srijeda, 11. siječnja 2017.

THEBALM Meet Matt(e) Hughes | Comitted


Uvjerena sam kako su tekući ruževi zavladali 2016. godinom i vrlo vjerojatno će pomama za njima trajati još neko vrijeme. Gledam li to iz svoje perspektive, mat ruževi su općenito (bili oni tekući ili ne) itekako pun pogodak upravo iz razloga što je njihova trajnost na usnama uvelike duža od onih koji su kremaste teksture.

TheBalm-ov tekući ruž je dolaskom u moju kolekciju postao peti tekući ruž kojeg posjedujem i obožavam.



Meet Matt(e) Hughes dolazi u plastičnoj tubici od 7,4ml što je za razliku od ostalih tekućih ruževa koje posjedujem mnogo. Na vrhu prozirne ambalaže nalazi se sasvim obični aplikator za nanošenje dok je sama ambalaža prozirne boje te vam na taj način daje uvid u nijansu ruža koji se nalazi unutar nje.

Tekstura ruža je poprilično kremasta zbog čega se vrlo lako i ravnomjerno nanosi na usne. Pigmentacija je nešto što je mene oduševilo na prvu jer samo jednim nanošenjem uspijem nanjeti ruž preko cijelih usana. Nakon nanošenja potrebno je kojih 30-60 sekundi da se ruž u potpunosti osuši i postane mat.



Trajnost ovog ruža na mojim usnama je nekih 5-6 sati bez popravljanja, uz jelo i piće. Velika prednost je ta što ne ostavlja ljepljiv film na usnama niti zateže nakon što se osuši, a nipošto ne ostavlja usne suhima nakon uklanjanja.

Jedna zanimljivost, ako dobro pogledate sastojke koji su navedeni niže moći ćete primjetiti kako ruž u sebi ima ulje peperminta što prilikom sušenja istog možete i osjetiti jer će vas lagano hladiti, a možda čak i peckati na ugodan način.
 


SASTOJCI
ISODODECANE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, CYCLOPENTASILOXANE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYBUTENE, ISONONYL ISONONANOATE, TRIBEHENIN, PROPYLENE CARBONATE, C18-36 ACID TRIGLYCERIDE, ISOPROPYL MYRISTATE, ETHYL VANILLIN, MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) OIL, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, STEARALKONIUM HECTORITE, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, LIMONENE, LINALOOL. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR [+/- TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), RED 7 LAKE (CI 15850), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), YELLOW 5 LAKE (CI 19140), RED 6 LAKE (CI 15850), BLUE 1 LAKE (CI 42090)]


MOJI DOJMOVI
Imam osjećaj kao da se ponavljam kada hvalim neki proizvod no mislim da je ono što se isplati vrijedno spomenuti, a ukoliko ste primjetili počela sam samo spominjati one proizvode koje volim.. i tu i tamo ''popljuvati'' ono na što zaista ne vrijedi trošiti novac.

Sve u svemu čista 5ica za ovaj ruž jer od svih pet koje imam, ovaj mi je postao itekako najdraži zbog svega gore navedenog.



Meet Matt(e) Hughes ruževi dostupni su u 12 nijansi, mislim da kod nas čak niti nisu sve, po cijeni od 139kn. Možete ih pronaći u drogerijama Muller te odabranim BIPA prodavaonicama.


Koji su vaši omiljeni tekući ruževi? Jeste li imali prilike isprobati koji od TheBalm-a?
 *PR uzorak

Broj komentara: 8 :

  1. Zaista je divna nijansa i lijepo ti pristaje. Ja si ne planiram priustiti TheBalmov ruz jer mogu kupiti 3 Golden Rose ruza. Znam skrta sam al volim imat vise nijansi tekucih ruzeva.

    OdgovoriIzbriši
  2. aura tekući ruževi su mi dobri.
    nemam baš puno tekućih ruževa,ali polako ću povećavati kolekciju.
    htjela bih probati i GR ruževe, no to čekam da mi mama ide u Bosnu i tamo kupi jer su dosta povoljni.
    The Balm možda i kupim- barem jedan da vidim kakvi će mi biti.
    u mojoj bipi ih nema(ili ih ja nisam primjetila), vrlo vjerojatno ih ima u većim središtima..sad dok radim mi je prilika da se "opskrbim" nekim skupljim stvarima.
    nije da je 139 kn preskupo,ali kada ne radiš.. je, skupo je..
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisala sam već o Aura ruževima, dobri su ali im trajnost nije kao kod tipa NYX Lingerie ruževa niti ovoga.
      Je, skupo je.. ja pikiram J. Star ruž već pola godine pa ću ga na kraju za rođendan dobiti.

      Izbriši
  3. Obožavam tekuće ruževe, ovaj se čini jako lijepa nijansa. Volim tekuće ruževe od Oriflamea, Catricea - njih koristim redovno, TheBalm sam imala jednom prilikom probati i naravno svidio mi se, možda se ubrzo odvažim kupiti neki :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Oriflame nisam niti znala da imaju, Catrice mi nisu nešto tj ne mogu ih ni nazvati tekućima kada su kao sjajilo, ne drže se kao ovi. Moja preporuka - NYX Lingerie.

      Izbriši
  4. Kupio mi je muz onaj set balmovih minica pa sam tako prvi put probala! Odlicni su ruzevi, super mi je taj osjecaj peckanja/hladjenja i jako mi se svidja sto se ful brzo suse, nekima treba dosta dugo. I trajnost im je za pohvalu 🖒

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Da imam stalni posao vjerojatno bih puno više trošila na makeup i kupila bi ih još (stignem) :D

      Izbriši