. Da sam neki pro sminker, jel, vjerojatno bih dala toliko para.. a ovako.. ne.. too much mi je to.
    Za mene i moje potrebe, Jessup kistovi kao i ostali eBay kistovi su sasvim ok!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisam niti ja PRO ali htjela sam ipak nešto kvalitetno i svoje :)

      Izbriši