utorak, 31. siječnja 2017.

Usporedba drogerijskih primera/baza za sjenila


Moja ljubav prema makeup-u počela se rađati u pubertetu, točnije s nekih 16 godina. Prvo je krenulo veliko zanimanje za crnu olovku za oči koja je na mojim kapcima bila neizbježna, a potom su na red došla i sjenila. Sjećam se kao da je bilo jučer kada sam se čudila zašto moja sjenila na očima nisu toliko intenzivna kao u paleticama ili na slikama djevojaka u razno-raznim magazinima koje sam tada čitala.

Odgovor je bio u primeru/bazi za sjenilo po koje sam prvom prilikom odjurila u najbližu drogeriju.


Ono što je najbitnije prilikom odabira odgovarajućeg primera jesu kriteriji koje on mora zadovoljit:

  1. IZGLED KOŽE NAKON NANOŠENJA PRIMERA - ukoliko se primer ne nanosi ravnomjerno i ostavlja 'fleke' po kapku što uvelike otežava samo nanošenje sjenila i blendanje istih, bacite ga u smeće. Uzalud potrošen novac jer upravo onaj pravi primer će se vrlo lako ravnomjerno nanjeti na kapke i pripremiti ih za nanošenje i blendanje željenog sjenila.

  2. PIGMENTACIJA SJENILA - jedna od glavnih uloga primera jest naglasiti pigmentaciju sjenila pa čak i onih s iznimno lošom pigmentacijom kako bi i ona mogla postati 'upotrebljiva'. Ukoliko primer nimalo ne pojačava intenzitet sjenila, ponavljam, bacite ga u smeće.
  3. TRAJNOST SJENILA NAKON NANOŠENJA PRIMERA - uz pravi primer sjenila na vašim kapcima bi maksimalno trebala izdržati do osam sati bez da se ona uvlače u pregib vaših kapaka, sve ono što je manje od toga, bacite u smeće.

U deset godina šminkanja od kojih bih izdvojila posljednjih pet, isprobala sam više od 12 primera/baza za sjenilo/kapke i mogu vam reći da sam tek sada otkrila ono koje mi najviše odgovara.  Ono što je bitno istaknuti jest kako su moji kapci blago spušteni te samim time primer prolazi iznimno težak test, a to je da se ne nakupi u samom pregibu kapka.


WET N WILD
Iako nisam ljubitelj ovog brenda (izuzev njihovih ruževa) definitivno smatram kako je ovo do sada NAJBOLJI primer kojeg sam isprobala.
Ravnomjerno se nanosi, potrebna je barem minuta da se posuši i možete nanositi/blendati sjenila. Njegova tekstura je blago vodenasta do nježno kremasta i zbog toga se vrlo lako nanosi prstima po kapcima dok trajnost prelazi 10h. Boja ovog primera je nježno ružičasta, a cijena je nekih 40ak kuna.



CATRICE
Catrice me kao brend do sada nikada nije razočarao i ovaj primer mi je neko vrijeme bio iznimno dobar no nakon nekog određenog vremena je počeo kaskati u svom poslu.
Nanosi se četkicom koja se izvlači prilikom odvrtanja poklopca ambalaže, a potom ravnomjerno razmazuje prstima. Njegova tekstura je više vodenasta nego kremasta dok je boja također nježno ružičasta.

Jedini problem ovog primera jest činjenica da je nakon nekog vremena postao još više vodenast i sjenila se nisu mogla ravnomjerno blendati već su na pojedinim dijelovima kapka bila više pigmentiranija nego na drugima.



ESSENCE
Vjerujem kako mi je ovo bio prvi primer kojeg sam imala prilike isprobati i da, svjesna sam kako je ovaj povučen iz prodaje no čak i nakon dugo vremena on korektno obavlja svoj posao.
Ravnomjerno se nanosi po kapcima, njegova tekstura je blago vodenasta do nježno kremasta i potrebno mu je da se osuši prije nego krenete nanositi sjenila. Boja ovog primera je prozirkasto-bijela dok njegova trajnost seže do 8h.



