petak, 10. veljače 2017.

VIDEO TUTORIJAL: Valentine's Day Glam


Valentinovo, dan kao i svaki drugi. Osobno nikada nije predstavljao ništa grandiozno u mom životu. Pogled na djevojku lijevo koja dobiva prelijepu crvenu ružu i pogled desno na djevojku koja dobiva savršeno upakirani poklončić. Zašto, pitam se?! Iskazivanje ljubavi se počelo svoditi na materijalne stvari dok negdje duboko svi znamo kako se jedan iskreni pogled i poljubac ne mogu mjeriti sa onom starom "čim veće to bolje".

No to su samo moje misli. Uz pomoć Sleek Oh So Special i Tarte Tartelette palete kreirala sam za vas jedan nježni look za koji se nadam da će vam se svidjeti:

____________________________________________





Kako vam se sviđa look? Volite li ovako nježno rozo-ljubičaste kombinacije na očima?

4 komentara :

  1. Da, obozavam. I mislim da mi to najbolje i pristaje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Look je predivan! :D I ovih dana sam cijela u tim rozim tonovima na očima, sa svim mogućim kombinacijama. Tako da ..dodatni plus! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam sada isprobala tu kombinaciju i oduševila se :)

      Izbriši