utorak, 7. veljače 2017.

OOTD #9: P is for P L E A T E D


Trudim se natipkati post ali nekako me ovo vrijeme sputava u tome jer svaki put kada sjednem za laptop da konačno ubacim fotografije koje čekaju svoj red za objavu napadne me neka ljenost i odustanem.

Ovog puta sam vam odlučila pokazati crni bodi otvorenih ramena i harmonika suknju sa naborima koje sam uspjela uklopiti u jedan vrlo jednostavan outfit.


Bodi je ponovno postao IN, kako i nebi kada ga je iznimno lako kombinirati sa ostalim odjevnim predmetima. Ono što posljednjih dana plijeni moju pažnju su majice/haljine otvorenih ramena jer na suptilan način otkrivaju linije ključnih kostiju, koje po meni jako odišu seksipilom.

Ovaj bodi dolazi u tri veličine: S, M i L te mjere koje idu uz njih tako da vam prije svega preporučam da se izmjerite i budete sigurni u svoje mjere, kao i uvijek. Ovog puta sam odlučila ići na sigurno i odabrala sam L(arge) kako nebi bilo ''nismo znali pa smo se zaje*ali''.


Sa svoje stražnje strane ima patent za zatvaranje ali i klasične pritisne gumbiće na donjem dijelu. Ono što se na slikama ne može primjetiti jest da je cijelom širinom oko ramena postavljena neka vrsta gume koja spriječava klizanje.

Bodi je načinjen od čistog polijestera što i nije neki plus no za izlazak dovoljno.
______________________________

Prije svega moram priznati kako smatram da mi duže suknje nekako ne pristaju jer imam velike listove i mislim kako upravo takvim tipom odjeće oni dolaze do većeg izražaja no to me nije spriječilo da odaberem harmonika suknju sa naborima.


Suknja je univerzalne veličine što bi trebalo značiti da pristaje većini djevojaka upravo zbog rastezljive trake koja se proteže širinom iste. Bez obzira imali tanak ili nešto šiti struk, vjerujem kako će vam veličina odgovarati.

Načinjena je od tri vrste materijala: acetat, polijester i pamuk no na dodir podsjeća na pliš koji je sada i više nego IN. Suknja je bila dostupna u tri boje no sada su dostupne samo dvije.



Sve u svemu mislim da sam ponovno dobro odabrala, jedina zamjerka mi je što suknju nisam uzela u plavoj boji oko koje sam se i dvoumila.


Kako vam se čini ova kombinacija? Što mislite o bodiju, a što o harmonika suknjama?
*PR uzorak


4 komentara :

  1. Boja suknje je famozna! Predobra! Odličan ulov :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pst, bit će jedan primjerak u darivanju u petak ;)

      Izbriši
  2. Ajme, suknja je odlična.
    Volim nositi suknje i haljine. Obozavam 😍

    OdgovoriIzbriši