četvrtak, 16. veljače 2017.

FASHION REPORT: Pink Suede Dress


Za antilop sa sigurnošću možemo reći kako je bio modno obilježje 70ih godina, što se tiče odjeće ali i obuće.

Nikada nisam posjedovala ništa od gore spomenutog materijala sve do nedavno kada sam primila paket s novom narudžbom SheIn stranice. Isprva me bilo strah što će me dočekati pri samom otvaranju no bila sam nadasve oduševljena onim što sam ugledala.


Roza antilop haljina sa spuštenim ramenima bila je moj odabir ovog puta. Ne znam je li više presudio sam tip/oblik haljine ili činjenica da je od materijala kojeg sam s nestrpljenjem željela imati u svojem ormaru. Bilo kako bilo, pala sam na nju već pri prvom pogledu.

Na stranici su dostupne četiri veličine: XS, S, M i L te mjere koje idu uz njih tako da vam prije svega preporučam da se izmjerite i budete sigurni u svoje mjere. Ja sam se ovaj put odlučila za L(arge).


Materijal haljine je 100% antilop koji je sam po sebi pomalo rastezljiv. Mislila sam kako će biti komplicirana za obući ali nipošto nije. Jedina malena zamjerka je što se pri navlaćenju stvara elektricitet pa imate neki čudan osjećaj no to je sve.

Haljinu sam odlučila upariti sa crno-čipkastim sandalama i chokerom koji su se idealno uklopili u cijeli outfit.


Sveukupan dojam? Prezadovoljna sam. Ne tražim puno od ovako jednostavnog odjevnog predmeta samo da bude kvalitetan i da lijepo stoji na tijelu, a ono što ovu haljinu čini posebnom jest prije svega jest njen materijal i nježno roza boja.



Sviđa li vam se haljina? Je li nešto što biste vi nosili?
*PR uzorak
©2017 Mario Poje

* Dobitnica darivanja je Jelena Kovačević. Molila bih ju da se javi porukom na FB stranicu *

Broj komentara: 11 :

  1. Prekrasno Ti stoji haljina, pravi primjer kako fit tijelo i pogođen kroj naprave dobitnu kombinaciju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Boja haljine je divna,a model ti stoji savršeno jer imaš super figuru i haljina kao da je šivana po tebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boja je zaista posebna, nešto na što nisam navikla ali mogla bih.

      Izbriši
  3. Da, haljina je divna. I ja bih je nosila da imam tako lijepo i skladno tijelo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Haljina je divna :D Predivno ti stoji!!... I definitivno je nešto što bih i ja nosila. Morat ću pogledat tu stranicu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bila sam nesigurna kako će mi stajati iako imam sličan model no ovo je ipak drugačije.. ispalo je i više nego savršeno (na moju sreću).

    OdgovoriIzbriši
  6. Haljina je preedivna, i dizajn i boja <3 super ti stoji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Čuvam ju za ljetne dane i jedno vjenčanje :D

      Izbriši