srijeda, 1. ožujka 2017.

Suradnja sa Bjelovar.live portalom


Od nedavno je Bjelovarom odjeknuo glas novog portala, točnije Bjelovar.live. Moje zanimanje za isti bilo je kao i za njegove prethodnike koji bi se tu i tamo bavili vijestima vezanima za naš grad i nabacivali brdo street fotografija koje nisu imale veze s vezom.

Kada su mi se obratili sa željom da napišu kratak članak o meni i ''okinu'' nekoliko street style fotografija, pristala sam.


Prvo što smo odradili bilo je fotografiranje, a fotograf koji je taj tjedan bio zadužen za taj posao bio je moj poznanik sa kojim sam već imala prilike surađivati - Delimir Hrestak. Ne mogu vam opisati koliko je lako raditi sa ljudima kojima vjerujete kada su u pitanju ovakve stvari.

Kako je Bjelovar podosta malen grad možete si zamisliti kako mi je bilo fotografirati se u sred špice i to u samom centru grada.


Nakon mog fotografiranja bio je na redu jedan mladi bjelovarski glazbenik, Dinko Hajtić iz Roko band-a pa smo tako i sa njim snimili nekoliko fotografija kako bi barem jednom od nas bilo neugodno.


Dan nakon usljedio je intervju. Moram priznati kako nemam baš iskustva s takvima ali uspješno sam se ''izvukla'' sa odgovorima na dana pitanja i sve se to nekako lijepo posložilo u jednu priču koja je prezentirala mene kao blogericu ali i kao Bjelovarčanku koja silom prilika želi natrag u Zagreb.

Članak sa Bjelovar.live portala možete pročitati ovdje dok ostatak fotografija možete pregledati niže.


Ovim putem bi zahvalila Ivanu i Mariji na ovoj lijepoj prilici i naravno Delimiru na odličnim fotografijama. Hvala!

©2017 Delimir Hrestak

3 komentara :

  1. Blog ti je super! Drago mi je da smo ponovo surađivali ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem i s nestrpljenjem očekujem iduću suradnju :)

      Izbriši
  2. To je nešto što me izričito smeta u malim sredinama pa to često spominjem kada mogu ;) Hvala!

    OdgovoriIzbriši