utorak, 3. siječnja 2017.

Dekorativni favoriti 2016. godine


Sretna Vam Nova godina, evo ako još tko nije imao priliku pročitati moju čestitku nadam se da sada jest.

Ulaskom u 2017. godinu napokon sa vama mogu podijeliti favorite koji su obilježili moju 2016. Bilo je zaista teško odabrati nekolicinu proizvoda za kojima najčešće posežem no željela bih vam baciti pozornost na kozmetiku za koju se isplati izdvojiti novce i kupiti ju.
______________________________ 

AURA CorrectME tekući korektor maleni je pomagač kojeg ne koristim na svakodnevnoj bazi no prilikom izlazaka ga svakako volim nanjeti na područje ispod očiju (ne želim reći podočnjake jer i nisu nešto vidljivi, hvala Bogu). U mojoj kolekciji nalaze se dvije nijanse, 304 i 305.

*CATRICE Prime&Fine matirajući puder u kamenu je u posljednje vrijeme postala stvar bez koje moj makeup jednostavno ne može. Volim preći velikim kabukijem preko cijelog lica njime nakon nanošenja podloge i zatim nastaviti sa bronzerom/rumenilom/highlighterom.

Wet'n'Wild eyeshadow primer jedan je od noviteta koji me itekako iznenadio. Do sada sam ih isprobala zaista mnogo no ovaj se ipak pokazao kao najbolji u situacijama kada zaboravim fiksirati makeup neposredno prije izlazska jer eto, obično kasnim. Sa njim sjenila na kapcima nimalo ne oksidiraju niti se uvlače u pregib kapka, što je ogroman plus.



TARTE Tartelette je ljubav koju ne treba previše hvaliti jer sam to već učinila u njenoj recenziji, ali vrijedi istaknuti kako mi je jedna od najdražih paleta posljednjih godinu dana.

NYX Vivid Brights eyelinere sam uzela na Majinu (DashOfBlueMakeup) preporuku jer je upravo na otvorenju NYX trgovine nosila plavi pa sam tako odlučila uzeti svoj primjerak. Kako vrlo rijetko nosim eyeliner ovo je bio veliki skok iz moje komfor zone i tako postao jedan od najdražih eyelinera ikad. Trenutno posjedujem nijanse Vidid Sapphire i Vivid Fire

*ESSENCE The FalseLashes maskara bila je pravo osvježenje noviteta koje je Essence izbacio na tržište za jesen/zimu. Dovoljna su samo dva sloja kako bi istaknula moje blago spuštene trepavice i unjela malo života u njih ako ne nanosim ostatak makeup-a. K tome se i vrlo lako skida uljnim odstranjivačima.

NYX Lingerie tekući ruž u nijansi Embellishment također je bio pravo otkriće za mene i to zbog same nijanse za koju sam mislila kako će mi biti prehladna no ispostavila se savršenom. Tekstura prilikom nanošenja je kremasta i ne ostavlja ljepljivi film prilikom sušenja. Divota od ruža!

ZOEVA Complete Eye Set je set koji ću vrlo skoro recenzirati stoga ne želim previše govoriti o njima. Uzela sam si dobrih pola godine da ih isprobam kako bi vam sa sigurnošću mogla prenjeti svoje iskrene dojmove i zamjerke, kojih također ima. Ovog puta bi izdvojila fantastičnu četvorku koju koristim, a to su 227, 228, 230 i 231.



Nalazi li se među mojim favoritima i koji vaš? Za koje proizvode iz svoje kolekcije biste rekli kako su vaši prošlogodišnji favoriti?
*PR uzorak

Broj komentara: 9 :

  1. Ne nalazi se niti jedan. Moj favorit je Bourjois puder. Prezadovoljna i napokon nasla nesto sto odgovara mojoj suhoj kozi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam isprobala nijedan od ovih proizvoda, Essence maskara i Wet n wild primer su mi na WL i kupujem cim potrosim maskaru i primer kojeg trenutno koristim.
    Ova tarte paleta mi je definitivno jedna od najljepsih paleta koje sam vidjela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primer mi je do sada najbolji i isplati se dati 40ak kuna za njega! Slažem se za paletu

      Izbriši
  3. apsolutno potpisujem za svaki proizvod :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Od tvojih sam favorita koristila Aura tekući korektor i jako mi se sviđa, izbor nijansi je dobar i zasigurno ću ga ponovno kupiti. Sa Essence maskarama nemam baš sreće, do sada sam ih isprobala nekoliko no niti jedna mi se nije svidjela tako da ih zaobilazim u drogerijama. Možda bi mogla pokušati sa ovom? :) Vjerujem da su Zoeva kistovi savršeni, i ja ih namjeravam nabaviti. Pozdrav, Karmen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni niti jedna prije ove nije odgovarala, Essence maskara mislim.. zapravo nisam ih niti imala volje isprobavati. Pokušaj probati ovu, nije puno novčeka, a možda ti se svidi. :)

      Izbriši
  5. Tartelette paletu obožavam ♥
    NYX Lingerie ruževi me nisu oborili s nogu, a Aura korektor mi je ok u danima kad sam naspavana, inače trebam malo jače prekrivanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bi Tartelette2 ali mislim da će ipak pričekati iduću godinu.

      Izbriši