AVON 
Kao brend Avon me nikada nije razočarao sa svojim proizvodima do ovog određenog primera kojeg sam na prvu zaista voljela.
Dolazi u staklenoj teglici stoga je logično da se nanosi prstima, njegova tekstura je kremasta i zaista se lijepo ravnomjerno razmazuje po kapcima. Nježno ružičaste je boje i njegova trajnost je od 6-8h na mojim blago spuštenim kapcima.

Jedini problem ovog primera je vrijeme. Nakon određenog vremena njegova tekstura postaje 'tvrđa', teže se nanosi na kapke i nemoguće ga je ravnomjerno nanjeti, a da ne ostaju fleke. Ne znam je li to do mog primjerka ali ja sam ga morala prestati koristiti jer mi nažalost više nije odgovarao.



Na slici niže možete vidjeti kako primeri izgledaju kada se u većoj količini nanesu bez razmazivanja.

Odozgo prema dolje: Wet n Wild - Essence - Catrice - Avon

Ukoliko želite da vaša sjenila budu pigmentirana upravo onako kako izgledaju u paletama - kupite primer. Ukoliko želite da se sjenila ne skupljaju u pregibu vaših kapaka - kupite primer. Ukoliko želite da vaša sjenila izdrže barem nekih 6-8h - onda vam je zaista potreban primer.


Koji su vaši omiljeni primeri? Jeste se susreli sa kojima od ovih koje sam navela?

Broj komentara: 18 :

  1. Bas sam neki dan vidjela ovaj wnw primer i pomislila da je skup (45kn dm) za drogerijski brand.Od tvojih sam isprobala avon (za 25kn stvarno super funkcionira i moram priznati da mi se nije dogodilo isto sto i tebi...isti do kraja,ali sam ga bacila jer mi je vec bio dugo otvoren,a realno umacem prste u njega pa ne zelim riskirati).Do sad sam probala artdeco bazu (dobra je,ali se prebrzo stvrdne),Too faced i MAC i odlicne su (posto su pakirane u tubicu duze traju i stvarno ih treba mrvica)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj kada kažem da je i meni bilo malo puno dati toliko novaca no jesam i nisam požalila, zaista. Što se Avona tiče, vjerujem da je možda stvar u stajanju ili čemu no ipak više preferiram primere u tubicama. :)

      Izbriši
  2. Imam samo Avonov primer. Prvi i jedini koji sam probala.
    Imam ga par mjeseci i jos mi je dobar.
    Ne bih ga mijenjala dokle god obavlja svoj posao.
    A zasad ne zelim ni probati ostale primere jer nemam potrebu za time.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja koristim The balm i odličan je

    OdgovoriIzbriši
  4. ja koristim Avonov primer i meni je stvarno dobar, imam ga vec par mjeseci, nije se promjenila njegova tekstura, nadam se da ni nece

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. U DM prodavaonicama, mislim da ima čak i u BIPI po novom. :D

      Izbriši
  6. Imam wet'n'wild i avon primer i u potpunosti se slažem sa napisanim. Wet'n'wild mi je omiljeni drogerijski primer :))

    OdgovoriIzbriši
  7. do sada sam bila najzadovoljnija maybelline mat color tattoo sjenilima kao primerima i wnw bazom. nedavno sam kupila balmovu i prešišala je sve, imam jako masne kapke i sjenila stavljena ujutro su kasno navečer izgledala kao tek nanešena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ju probala, samo ju gledam.. nekako mi je too much cjenovno za kupiti sada. :)

      Izbriši
  8. Meni se takodje vremenom menja tekstura Avon baze, treci put je kupujem..i vise necu...problem je sto se ne sminkam svakodnevno i onda posle 3,4 meseca stignem mozda do pola i ne nanosi se ravnomerno! Ne moze lepo da se razmaze.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je jednom bilo dovoljno. Jer tipa ova Essence je davno izašla iz asortimana i još je dobra.. :) Slažem se sa tobom.

      Izbriši
  9. Taj wnw primer prvom prilikom moram isprobati... Teško nailazim na dobar primer i zato sam skeptična prema njemu... Masni i spušteni kapci,gdje ćeš gore...hehehe
    Jedino Too faced koji mi je Stela preporučila daje mi sve što trebam od nekog primera...
    Avon mi je bio ok,al ne i najbolji. A ove druge nisam probala...

    OdgovoriIzbriši