srijeda, 22. ožujka 2017.

NYX Pigments | 07 Brighten Up



Pigmenti su na mojoj wishlisti već neko vrijeme, a kako nisam u mogućnosti naručivati online (čitaj: odbijam imati PayPal) tako sam prilikom drugog posjeta NYX trgovini odlučila kupiti jedan iz njihovog asortimana.


AMBALAŽA
Ambalaža ovog pigmenta u sebi sadrži 1,3g proizvoda što se po meni čini sasvim dovoljnim za duži vremenski period korištenja jer je zaista malena količina dovoljna za oba oka. Na samoj ambalaži, nakon odvrtanja poklopca, nalaze se malene rupice za doziranje pigmenta koje su zaštićene prozirnom folijom koja se prilikom prvog korištenja uklanja.



SASTAV
Octyldodecanol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Dimethicone, Isononyl Isononanoate, Trimethylsiloxyphenyl Dimethicone, Alumina, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol. May Contain: Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Yellow 5 Lake (CI 19140)



O PIGMENTU
Pigmenti su dostupni u 24 nijanse i sa njima je iznimno lako kreirati svjetlucavi spektrum makeup-a na očima. Iz NYX-a ističz kako svaka nijansa može biti miješana i kombinirana kako god poželimo.

Nijansa za koju sam se ja odlučila je '07 Brighten Up' jer je nekako nalik zlatnoj no nije u velikoj mjeri zlatna (što je također dostupno među ostalim nijansama). Ovaj pigment se može koristit za highlight unutarnjeg kuta oka, u ulozi sjenila na pomičnom dijelu kapka ali i kao highlighter. Sama činjenica da se može koristiti na više načina ovoj nijansi daje veliki plus.


Pigment sam koristila svega nekoliko puta, u većini slučajeva sam ga stavljala na pomični dio kapka preko baznog sjenila dok je swatch na slici niže bez ikakve baze i/ili baznog sjenila što daje uvid u dobru pigmentiranost samog pigmenta.

Njegova tekstura je praškasta i vrlo lako se nanosi. Što se tiče same trajnosti, na mojim lagano spuštenim kapcima izdržao je bez problema više od šest sati bez da se precrtao iznad pregiba ili uvukao u njega. Također vrijedi spomenuti kako nijansa tokom večeri nije oksidirala već je ostala ista kao i nakon nanošenja.


Cijena pigmenta u NYX trgovini je nekih 40ak kuna, što je po meni za tu količinu malo puno no ipak sam izdvojila toliko jer sam željela nešto što će biti malo jače od sjenila.



Posjedujete li koji pigment? Biste li željeli?

Nema komentara:

Objavi komentar