utorak, 21. veljače 2017.

NYX Lip Lingerie ruževi


Pri otvaranju prve NYX trgovine, u svoj onoj veličanstvenoj gužvi, uspjela sam kupiti svoj prvi primjerak Lip Lingerie ruža. Nedugo nakon toga usljedila je i druga kupovina u nešto manje napućenoj trgovini.

Tokom posljednja četiri mjeseca imala sam prilike isprobati ruževe i steći čvrst dojam o njima.


AMBALAŽA
Ambalaža ovih ruževa je poprilično kvalitetna i čvrsta te samim time što je prozirna, daje vam uvid u odabranu nijasu. Aplikator kojim se nanosi ruž je izuzetno praktičan jer vam dopušta da precizno izvučete liniju i popunite usne, iako bi nekima mogao biti malo predug.


O RUŽEVIMA
Kolekcija Lingerie do nedavno je imala samo 12 nude nijansi no kako šminkoholičarke uvijek žele još, tako su nam ispunili želju i na tržište izbacili dodatnih 12 nijansi.

Što se tiče teksture ovih ruževa rekla bih kako više naginje na kremastu ili bolje, mousse. Dovoljna je manja količina kako bi ravnomjerno nanjeli ruž preko cijelih usana; kod mene je to uglavnom pola od onoga što ostane na aplikatoru prilikom izvlačenja istog iz ambalaže.

Nanošenje je vrlo jednostavno, potreban je tanak sloj kako bi prekrili cijele usne i neka minuta do dvije da se osuši. Za vrijeme sušenja imat ćete ljepljiv osjećaj na usnama no on nestaje kada se ruž u potpunosti osuši. Osjećaj koji ostavlja na usnama je nešto ''teži'', teži u smislu da ćete ga osjećati na usnama no ne u smislu da će ih isušivati.


Pigmentacija je nešto čime se ovi ruževi itekako mogu ponositi. Naime zaista je potrebna malena količina tj. jedan sloj kako bi prekrili cijele usne, kao što sam već gore spomenula.

Trajnost ruža uz jelo i piće je 3-4h bez popravljanja. Bitno je istaknuti kako će vam se nakon nekog vremena ruž nakupiti uz rub donje usne i naravno možete ga popraviti no to neće izgledati lijepo. Moja preporuka je da ga jednostavno u potpunosti uklonite i nanesete novi sloj na usne.


Prilikom odabira nijansi svakako vam preporučam da ih isprobate prije nego ih kupite jer swatchevi na ruci uvelike drugačije izgledaju nego na usnama. Nijanse za koje sam se ja odlučila su Embellishment i Exotic jer nisu prednapadne i mogu ih nositi kako na dnevnoj tako i na večernjoj bazi.

Embellishment je više siva nijansa sa primjesom ljubičastih tonova dok je Exotic nešto više toplija i nalik ciglasto-narančastoj.



Posjedujete li koji Lip Lingerie ruž? Koje nijanse se nalaze na vašoj wishlisti?

4 komentara :

  1. Nemam Lip Lingerie ruž. Ustvari nemam uopće puno ruževa jer ih do nedavno nisam ni voljela koristiti pošto nisam zadovoljna svojim usnama. :D
    Imam par običnih ruževa i jedan tekući Aurin ruž, ali sad ih tek počinjem prikupljati jer sam naišla na one koji mi dobro stoje, ali tekućim matt ruževima nema konkurencije. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako pokušaj doći do ovog ruža, vjeruj mi da nećeš požaliti.

      Izbriši
  2. Imam ih nekoliko - Honeymoon, Embelishment, Exotic, Teddy...svi su mi dobri, ali ustvari nijedna nijansa mi nije idealna, možda bih mogla isprobati neki ombre ili ih miješati. Embelishment i Exotic mi izgledaju bolje na usnama nego ovako u ambalaži. Exotic nije prenarančast kako sam mislila, nego ima dosta smeđeg tona i to mi se sviđa. Što se tiče kvalitete - stvarno su trajni, e sad, mrvicu suše usne, ali ni blizu koliko neki drugi ruževi koji nisu uopće trajni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ću ih miješati kada kupim par novih nijansi. Sumnjam da će loše ispasti ;) Mislim da na svakome izgledaju drugačije zbog pigmentacije samih usana, barem je tako sa nekim ruževima.

      Ma nakon što se skine samo balzam i milina.

      Izbriši